Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når man levlet rett etter TBC kom ut, var det lett å skaffe seg gruppe, men nå har det blitt bare vanskeligere og vanskeligere.

9161583[/snapback]

 

/g WTB halp for group quests in xx and yy. :)

9161730[/snapback]

Hurra for oss uten guild, eller med guild med 8 medlemmer (hvorav en av dem er en bot) og de andre er nesten aldri på. :)

 

og å spørre i general er bare å glemme... fler shitkids skal man lete lenge etter "lololoo u lvl slowar witt those queests" osv osv og hvor mange level 70'er de har osv. Woohoo.

Lenke til kommentar

Heh, der sier du noe. Jeg svarte en kar som spurte om noen var på samme group-q (The Flame's Casing) som han isted, og fikk invite. For det første, han er lvl 51 og lurte på hvordan man legger inn mods og hvor de skal ligge og hvordan det funker. Javel..alle kan vel ikke vite alt, tenkte jeg.

 

Så begynner han å skrive lange tullemeldinger mens vi står og slåss med elite-mobs. Jaha. Så måtte han plutselig logge ut MIDT inni ei hule full av elites, for å sjekke om en item var solgt på AH på en alt.

Denne questen har veldig lav droprate på en enkelt item.

Når quest-tingen ikke droppet innen 20 minutter, begynte han å syte og klage over hvor kjedelig det var, og "I cba (can't be arsed)". Selvsagt ville jeg fullføre questen, men han whinet mere og mere, og HS'et til slutt. Han skrev hele tida på SMS-språk. "Sry". "i cba". "ty". og en ny jeg ikke har sett før "yh" istedet for "yeah".

Idiots R Us.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Seså, Mana wrath i boks. 31 mer defense nå, så er det rett i Kara for å tanke. Forhåpentligvis blir det litt mer drops på meg, eneste jeg har hatt bruk for på druiden er ringen + Cloak of arathi kings (som ble erstattet av Capacitus' cloak et par dager etterpå). Litt surt når man er 1200 rep fra exalted og enkelte folk får 5 epics første gangen de er inne.

post-5643-1185651717_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Seså, Mana wrath i boks. 31 mer defense nå, så er det rett i Kara for å tanke. Forhåpentligvis blir det litt mer drops på meg, eneste jeg har hatt bruk for på druiden er ringen + Cloak of arathi kings (som ble erstattet av Capacitus' cloak et par dager etterpå). Litt surt når man er 1200 rep fra exalted og enkelte folk får 5 epics første gangen de er inne.

9162778[/snapback]

Kjenner følelsen så alt for godt.
Lenke til kommentar
Seså, Mana wrath i boks. 31 mer defense nå, så er det rett i Kara for å tanke. Forhåpentligvis blir det litt mer drops på meg, eneste jeg har hatt bruk for på druiden er ringen + Cloak of arathi kings (som ble erstattet av Capacitus' cloak et par dager etterpå). Litt surt når man er 1200 rep fra exalted og enkelte folk får 5 epics første gangen de er inne.

9162778[/snapback]

 

Hva har Mana Wrath med 31 defense å gjøre (siden de står nevnt i samme avsnitt)??

Er desverre få gode drops i Kara for en tank druid som har gjort en del instancer/pvp fra før av. Er kun tier4 og Moroes' Lucky Pocket Watch som er av interesse...resterende drops kan sees på som sidegrades i beste fall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...