Rampage Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Haha, jeg hadde akkurat en skikkelig flott encounter med en horde warlock kalt Mukluk. Jeg var i felwood og er akkurat nå 54 warlock. Det var han også. Jeg hadde warlock-questet med å ta en infernal som gir meg summon infernal. Jeg hadde prøvd å ta han før. Men han er en 55 elite som brenner voidwalkeren min som papir. Det gikk rett og slett ikke. Jeg gadd ikke finne folk til questet utenom og det hastet ikke så. Men så møtte jeg denne warlocken rett ved questgiveren. Han hadde tydligvis quests for å ta noen elementals der. Så tenkte jeg, kanskje jeg kan få denne karen til å hjelpe en fellow warlock. Jeg er jo tross alt alliance som kanskje dere har skjønt. Så da var det /hello, et lite tonn med /beg, peke på questgiver og peke "yonder", peke på han. Enda mer begging og /question. Han vinket farvel og gikk for å ta noen elementals. Jeg hjalp han med en og fortsatte med litt peking på han og bortover. Enda en beg, han skjønte hva jeg ville og ble med meg. Vi fant fram til infernalen. Men ble dessverre hoppet på av 2 fire elementals og 2 elite vakter. Ikke noe problem. Vi løp og resset. Summona pets, hs og stuff. Drakk og spiste. Så nod-er han meg. Han er klar. Jeg summoner infernalen. 2 av hver type dot sånn ca. Han er pokker meg sterk. Jeg må holde liv i VW. HS går med og horden trekker litt mer aggro og løper. Jeg fearer og holder tilbake Voidwalkeren. Det funker glatt og infernalen løper rundt med +/- 8 dots på seg. Jeg fearer igjen, og enda en gang. Med halv hp på begge og en nesten død voidwalker gikk infernalen ned. /cheer på begge. Masse /bow, /thank /kneel /thank. Fantastisk, Warlocks eier Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Haha, jeg hadde akkurat en skikkelig flott encounter med en horde warlock kalt Mukluk. Jeg var i felwood og er akkurat nå 54 warlock. Det var han også. Jeg hadde warlock-questet med å ta en infernal som gir meg summon infernal. Jeg hadde prøvd å ta han før. Men han er en 55 elite som brenner voidwalkeren min som papir. Det gikk rett og slett ikke. Jeg gadd ikke finne folk til questet utenom og det hastet ikke så. Men så møtte jeg denne warlocken rett ved questgiveren. Han hadde tydligvis quests for å ta noen elementals der. Så tenkte jeg, kanskje jeg kan få denne karen til å hjelpe en fellow warlock. Jeg er jo tross alt alliance som kanskje dere har skjønt. Så da var det /hello, et lite tonn med /beg, peke på questgiver og peke "yonder", peke på han. Enda mer begging og /question. Han vinket farvel og gikk for å ta noen elementals. Jeg hjalp han med en og fortsatte med litt peking på han og bortover. Enda en beg, han skjønte hva jeg ville og ble med meg. Vi fant fram til infernalen. Men ble dessverre hoppet på av 2 fire elementals og 2 elite vakter. Ikke noe problem. Vi løp og resset. Summona pets, hs og stuff. Drakk og spiste. Så nod-er han meg. Han er klar. Jeg summoner infernalen. 2 av hver type dot sånn ca. Han er pokker meg sterk. Jeg må holde liv i VW. HS går med og horden trekker litt mer aggro og løper. Jeg fearer og holder tilbake Voidwalkeren. Det funker glatt og infernalen løper rundt med +/- 8 dots på seg. Jeg fearer igjen, og enda en gang. Med halv hp på begge og en nesten død voidwalker gikk infernalen ned. /cheer på begge. Masse /bow, /thank /kneel /thank. Fantastisk, Warlocks eier 9196759[/snapback] Slike episoder er koselige Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Haha, jeg hadde akkurat en skikkelig flott encounter med en horde warlock kalt Mukluk. Jeg var i felwood og er akkurat nå 54 warlock. Det var han også. Jeg hadde warlock-questet med å ta en infernal som gir meg summon infernal. Jeg hadde prøvd å ta han før. Men han er en 55 elite som brenner voidwalkeren min som papir. Det gikk rett og slett ikke. Jeg gadd ikke finne folk til questet utenom og det hastet ikke så. Men så møtte jeg denne warlocken rett ved questgiveren. Han hadde tydligvis quests for å ta noen elementals der. Så tenkte jeg, kanskje jeg kan få denne karen til å hjelpe en fellow warlock. Jeg er jo tross alt alliance som kanskje dere har skjønt. Så da var det /hello, et lite tonn med /beg, peke på questgiver og peke "yonder", peke på han. Enda mer begging og /question. Han vinket farvel og gikk for å ta noen elementals. Jeg hjalp han med en og fortsatte med litt peking på han og bortover. Enda en beg, han skjønte hva jeg ville og ble med meg. Vi fant fram til infernalen. Men ble dessverre hoppet på av 2 fire elementals og 2 elite vakter. Ikke noe problem. Vi løp og resset. Summona pets, hs og stuff. Drakk og spiste. Så nod-er han meg. Han er klar. Jeg summoner infernalen. 