Sink Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 noe døde inni meg idag, hunter toppa dmg på gruul, ikke med litt, men med shitmye. har tvunget en hunter i guilden til å specce BM, slik at jeg får 3%+dmg poenget var at han skulle booste min og gruppas dmg ikke gruse alle i raidet på dps #¤"¤% Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 noe døde inni meg idag, hunter toppa dmg på gruul, ikke med litt, men med shitmye. har tvunget en hunter i guilden til å specce BM, slik at jeg får 3%+dmg poenget var at han skulle booste min og gruppas dmg ikke gruse alle i raidet på dps #¤"¤% 9190475[/snapback] Hahaha, resten av raidet må være tards da. Petet hans burde dø relativt kjapt og da går halvparten av huntardens dps i dass. Og kordan kan du foretrekke 3% dmg over 150 ap to trueshot aura? 150 virker seriøst mer. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) noe døde inni meg idag, hunter toppa dmg på gruul, ikke med litt, men med shitmye. har tvunget en hunter i guilden til å specce BM, slik at jeg får 3%+dmg poenget var at han skulle booste min og gruppas dmg ikke gruse alle i raidet på dps #¤"¤% 9190475[/snapback] Hahaha, resten av raidet må være tards da. Petet hans burde dø relativt kjapt og da går halvparten av huntardens dps i dass. Og kordan kan du foretrekke 3% dmg over 150 ap to trueshot aura? 150 virker seriøst mer. 9190504[/snapback] pettet hans døde ikke, og jeg er shadowpriest som ga han en skvett med mana og haeling til pettet edit; han hadde rett over 1k dps da gruul falt. Endret 1. august 2007 av Sink Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Pets har jo 75% avoidance, har de ikke? mot AoE that is? Dør ikke så lett da. Beste med 3% tingen er at de stacker. 3% er vel kanskje ikke så mye som 150ap (jeg vet ikke for å være ærlig..) men 3% er kompatibelt med alle, 150ap kun for de som faktisk trenger AP. BM huntere EIER... Lenke til kommentar
tmg Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) det er så nolifer! tongue.gifHan "offline" har 4 på 70. Og han har ALTID tid til og booste meg inv_biggrin.gif Han har jo ikke noe annet og finne på så tongue.gif Det er alltid to l'er i alltid, men aldri to l'er i aldri. Noe lærern vår sa en gang. Kunne ikke stoppe meg selv, nei. Endret 1. august 2007 av Tor-Gunnar Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Enig i det specca selv BM for ca en uke siden, å jeg gjør MYE mere dps nå (var MM før) Det er også bra i arena (beastial wrath ftw ) Lenke til kommentar
jonbaron112 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Heffalomp-Trollbane Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Dinget nettopp 30 med warlocken nå. Min høyeste horde character noensinne! Noen spørsmål: 1. Engineering - gnomish / goblin ? 2. Forsette som demo-specc ? 3. Hvor i svarte finner man sølv? HF/1k Needles/Ashenvale har jeg scanna så og si nå uten en eneste silver ore. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Gnomish (husk Green lens of shadow wrath @35), respec til Affliction, alle steder hvor tin spawner. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Dinget nettopp 30 med warlocken nå. Min høyeste horde character noensinne! Noen spørsmål: 1. Engineering - gnomish / goblin ? 2. Forsette som demo-specc ? 3. Hvor i svarte finner man sølv? HF/1k Needles/Ashenvale har jeg scanna så og si nå uten en eneste silver ore. 9191506[/snapback] Fy fader, din dritt. Utnytter at jeg er på ferie så du kan levle fra meg som bare det. Exploit. Ban please. :'< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Nå må jeg nesten lvl'e opp shaman'n min til 70. Man kan ha mye moro med engineering ^^ Må sees: http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=44054 Endret 2. august 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 da hadde man 2x Fel Edged Battleaxe med mongoose på MH og Potency i OH. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 noe døde inni meg idag, hunter toppa dmg på gruul, ikke med litt, men med shitmye. har tvunget en hunter i guilden til å specce BM, slik at jeg får 3%+dmg poenget var at han skulle booste min og gruppas dmg ikke gruse alle i raidet på dps #¤"¤% 9190475[/snapback] I lol'd. Hvem kom på andreplass? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 da hadde man 2x Fel Edged Battleaxe med mongoose på MH og Potency i OH. De slår virkelig fra seg! (Enhancement-shaman) Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Gnomish (husk Green lens of shadow wrath @35), respec til Affliction, alle steder hvor tin spawner. 9191957[/snapback] Lykke til med det, jeg holdt på i år og dag får å få dem fikk alltid noe annet drit. Tilslutt gikk jeg tom for gull. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 da hadde man 2x Fel Edged Battleaxe med mongoose på MH og Potency i OH. De slår virkelig fra seg! (Enhancement-shaman) 9196002[/snapback] oh my god, jeg har aldri sett så mange fine tall på skjermen min Er veldig glad i dem nå. Angrer ikke ett sekund. Skal grinde Primal Air nå for Storm Helm. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Registrerte meg på PTR nettopp, etter noen uker med frozen account. Noen som vet ca. hvor lang tid det tar før man kan bruke premade characterne? (har "kopiert" dem) Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Registrerte meg på PTR nettopp, etter noen uker med frozen account. Noen som vet ca. hvor lang tid det tar før man kan bruke premade characterne? (har "kopiert" dem) 9196576[/snapback] Opptil 4 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå