Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I det siste har jeg sett mye til et rart fenomen.

En spiller som spiller flere karakterer samtidig (fra flere maskiner går jeg ut fra). Har sett så mye som 4 stk med nesten like navn som er klumpet tett sammen, der de andre gjør akkurat det samme som nr.1, f.eks. hive samme spell, hoppe samtidig. (Så det nå nettopp)

Er det noen måte å "linke sammen" tastatur på så man kan styre 3 maskiner samtidig med ett keyboard? En liten boks med f.eks. 1 inn-4 ut?

Det er jo en grei måte å levele på siden de kan dra med seg 2-3 stk ekstra i group-quester, og fortsatt spille solo.

9150367[/snapback]

det skal gå, var en link om det her på forumet for en stund siden. Var en fyr som ble intervjuet siden han styrte 5 om gangen. fra ett keyboard. Smegoalfish eller hva han heter her på forumet har også gjort det. men kun med to personer.

Noen som finner linken igjen?

Lenke til kommentar
Fant et intervju fra WOW Insider om multiboxing:

http://www.wowinsider.com/2007/07/19/all-y...ut-multiboxing/

Det er jo ikke noe hack eller noe, må fortsatt ha like mange PC'r som karakterer, og like mange skjermer, og denne splitteboksen til tastaturene. Ikke noe billig affære.

9150610[/snapback]

Såvidt jeg vet går det an å spille to chars på samme PC-en samtidig også, forutsatt at man har PC til et og har penger til å betale for to kontoer. Så en liten filmsnutt om det for ikke så lenge siden. :)

Lenke til kommentar
Fant et intervju fra WOW Insider om multiboxing:

http://www.wowinsider.com/2007/07/19/all-y...ut-multiboxing/

Det er jo ikke noe hack eller noe, må fortsatt ha like mange PC'r som karakterer, og like mange skjermer, og denne splitteboksen til tastaturene. Ikke noe billig affære.

9150610[/snapback]

Såvidt jeg vet går det an å spille to chars på samme PC-en samtidig også, forutsatt at man har PC til et og har penger til å betale for to kontoer. Så en liten filmsnutt om det for ikke så lenge siden. :)

9150832[/snapback]

Har gjort det mye. Greit å booste alter gjennom instancer hvis du ikke gidder å begi deg ut i PUG- helvetet :)

Lenke til kommentar

Ekstremt lite. Det er mest for quest rewards du får XP. Jeg fikk 15-30 XP for elite mobs rundt min level på lvl 18 (wailing caverns). Poenget er jo at du får gjort alle quests 10 ganger kjappere, og dermed får mye mere XP per time.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg og en kompis har laget oss et 2VS2 Arena team. Har vel nevnt det før i denne tråden.. Uansett, vi er begge mages. Belf og UD. Har det utrolig morsomt å spille med han, derfor overser jeg egentlig at kombinasjonen mage&mage er dårlig. Men jeg lurer på hva folk som har mye arena erfaring mener er den beste builden? Vi har testet endel PoM Pyro build, det fungerte greit mot alt annet et warlock og pala.. Nå er jeg frost, og han arcane/fire. Har ikke fått testet det noe særlig.. Men hva kan være lurt å satse på? Vi har møtt noen få frost specced mage teams, men de har ikke imponert særlig enda hvert fall..

Edit: Min build :http://www.wowhead.com/?talent=kbhy0ofzxIzioEg0zb

Mage nr2: http://www.wowhead.com/?talent=kbhy0ofzxIzioEg0zb

Endret av ekl1tz
Lenke til kommentar

Ang. multiboxing, så er det ganske vanlig i topguilds. Snakka med en kar fra IS på Silvermoon, og han sa at det var 5-6 i guildet som hadde to chars som de spilte samtidig. Det er selvsagt dedikerte spillere, så de klarer sikkert å utnytte det. Selv sliter jeg med én :p

Lenke til kommentar

Karen i intervjuet har 5 chars samtidig, og var den første som ble Warlord i PVP med alle 5 samtidig før TBC kom. Han har 4 PC'r og 5 skjermer da. Litt hardcore.

En kompis av meg spiller av og til med 2 stk (en lowlevel og en lvl 70), men det ser ut som han bare slenger lowlevel på /Follow og spiller med highlevel. Ikkeno fancy tastaturtriks. Han har 2 PC'r, da.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...