Jørgen Sørheim Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Når man levlet rett etter TBC kom ut, var det lett å skaffe seg gruppe, men nå har det blitt bare vanskeligere og vanskeligere. 9161583[/snapback] /g WTB halp for group quests in xx and yy. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Når man levlet rett etter TBC kom ut, var det lett å skaffe seg gruppe, men nå har det blitt bare vanskeligere og vanskeligere. 9161583[/snapback] /g WTB halp for group quests in xx and yy. 9161730[/snapback] Hurra for oss uten guild, eller med guild med 8 medlemmer (hvorav en av dem er en bot) og de andre er nesten aldri på. og å spørre i general er bare å glemme... fler shitkids skal man lete lenge etter "lololoo u lvl slowar witt those queests" osv osv og hvor mange level 70'er de har osv. Woohoo. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Heh, der sier du noe. Jeg svarte en kar som spurte om noen var på samme group-q (The Flame's Casing) som han isted, og fikk invite. For det første, han er lvl 51 og lurte på hvordan man legger inn mods og hvor de skal ligge og hvordan det funker. Javel..alle kan vel ikke vite alt, tenkte jeg. Så begynner han å skrive lange tullemeldinger mens vi står og slåss med elite-mobs. Jaha. Så måtte han plutselig logge ut MIDT inni ei hule full av elites, for å sjekke om en item var solgt på AH på en alt. Denne questen har veldig lav droprate på en enkelt item. Når quest-tingen ikke droppet innen 20 minutter, begynte han å syte og klage over hvor kjedelig det var, og "I cba (can't be arsed)". Selvsagt ville jeg fullføre questen, men han whinet mere og mere, og HS'et til slutt. Han skrev hele tida på SMS-språk. "Sry". "i cba". "ty". og en ny jeg ikke har sett før "yh" istedet for "yeah". Idiots R Us. Endret 28. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Kan Ice lands applye winters chill? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Gives your frost damage spells... Ja det kan den. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 WoW etter TBC er bare tull. Skjønner ikke at jeg gadd. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Noe jeg ikke skjønner er hvorfor du synes WoW er blitt tull etter TBC. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Noe jeg ikke skjønner er hvorfor du synes WoW er blitt tull etter TBC. 9162263[/snapback] Spilt det for lenge, blitt for glad i det gamle. Er for mye newfags etc... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Seså, Mana wrath i boks. 31 mer defense nå, så er det rett i Kara for å tanke. Forhåpentligvis blir det litt mer drops på meg, eneste jeg har hatt bruk for på druiden er ringen + Cloak of arathi kings (som ble erstattet av Capacitus' cloak et par dager etterpå). Litt surt når man er 1200 rep fra exalted og enkelte folk får 5 epics første gangen de er inne. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Seså, Mana wrath i boks. 31 mer defense nå, så er det rett i Kara for å tanke. Forhåpentligvis blir det litt mer drops på meg, eneste jeg har hatt bruk for på druiden er ringen + Cloak of arathi kings (som ble erstattet av Capacitus' cloak et par dager etterpå). Litt surt når man er 1200 rep fra exalted og enkelte folk får 5 epics første gangen de er inne. 9162778[/snapback] Kjenner følelsen så alt for godt. Lenke til kommentar
andyp Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Seså, Mana wrath i boks. 31 mer defense nå, så er det rett i Kara for å tanke. Forhåpentligvis blir det litt mer drops på meg, eneste jeg har hatt bruk for på druiden er ringen + Cloak of arathi kings (som ble erstattet av Capacitus' cloak et par dager etterpå). Litt surt når man er 1200 rep fra exalted og enkelte folk får 5 epics første gangen de er inne. 9162778[/snapback] Hva har Mana Wrath med 31 defense å gjøre (siden de står nevnt i samme avsnitt)?? Er desverre få gode drops i Kara for en tank druid som har gjort en del instancer/pvp fra før av. Er kun tier4 og Moroes' Lucky Pocket Watch som er av interesse...resterende drops kan sees på som sidegrades i beste fall Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 De har fint lite med hverandre å gjøre, MW er bare en fjong oppgradering fra Blade of retribution (+50dmg og ikke verdig en +40-enchant). En mindre ting å tenke på. Kunne godt ha tenkt meg Zie-something's lost treads og hanskene fra Attumen, er over 415def og kunne tenkt meg jobbet mot høyere dodgerating. Lenke til kommentar
Jazz123 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Er det mulig å kjøpe game card på nett å få tilsent koden, noen som kunnet linket side om det finnes? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Er det mulig å kjøpe game card på nett å få tilsent koden, noen som kunnet linket side om det finnes? 9163185[/snapback] Da MÅ det jo bli billigere å betale med VISA til Blizzard istedet for å ha et mellomledd? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg hater å kjøpe gamecard nær der jeg bor. De tar seriøst 300 kr for et stk når man kan kjøpe 3 månender for 288kr på nettet. Blir litt oppgitt ja... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Mye bedre med visa da gitt Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Ja ikkesant..... men jeg kan jo bare dra til byen, hvor de selger gamecard for 230 + bussbilett Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Visa og Mastercard er din venn Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Visa og Mastercard er din venn 9164593[/snapback] Ikke alltid.. hvertfall ikke mastercard! Backstabbende venn isåfall... Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Når blir arena poengene regnet ut? Mandag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå