Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
The Night Blade droppa i vanlig Botanica nå. Jeg vant greed roll :p *lykkelig*

 

PS: Terenas PvE Alliance side.

9149946[/snapback]

Jeg kjøpte den for 1000g, så 3 dager etterpå i SP heroic dropper den og jeg vinner. >:--(

 

Solgte den for 1100g da :D

 

 

Btw, hva ville dere gjort med denne roguen? (mto gear):

http://armory.wow-europe.com/character-she...llbane&n=Terrus

 

Har 1950 arena points jeg sparer på til MH dagger, og raider karazhan denne uken uten særlig hell.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ja, har ikke så mye hitrating. :p Men er bare litt i karazhan denne uken, ellers går det i PvP.

 

Pleier å ligge et godt stykke foran nr. 2 på dmg meter også. :hmm:

Lenke til kommentar
The Night Blade droppa i vanlig Botanica nå. Jeg vant greed roll :p *lykkelig*

 

PS: Terenas PvE Alliance side.

9149946[/snapback]

Jeg kjøpte den for 1000g, så 3 dager etterpå i SP heroic dropper den og jeg vinner. >:--(

 

Solgte den for 1100g da :D

 

 

Btw, hva ville dere gjort med denne roguen? (mto gear):

http://armory.wow-europe.com/character-she...llbane&n=Terrus

 

Har 1950 arena points jeg sparer på til MH dagger, og raider karazhan denne uken uten særlig hell.

9150015[/snapback]

 

At et guild har latt deg få være med i Karazhan med dine prioriteringer er utrolig. Og det er ikke vondt ment, men du har virkelig gjort noen rare prioriteringer. Til og med for pvp er hit'en din for dårlig. Så lav som den er så ser det ut som du bevisst har valgt å nedprioritere den. Håper ikke du har solgt alle quest rewards som ga deg pluss på hit, for du vil trenge dem i tilleg til drops for 5manns for å i det hele tatt kunne yte akseptabelt i Karazhan. For å begynne på Karazhan vil jeg anbefale minimum 150, og skal du komme lang der, må du jobbe deg opp fra 200 mot 250. Jeg hadde forøvrig rundt 150 da jeg dinget 70, så spesielt vanskelig er det heller ikke å skaffe seg. Men du bør forandre prioritetene dine. hit > ap > crit for pve. Men det må være en viss balanse også. I ditt tilfelle er det den viktigste tingen som er ute av balanse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Nå syns jeg da at jeg yter helt akseptabelt i karazhan. Ligger greit på topp av dmg done, og langt over en annen rogue som bruker å være med. Han har til og med to greie epic-sverd og en del mer hit.

 

Men får vel kanskje satse på litt mer ja.

 

Det er vel 5% miss, og så 19% fra dual wield? Både i pve og pvp? :hmm:

 

 

edit: Ja, de er ganske så dårlige de andre. Er bare et lite ganske random guild jeg er med i denne uken jeg har ferie. Er ofte 2-3 random folk med også.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Jeg er i pre-Kara gear, har ikke engang fått alle de fete dropsene fra 5manns, ikke tatt heroics heller. Og jeg har 200 hit uten å nedprioritere andre ting. Har bare en del av Assassination settet, og to epics (scryer dagger og vengeance wrap) men ingen av de med +hit. Så det er ikke vanskelig...

Lenke til kommentar
Finnes det noe som ligner på nightfall i TBC?

9150045[/snapback]

 

Damn, den øksa der husker jeg.

GM'en bestemte seg for å booste dps'en til oss mager, så han invisterte i en sånn en til en warrior.

Den øksa funka fett den, bare det at den warrioren leave guilden og migrata til en annen server uten å si ifra.

 

BASTARD!

 

Og on topic, tror ikke det finnes noe lignende.

Endret av Hansen
Lenke til kommentar

I det siste har jeg sett mye til et rart fenomen.

En spiller som spiller flere karakterer samtidig (fra flere maskiner går jeg ut fra). Har sett så mye som 4 stk med nesten like navn som er klumpet tett sammen, der de andre gjør akkurat det samme som nr.1, f.eks. hive samme spell, hoppe samtidig. (Så det nå nettopp)

 

Er det noen måte å "linke sammen" tastatur på så man kan styre 3 maskiner samtidig med ett keyboard? En liten boks med f.eks. 1 inn-4 ut?

 

Det er jo en grei måte å levele på siden de kan dra med seg 2-3 stk ekstra i group-quester, og fortsatt spille solo.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Vurderer og bytte 15+agi enchanten jeg har på daggern med mongoose men er ikke helt sikker på om jeg heller skal putte mongoose på min kommende merciless offhand dagger.

 

noen som har innspill?

9150291[/snapback]

 

Hvis du skal ha daggern i 3-4mnd+ så putt på Mongoose. Jeg bruker +15ag på scryer dagger, og kommer nok til å bruke det på KoT daggern også. Grunnen er at jeg planlegger å få gått Kara utover høsten, og da bør jeg få bedre drops. Jeg har endel penger, men har gjort alle quests, så det blir ikke grådig mye mer... og da frister det ikke å hive ut 1100 for enchants på to daggers.

Lenke til kommentar
I det siste har jeg sett mye til et rart fenomen.

En spiller som spiller flere karakterer samtidig (fra flere maskiner går jeg ut fra). Har sett så mye som 4 stk med nesten like navn som er klumpet tett sammen, der de andre gjør akkurat det samme som nr.1, f.eks. hive samme spell, hoppe samtidig. (Så det nå nettopp)

 

Er det noen måte å "linke sammen" tastatur på så man kan styre 3 maskiner samtidig med ett keyboard? En liten boks med f.eks. 1 inn-4 ut?

 

Det er jo en grei måte å levele på siden de kan dra med seg 2-3 stk ekstra i group-quester, og fortsatt spille solo.

9150367[/snapback]

Møtt på slike jeg også :!:

Var en paladin som hadde 4 firemages på follow. Så tenkte jeg det var noe muffins, siden de oppførte seg så rart, så jeg sheepa paladin. Da snudda magene seg HELT likt, og casta fireball HELT samtidlig :whistle: Lo godt etter det ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...