2 av hver type dot sånn ca. Han er pokker meg sterk. Jeg må holde liv i VW. HS går med og horden trekker litt mer aggro og løper. Jeg fearer og holder tilbake Voidwalkeren. Det funker glatt og infernalen løper rundt med +/- 8 dots på seg. Jeg fearer igjen, og enda en gang. Med halv hp på begge og en nesten død voidwalker gikk infernalen ned. /cheer på begge. Masse /bow, /thank /kneel /thank. Fantastisk, Warlocks eier 9196759[/snapback] Pff jeg soloa det questet Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 litt festlig episode idag, noen items som pluppa opp i baggen min helt uten vidre, GM tok kontakt like etterpå; og Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 han skrev også etter det jeg har screenie av "you would have to relog, is that ok?" svarte han med; "but i want to keep the items" likte han tydligvis ikke, så jeg fikk CD et par sek etterpå, rakk ikke screenie pga. CD Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du eide gm! :!: Haha!! Satt sikkert og grein han Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Syntes at Game-Masteren var unormalt frekk... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Nja, var vell heller Sink som var frekk her da men Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Nja, var vell heller Sink som var frekk her da men 9197057[/snapback] Sink var frekk fordi han ikke automatisk gjorde som GMen sa etter at GMen hadde gjort en feil men lot han svette litt? Det er litt små slemt kanskje men ikke frekkt ^^ Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Nja, var vell heller Sink som var frekk her da men 9197057[/snapback] Sink var frekk fordi han ikke automatisk gjorde som GMen sa etter at GMen hadde gjort en feil men lot han svette litt? Det er litt små slemt kanskje men ikke frekkt ^^ 9197085[/snapback] jeg gjorde da ingenting GM sa jeg ikke skulle gjøre. Han sa bare jeg ikke skulle fortsette med det. jeg var faktisk på vei til AH for å sjekke priser på itemsa når GM tok kontakt edit; kanke helt se hvor jeg var frekk heller :< Endret 2. august 2007 av Sink Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Ikke frekk, men slem Frekk var nok feil ord her ja Du hindra jo arbeidet hans Men, det er baaare morro! Endret 2. august 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ikke frekk, men slem Frekk var nok feil ord her ja Du hindra jo arbeidet hans Men, det er baaare morro! 9197161[/snapback] hindra ikke arbeidet hans, han hadde bare driti seg ut og sendt masse items til en char som ikke skulle ha dem. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 ja, men du sinka jo han i og gjennopprette feilen da pytt pytt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hadde flytta på de til noe crap grønne eller noe. Ihåp om at den egentlige eieren fikk litt grønt crap mens jeg fikk teh epix Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hadde flytta på de til noe crap grønne eller noe. Ihåp om at den egentlige eieren fikk litt grønt crap mens jeg fikk teh epix 9197235[/snapback] Tipper de hadde lukta lunta og fatta stuntet ganske raskt borti GM-brakka da. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) ^^ Gm brakka faktisk Edit: Legga seg snart vell? opp på jobb kl 5 Har stått opp 5 hver morgen denna uka, og lagt meg mellom 00.00-01.00 hver natt, starter og bli sliten ja.. Har en veldig fysisk jobb, mye løfting og sånn, og når jeg kommer hjem drar jeg på trening, også drar jeg til dama etter det Ikke mye energi igjen i kroppen nå nei Endret 2. august 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 ^^ Gm brakka faktisk 9197298[/snapback] Hahahaha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 For å bli savet til f.eks Karazhan, må jeg ta en boss der, eller kan jeg gå inn med en i gruppe med en som har tatt en boss? Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) For å bli savet til f.eks Karazhan, må jeg ta en boss der, eller kan jeg gå inn med en i gruppe med en som har tatt en boss? 9197813[/snapback] Tror du blir sava hvis en boss allerede er drept, men ikke hvis alle bossene er urørt. Jeg ble f.eks ikke sava av å bare gå inn å slå på en mob før Attumen, men jeg ble sava etter å ha prøvd Nightbane i 5 min. Kanskje du blir sava det øyeblikket du "engager" en boss.. Endret 2. august 2007 av TaigaH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå