Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Pfft, alliance party poopers under konserten som var klokka 21:00.

Kledd nakne å danset på scenen inkludert at de hadde en lvl 30 dwarf female der som var PvP enablet som lokkemat til hordies.

 

Edit: Gled deg til thorium.... gled deg...

Endret av flakken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da blir det vel noen runder i Badlands for Mithril.

 

Thorium er vel 250+?

 

Gleder meg til ny data, da skal jeg booste meg selv mye hvertfall, nå som jeg har warriorn på en annen account. Har bestilt til og med, men komplett har visst ikke igjen alle delene til dataen, så må vente til de får igjen på lager, så i løpet av uka regna de med at de ble sendt. Skal bli så digg. Dataen jeg sitter på nå lagger til de grader.

Lenke til kommentar

De orcene rundt horde og ally basene? Ganske lette å få ned... Bedre enn hellboars synes nå jeg.. Men det spørs vel på om du levler melee eller ranged/caster siden de har et slag thorns-aktig skjold...

 

 

Men en helt annen ting; synes det er så fryktelig mange som løper rundt med fullt gladiator og/eller warlord sett om dagen... Virker nesten som om alle liksom skaffer seg hvertfall 6-8 PVP deler på ei uke liksom.. Jeg har 2 deler med en char og 1 del på en annen, og har spillt PVP som faen med de... Noe jeg gjør feil? Er det et hemmelig triks? Eller er det bare jeg som har feil oppfatning av folk sitt PVPgear...

Lenke til kommentar
Hva kaller du deg? så skal jeg la være og drepe deg hvis jeg noen gang ser det :>

9184363[/snapback]

 

Ja, det vil jeg tro. Har aldri sett deg på BF før, når begynte du der?

 

Ingame går jeg under navnet Brok. Jeg er som regel usynlig, rekker en Elf til beltestedet og har skjegg. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvorfor er det ingen brikker i sjakk-rommet i Karazhan? :O

9187417[/snapback]

Må man ta første boss eller noe sånt først? :hmm:

 

 

Ja, tror det. :/

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...