Datasmurf Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hvordan er det med PCT nå for tiden. Kan jeg transferre en char fra en PVP-server til f.eks. en RP-server? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hvordan er det med PCT nå for tiden.Kan jeg transferre en char fra en PVP-server til f.eks. en RP-server? 9172452[/snapback] Tror at du kan flytte til hva du vil så lenge det er fra en PvP server... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jaså? Flott. Argent Dawn, her kommer jeg ^^ Lenke til kommentar
tmg Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Husk at når du først har flytta charen din til en RP / PvE server så kan du ikke komme tilbake til RP-PvP / PvP servers igjen. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hva er grunnen til det egentlig? Den eneste forskjellen er jo world-pvp. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Forskjellen skal visst være at de som levler på PvE-server har det mye lettere enn de osm levler på PvP-server. Stranglethorn Vale, anyone? Edit: En i guilden min overførte locken fra PvP til en PvE, levla to levler, og ville transferre tilbake. Det gikk altså ikke. Han sa seg også villig til å bli stilt tilbake 4 nivåer, (som en slags komensasjon), Blizzard gikk ikke med på det. Så egentlig er det ingen som vet hvorfor man ikke kan gjøre det. Endret 30. juli 2007 av Minus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hva er grunnen til det egentlig?Den eneste forskjellen er jo world-pvp. 9174131[/snapback] Det har blitt tatt opp mange ganger før, og det er som du sier, world-pvp. På PVE-servere kan du lvl'e mye enklere opp og derfor har du ikke erfaring med å bli ganket og tåler ikke det harde livet på PvP-servere Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 noen som vet av en bra sword specc til pvp? føler at dagger ikke går så bra Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jaså? Flott. Argent Dawn, her kommer jeg ^^ 9172528[/snapback] Horde eller Ally? Spiller på min Tauren Druid ved navn Erc om dagen. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Haha! se på teksten "you want to know the meaning of life" Endret 30. juli 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Aldri sett den emoten før egentlig. Endret 30. juli 2007 av Inxs Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 /question så har du den old stuff hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Ikke jeg heller. edit. Takk proxer Endret 30. juli 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 faen meg umulig å dra til instances på Terenas. Masse noobs som ser ut som de har aldri spilt klassen sin før. Var nettopp i Shattered Halls, og tanken hadde belt of might, og masse lvl60 items. Han var 70... oh btw, han hadde ikke ranged. Dvs no gun/bow/crossbow.... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 faen meg umulig å dra til instances på Terenas. Masse noobs som ser ut som de har aldri spilt klassen sin før. Var nettopp i Shattered Halls, og tanken hadde belt of might, og masse lvl60 items. Han var 70... oh btw, han hadde ikke ranged. Dvs no gun/bow/crossbow.... 9175211[/snapback] Ikke throw engang ? Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Vi er som sagt helt i starten.. (ja.. rimelig laid-back guild som ikke er veldig kjappe, men men..). Foreløpig er vel taktikken vår å spre ut slik at vi ikke får noe lightning som hopper og kun gjøre dps i evocation for å få ned adds fort nok.. men har ikke kommet til første evocation engang... Kanskje vi er litt undergearet...? Tips? Må alle gå for litt AR? Syns for øvrig de Arcane Anomalies (?) før Curator også er rimelig ugne.. dør gjerne et par clothies i hver kamp. 9171782[/snapback] Hvis dere ikke har dps nok til å komme dere til første evo kan dere hvertfall ikke bruke noe AR gear. Har selv aldri vært med på å bruke AR gear, heller ikke hørt om noen som har brukt det. Taktikken deres er vel den vanligste, all dps på adds til evo. Lurer litt på hvordan raidet deres er satt opp tho, siden dere ikke kommer dere til første evo. I starten brukte vi en warlock eller lignende med mye hp til å "soake" lyn greia ved å holde dots oppe på Curator og shadowbolt/incinerate adds. 3 healers, en på warlock/lyntank, en på Curator tank, en på raid. All dps nuke adds til evo, går så på Curator, rince and repeat. Klarer dere ikke å få ned en add før den neste kommer må dere enten ta med annen dps(ranged er vel best pga adds, men melee funker flott så lenge de klarer å dps-e adds effektivt) eller kutte ned på healers. Jeg kjeder meg. Etter Kael, hvem er neste "cockblock"? Mother Shahraz? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 faen meg umulig å dra til instances på Terenas. Masse noobs som ser ut som de har aldri spilt klassen sin før. Var nettopp i Shattered Halls, og tanken hadde belt of might, og masse lvl60 items. Han var 70... oh btw, han hadde ikke ranged. Dvs no gun/bow/crossbow.... 9175211[/snapback] Ikke throw engang ? 9175403[/snapback] ikke throw engang. Jeg kjeder meg evig i WoW nå. Applya i guild i dag. Håper på noen runs et eller annet sted iaff. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hvilken klasse er den MINST geardepentante klassen for PVP i WOW? Noen som har erfaring med mange klasser og kan si noe om dette? Kanskje t.o.m lage en liste over klasser med minst til mest gearavhengig i PVP? Tenkt litt på shadowpriest? Eller kanskje hunter? Eller tar jeg helt feil... Hater alt i wow som ikke har med levling eller PVP å gjøre... End game instancer og sånn f.eks, men vil denge i PVP for det... Åh, og ikke gidd å nevn warlock... lei det! Yeah! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 rogues og beasthunters vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå