Bredoc Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Nå skal jeg heavygrinde Runecloth for å bli exalted i SW for 800g mount. Men hvor er det beste stedet? Uten at det er så mye folk som stjeler mobs? Jeg har fått mange forskjellige svar: Ruins of Andorhal (W.PL), Tyr's hand, Jadefire run i felwood, felpaw village i felwood osv. Men hva er best? Har tenkt å grinde det samtidig som jeg grinder hva det måtte være til (edit:) EPIC mount. Så en type mobs som dropper bra med runecloth uten at det tar 5 minutter å drepe dem og at de dropper noe annet snecks hadde vært konge. Er egentlig lei av tyrs hand.. alt for mange folk som stjeler spellcaster mobene og for en rogue som meg tar det for lang tid å drepe de andre. takker. 5225654[/snapback] /bump 5233103[/snapback] /bump 3 Vet ingen ? 5248223[/snapback] Ifølge Thottbot så er det Skeletal Flayers som dropper oftest Runecloth. Vil også anbefale at du sjekker ut Hearthglen helt nord i WPL og Tyr's Hand sørøst i EPL. Elitene der dropper mye runecloth. 5249790[/snapback] Aszhara - Blood Elfs og Demoner. De spawner ofte og dør lett. Og det er ikke mange som farmer dem, derfor er de bra. Fikk meg 40 runecloth der på 15 min. i går. Mange sier og det dropper bra med cloth i AV. Har aldri testa det da jeg ikke liker å farme i en BG. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Nei fanden heller! Warlocks er syke! En level 52 warlock 2-shotta meg nettopp(50warr med 3100hp!). 5253570[/snapback] Ja det er bare å passe seg. Kansje ikke for meg men det finnes andre der ute. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hehe, nå fant jeg Recipe: Swiftness potion på orc rogue alt'en min på Frostwhisper. Noen som vet hvor mye den går for ? Tror jeg får endel for den. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Tja, 8-15g er vel en vanlig pris for den? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ja, er fornøyd med det. Siden jeg ikke har noe main å hive over penger fra så trengte jeg de godt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Får jeg mye for icy chill-recipe på AH? Fant nemlig fire stykker på drøyt 20 kills i Winterspring i natt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hehe, det dropper en del av dem der, ja. De selger for rundt 10g. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Okei, tusen takk. Fant for øvrig Crusader-oppskriften i Stratholme i morges, skal bli morsomt å se hvor mye penger jeg kan presse ut av den Fikk også devout-skjørtet på samme run Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Engineering, hvorfor går alt galt med de? Et sjold som sender strøm til alle fiender i nærheten, -MEN strømmen kan også gå i stykker. Sånn er det på mange av tingene, en portal som flytter deg MEN bare om alt går bra. osv Lenke til kommentar
likferd Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hihi, er vel for at teknologien til gnomene ikke alltid er kjent for å være så stabil Nei, det er vel for å balansere litt. Du kan bruke gnomish net'o matic, men du vet aldri om den virker eller om det er du som blir fanget i stedet. Samme med ting som mindcontrol cap. Lenke til kommentar
War Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hehe, nå skal jeg bytte ytke på alten. Skal vise gruppe noe fett så smeller det og man selv sitter i garnet :!: ( mind controler fett, så Regeon prøve det I teorien kan man minde en lvl 60 og drepe alle venna hans som han følger gjennom skumle land Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jaja, nytt guild igjen da, etter en PvP-periode. Skal visst bli hardcore BWL-shajt tror jeg. Litt mange members (ca. 100) så man må fighte om spots, men det lover bra mtp. outdoor bosses Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Heldig du! Jeg som rogue må til og med fighte for å komme inn i en sånn guild.. Overvekt av gode roger på serveren =( Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hmm fikk meg nettopp Aurastone Hammer i MC som min 6. epic i rekken, litt synd at jeg bare har denne som off-hand (hadde ingen fra før og denne lå på AH til noen få gull) Lenke til kommentar
War Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 hva betyr okok og kk Når man chatter med noen sier dem kk samme som JAJA! for h! -? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Hva er vanlig å ha i Alch\Herb på lvl 44? Jeg har 291 i alchemy og 220 i herbalism. Er det lite? Endret 7. desember 2005 av Gwaihir Vindherre Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Øh, det kommer jo helt an på hvor mye du fokuserer på å få opp yrkene, det. Du kan fint runde 300 i både alchemy og herbalism når du runder lvl35. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hvordan skal man greie det da når alle "høg level" blomstene er på lvl 50-55+ steder? Alchemy er jo greit da det går å kjøpe blomster på AH. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) man må dra på høylvlstedene og plukke det , selv om du dør etter en blomst. I burning stepps kan du dra og plukke mye skjeldene ting, black lotus å. Gå til blåmsten, be en høy lvl tilå trekke em mens han rir der han skal, plukk blomsten. Endret 7. desember 2005 av War Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hehe. Ordet her er "kan". Men, hvorfor bry seg? Hva om 220 herbalism ikke var normalt på lvl44, hva gjør du da? Plukker mer til du kommer til "normalt" skill-level? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå