DJ_Dark Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Er de itemsa det står "Increases your feral combat skill with xx" noe bra? Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Man Blir savea i det øyeblikket man Entrer karazhan med en Group..altså man skal bli saved med en gang. det blir hvertfall jeg hver gang jeg går med guilden i karazhan og leker litt Mvh Proxer Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Dette er feil, du blir savet til f.eks Karazhan når du dreper en boss. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Dette er feil, du blir savet til f.eks Karazhan når du dreper en boss. 9198172[/snapback] Har noen drept en boss tidligere, og du joiner den gruppa en annen dag og bare går inn i instancen uten å gjøre noe, vil du også bli savet som de andre i den gruppen. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Dette er feil, du blir savet til f.eks Karazhan når du dreper en boss. 9198172[/snapback] Har noen drept en boss tidligere, og du joiner den gruppa en annen dag og bare går inn i instancen uten å gjøre noe, vil du også bli savet som de andre i den gruppen. 9198296[/snapback] Var nok det jeg mente..sry hvist jeg vill leda deg..du som hadde spørsmålet. Mvh Proxer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Dette er feil, du blir savet til f.eks Karazhan når du dreper en boss. 9198172[/snapback] Har noen drept en boss tidligere, og du joiner den gruppa en annen dag og bare går inn i instancen uten å gjøre noe, vil du også bli savet som de andre i den gruppen. 9198296[/snapback] Takk for svar, akkurat det jeg håpet på! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ettersom det er AV weekend nå, så tenkte jeg at jeg skulle farme endel honour og få kjøpt meg noen gems Men det er vel ikke slik at du bare kan ha en av hver av gemsa? (vet det er slik med feks HH gems) Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ettersom det er AV weekend nå, så tenkte jeg at jeg skulle farme endel honour og få kjøpt meg noen gemsMen det er vel ikke slik at du bare kan ha en av hver av gemsa? (vet det er slik med feks HH gems) 9200062[/snapback] jepp Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Skal gå for Talisman of the Horde denne helga jeg. Fin å ha. Og eventuelt Gleaming Ornate Dawnstone. Endret 3. august 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Takk for svar Da må jeg farme penger i tillegg da... bah Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 skal gå for bracers tror jeg, mangler 5K honor så burde klare det med litt spilling Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hmmm jeg er en enhancement shaman med 10% hitrating fra talents og har 25% crit og 92 hitrating. Noen som vet om items som enten dropper fra normal instancer eller er craftable som ikke kommer til å drepe +crit? Trenger mer hitrating til ca 150'ish. Det er vel 58 jeg trenger. Trenger ikke våpen btw Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Wow er liksom ikke wow lenger. ALT wow handler om nå, er og iritere seg over Leachers i AV, gold sellers, botter, og ana møkk.. hater det.. er så driiiit lei av at ingen klarer og spelle fair Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Wow er liksom ikke wow lenger.ALT wow handler om nå, er og iritere seg over Leachers i AV, gold sellers, botter, og ana møkk.. hater det.. er så driiiit lei av at ingen klarer og spelle fair 9201184[/snapback] enig, har selv slutta med wow nå. siden jeg er kun pvp player, ble ikke det samme etter tbc synes no jeg, hele av er boring, før var der store og lange kamper? samme med andre bgs Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hva må man gjøre for at sjakkbrikkene i Karazhan skal spawne? >,< Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Antar du må drepe ett eller annet, slik at den ikke skal være soloable. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Antar du må drepe ett eller annet, slik at den ikke skal være soloable. 9201266[/snapback] Attuman er død. Forrige uke så var han det også, og da var brikkene der. Men da var bakdøra åpen. Hvordan åpner man den? Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Bakdøra åpnes vel etter Opera event? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Bakdøra åpnes vel etter Opera event? 9201405[/snapback] Det stemmer. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Arrgh, livet på test serveren er ikke enkelt.... Koker av horde >< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå