Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg og en kompis har laget oss et 2VS2 Arena team. Har vel nevnt det før i denne tråden.. Uansett, vi er begge mages. Belf og UD. Har det utrolig morsomt å spille med han, derfor overser jeg egentlig at kombinasjonen mage&mage er dårlig. Men jeg lurer på hva folk som har mye arena erfaring mener er den beste builden? Vi har testet endel PoM Pyro build, det fungerte greit mot alt annet et warlock og pala.. Nå er jeg frost, og han arcane/fire. Har ikke fått testet det noe særlig.. Men hva kan være lurt å satse på? Vi har møtt noen få frost specced mage teams, men de har ikke imponert særlig enda hvert fall..

Edit: Min build :http://www.wowhead.com/?talent=kbhy0ofzxIzioEg0zb

Mage nr2: http://www.wowhead.com/?talent=kbhy0ofzxIzioEg0zb

9151380[/snapback]

jeg tipper det beste ville være å satse på 2x frost, med WE og massiv shatterdmg.. men jeg snakker ikke ut av erfaring, jeg snakker ut av opplevelse ;)

Lenke til kommentar
The Night Blade droppa i vanlig Botanica nå. Jeg vant greed roll :p *lykkelig*

PS: Terenas PvE Alliance side.

9149946[/snapback]

er det virkelig så ille med 1700g for den der? Auctioneer sier at det har vært 2 stk på AH med 1550bid og 1745bo. Jeg ble nærmest flama ihjel i går når jeg prøvde å selge den.

Har dere forslag til ca pris for den?

Lenke til kommentar

Jaja, så var jeg altså tilbake i Azeroth, etter x antall måneder uten. Starter helt på scratch med ny account, level 1 character (doh') og blanke ark.

Satser på en myyyyye mer casual spilling nå enn tidligere, og det skal forhåpentligvis gå ganske så okay :)

Lenke til kommentar
Velkommen tilbake da, hvilken server?

9154061[/snapback]

Jo, takk for det. Regner med at jeg starter opp på samme serveren som kameratene mine, nemlig Dentarg.

Stusser litt på hvilken race og class jeg skal velge, men regner med at det blir priest. Shammy var det siste jeg spilte før jeg sluttet, og det var underholdende nok det, men priest frister litt mer. Troll er jeg drittlei av, og jeg har ikke BC (ennå), så da har jeg ikke mulighet til å spille verken Blood Elf eller paladin.

I tillegg trenger de priests/shammys/pallys i guilden (Anyone for a Pint), så da regner jeg med at jeg må stille opp, hehe.

Lenke til kommentar

Har lekt meg litt med premade rogue på PTR. Joda, det var heftig. Men uten noen enchants eller glyphs eller inscriptions eller leg armor så var det faktisk ikke sykt mye bedre, på tross av max tier utstyr. Det jeg merker mest forskjell på er stamina og crit. Hit, dmg og ap er ikke vilt sammenliknet med min pre-kara, pre-heroic rogue som har full enchants.

Lenke til kommentar
er det virkelig så ille med 1700g for den der? Auctioneer sier at det har vært 2 stk på AH med 1550bid og 1745bo. Jeg ble nærmest flama ihjel i går når jeg prøvde å selge den.

9153772[/snapback]

Helt ok pris, det. Betalte 1800g for min, og hvis du tenker på hvor mye f.eks. Fel edged battleaxe koster i mats, så er ikke det så langt unna.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Søk på "Lucrist" på Armory.

Har jeg bra gear til den lvl`n? :)

9155643[/snapback]

Helt greit, 1 grønn og resten blått. :hmm:

Lenke til kommentar
The Night Blade droppa i vanlig Botanica nå. Jeg vant greed roll :p *lykkelig*

PS: Terenas PvE Alliance side.

9149946[/snapback]

9153772[/snapback]

Den eier iaff. Opera dagger og Moroes dagger, nesten på nivå med Malcheezen når proccen er oppe, noe jeg (ikke har testet) tror er ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...