Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte jeg skulle geare meg opp uten Kara. Er student med jobb, så har ikke så mye tid :/

 

- Storm Helm

- Felfury Gauntlets

- 2x Fel Edged Battleaxe med Mongoose.

 

edit: Har mats til en axe, og karen som skulle crafte farmer mats til øks nr2. Fikk solgt The Night Blade for 1700g, så jeg bruker pengene på den andre øksa ;) LETT.

9167072[/snapback]

 

Om du ikke har lagt hanskene ennå, gå for Windstrike Gloves istedenfor.

Om du ikke har lagt hjelmen ennå, gå for Cobrascale Hood istedenfor.

 

En del bedre om du tenker dual-wielde.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle geare meg opp uten Kara. Er student med jobb, så har ikke så mye tid :/

 

- Storm Helm

- Felfury Gauntlets

- 2x Fel Edged Battleaxe med Mongoose.

 

edit: Har mats til en axe, og karen som skulle crafte farmer mats til øks nr2. Fikk solgt The Night Blade for 1700g, så jeg bruker pengene på den andre øksa ;) LETT.

9167072[/snapback]

 

Om du ikke har lagt hanskene ennå, gå for Windstrike Gloves istedenfor.

Om du ikke har lagt hjelmen ennå, gå for Cobrascale Hood istedenfor.

 

En del bedre om du tenker dual-wielde.

9167397[/snapback]

 

tenker på DW ja.

 

edit: Hvis du tenker på noe spes når det gjelder 1h axe/mace som er craftable, do tell.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Trenger litt hjelp jeg. Spilte WoW 2 sekunder siden, og da ville plutselig PC'n ute i windows, og det var jo greit nok, men så føkker alt seg opp og jeg begynner å trykke Alt+F4, Alt+F4, CTRL+Alt+DELETE og så forsvinner WoW. Når jeg prøver å starte det igjen så får jeg opp følgende error:

 

"World of Warcraft was unable to start up 3D acceleration. Please make sure DirectX 9.0c is installed and your video drivers are up-to-date."

 

Jeg vet jo at de er det, siden jeg nettopp spilte! What's wrong? :(

 

EDIT: det funka ikke å fikse driverne og DX9 så jeg reinstallerer hele dritten. :(

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar

Heldiggris :p warriorn min er lvl 40 den, og jeg har ikke skilla BS/Mining i det hele tatt før idag. Har fått Mining til 66 og BS til ~40 eller no sånn iløpet av en times tid.

 

Jaja, moro å tenke på hva jeg kan lage senere. Ganske mye fine ting å lage hvis man klarer å holde skillen oppe, og det er ikke noe problem hvis man går inn for det.

 

Edit: Gz btw ^^

Endret av Tullut
Lenke til kommentar
aha, var nettopp på PTR en tur. Skrev <We hate Germans> Now recruiting!. I trade chat å ble spamma ned av folk som ville joine.. Ble så mye "inv pliz" at jeg ble nødt til å logge.

 

Ble bare så provosert over at det bare ble snakked tysk i alt av chats :p

9169609[/snapback]

Hahahaha! Genialt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Den respawner etter ca. 1 dag eller noe sånt.

 

Men veins spawner i "clusters", altså etter ti minutt spawner en vein ca. samme området men ikke nøyaktig samme plass. Og den despawner etter en stund også.

Lenke til kommentar

Etter å ha farmet 500 Thorium Ore her om dagen, så kan jeg si at den despawn delen er feil. Fant en Mithril Vein i starten av en dag jeg tok og farmet 300 av orene og jeg rett og slett ignorerte den veinen. Når jeg da hadde løpt rundt Un'goro så mange ganger at jeg nesten kan markere alle de gangene og slikt som går ut i siden på et kart, så hadde den Mithril Veinen ennå ikke despawnet.

 

Med mindre de despawner etter lengre tid en 6 timer selvfølgelig.

Endret av flakken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...