Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Meg: WTB lots of Runecloth

Fjott: Got bank full

Meg: how much a stack?

Fjott: 2.50g

Meg: I've gotten loads of them from AH for 1.50-1.80 this week

Fjott: 2.50 you get lots

Meg: I'd rather wait a few days and get them from AH than just handing you money

Fjott: your loss

Meg: Not really

9146893[/snapback]

Møtt noen sånne jeg også. :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget var ikke å syte. Det er helt greit om han vil vente i vintre og vår for å få solgt det til den prisen... men da kunne han bare sagt det. Istedet virker det som han mener jeg er dum som sparer 30-40%... Som sagt bare en observasjon, det er nok av rare folk og han er ikke den rareste jeg har vært borti. Har hatt mange liknende i min jakt etter Runecloth den siste uken....

Lenke til kommentar

Dinget 70 med belfadinen i går natt, begynte på 67,5 i forgårs. 1,5 level rested, Kirin'var village og en hjelpsom Lycan gjorde de siste 2,5 levlene til en kjapp affære. Nå var det bare å skaffe Mana wrath, Continuum blade, Greatsword eller Crystalforged sword, alt ettersom hva som kommer først.

Fikk plukket opp +dmg-skjoldet fra Kindness-questlinen, brukte vel halvannen time på siste delen pga mongo-allyer som fløy rundt og flottet seg med PoM-Pyro/SW:P + levitate.

Lenke til kommentar
Meg: WTB lots of Runecloth

Fjott: Got bank full

Meg: how much a stack?

Fjott: 2.50g

Meg: I've gotten loads of them from AH for 1.50-1.80 this week

Fjott: 2.50 you get lots

Meg: I'd rather wait a few days and get them from AH than just handing you money

Fjott: your loss

Meg: Not really

9146893[/snapback]

Imo så er det ingen av dere som er en fjott her. Han kommer til å få solgt det til den prisen til en som trenger masse runecloth med engang.

Lenke til kommentar

Med prisene på min server så ser det ut til å bli veldig lenge til. Jeg trenger masse Runecloth, og har hamstret masse fra AH de siste dagene. Såklart kunne jeg ha betalt en mye høyere pris hvis jeg ville kjøpt alt samme dag, men det hadde blitt så styggdyrt at vi snakker om tap av mange hundre gull...

Irritasjonsmomentet mitt var som sagt at jeg har vært igjennom samme regla med flere siden jeg annonserer WTB Runecloth for tida. Alle vil ha priser som ligger _langt_ over AH.

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar

BTW, Aftenposten har en artikkel om at Märtha Louise ikke er godkjent healer. Noen har lagt inn denne kommentaren til artikkelen:

Jeg er healer selv. Det ville være bra om de tkom offentlige godkjenningsordninger for dette. Mange som har erfaring med dårlige healer. Offentlig godkjenning med papirer og en søkbar liste på nettet ville kanskje gjort det hele mer seriøst. Hilsen lvl 70 druid.

:lol:

Lenke til kommentar
BTW, Aftenposten har en artikkel om at Märtha Louise ikke er godkjent healer. Noen har lagt inn denne kommentaren til artikkelen:

Jeg er healer selv. Det ville være bra om de tkom offentlige godkjenningsordninger for dette. Mange som har erfaring med dårlige healer. Offentlig godkjenning med papirer og en søkbar liste på nettet ville kanskje gjort det hele mer seriøst. Hilsen lvl 70 druid.

:!:

Dagens! :D

Endret av bjorshol
Lenke til kommentar

9148472[/snapback]

Imba :love:

Drit morsom da=D

Lenke til kommentar

9148472[/snapback]

Imba :love:

Drit morsom da=D

9148567[/snapback]

Jeg vil se link :)

Lenke til kommentar
Har ett problem med teksten her, den komme rlitt under der eg har skills, er det noen måte og flyttet teksten slik att den går over?  ganske iriterende.

9147635[/snapback]

Det du Gjør er : Hold Musa Over Chatten Til det kommer opp en Rute Der det Står General. Så Høyre klikker du på General, Så kommer det opp en rute og på toppen av den ruta står det unlock window når det er låst og lock window når det er åpent...så når er det bare flytte ivei du kan endre størrelse på det osv når det er unlocka :)

MVh Proxer

Lenke til kommentar
Har ett problem med teksten her, den komme rlitt under der eg har skills, er det noen måte og flyttet teksten slik att den går over?  ganske iriterende.

9147635[/snapback]

Det du Gjør er : Hold Musa Over Chatten Til det kommer opp en Rute Der det Står General. Så Høyre klikker du på General, Så kommer det opp en rute og på toppen av den ruta står det unlock window når det er låst og lock window når det er åpent...så når er det bare flytte ivei du kan endre størrelse på det osv når det er unlocka :)

MVh Proxer

9148797[/snapback]

Tusen Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...