Fruktkake Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Litt skuffende å se at Alliance vinner 3/0 mot oss, på den første BG-en med en mage jeg nettop levlet til 70 for Horde BG-er. Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Når blir honor egentlig oppdatert? 9144158[/snapback] Den Blir Updatea Hver Natt 02.00 sånn CA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Litt over 0200 ja, når du loader fra en sone til en annen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 02:30 9144449[/snapback] Selvfølgelig funker ikke wow-forumet som vanlig Men jeg får ofte honor litt etter 02:00, en stund før halv 3 altså. Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Var i nøyaktig samme situasjon som deg. Jeg valgte ett tredje guild. Kunne sikkert joina serverfirst guildet, men måtte specca resto i såfall, som er totalt uakseptabelt. Joina 3.beste guildet på serveren, og KOSER meg der. (Raiding 4 dager i uka) Hvis du trives som det du gjør, så IKKE bytt. Ikke verdt det. Og det med å bruke tid på wow vises, i gamle guildet mitt var det typ 10-15 stykker som faktisk geara seg opp/kunne skikkelig spille. Resten var folk fra en helt annen raidkultur, som vel.. noen kunne spille, noen var helt på bærtur. Nå forøvrig er jeg i guild med 25 nordiske folk (svensker ) som alle kan spille og gearer seg opp, og det er elsk. 9142610[/snapback] Ser ut som om jeg har noen dager til på å bestemme meg, menneh jeg har fortsatt ikke helt bestemt meg for hva jeg vil. Testa med enhancement-gearet mitt igår, uten at jeg ble noe veldig klokere av det. Drikker jo usannsynlig mye skjeldnere, men jeg tar også mer damage så jeg må heale mer. Nå har jeg uendelig mana da så det er ikke noe voldsomt issue, men jeg er faktisk ikke helt sikker på om pve-grindinga går noe særlig fortere. Menneh, uansett, spilltid i wow handler om å ha det morsomt, og jeg synes enhancement virker å være litt mer døllere enn elemental. kanskje det har noe med erfaring å gjøre dog, jeg er betydelig mer sikker på meg selv som elemental. Litt som "man vet hva man har, men ikke hva man går til" greie dette, innimellom så får man noen muligheter uten å gjøre noe spesiellt for det, mens andre ganger må det jobbes utrettelig. Meh... på en måte føles det litt for enkelt.... Innspill mottas fortsatt, har fått en dags utsettelse så jeg kan pondre litt på det idag. Lenke til kommentar
nomadeppl Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 fikk http://www.wowhead.com/?item=24302#z0zi går. hvor mye får jeg for den på AH? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 fikk http://www.wowhead.com/?item=24302#z0zi går. hvor mye får jeg for den på AH? 9146506[/snapback] wowhead sier; 910. Thottbot sier; 472. Alakhazam sier; 1800 for pattern, 1800 pr belt. Jeg sier; Lær deg recipen, lag belter, selg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er jo helt forskjellig AH-pris fra server til server, da. Greieste er vel å søke i AH etter itemen og se om den er til salgs. Så legge seg litt under den prisen. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Meg: WTB lots of Runecloth Fjott: Got bank full Meg: how much a stack? Fjott: 2.50g Meg: I've gotten loads of them from AH for 1.50-1.80 this week Fjott: 2.50 you get lots Meg: I'd rather wait a few days and get them from AH than just handing you money Fjott: your loss Meg: Not really Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 (endret) Kanskje han mente 2.50G for alt han hadde i banken. Da er isåfall du "fjotten". Ikke alltid man gidder å dra 20 ting over på AH, lettere å bare sette en lav pris for alt og bli kvitt skiten på en gang. Er han ferdig med RC-bandage og ikke har tailoring kan han jo bare dumpe alt han har. Endret 26. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det var nok ikke alt i banken. Det der er bare samtalen såvidt jeg husker den. Synes bare det er litt irriternde når jeg har samlet runecloth i en uke, og alle jeg får respons fra ønsker å selge til langt over ah prisene... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Det er jo helt forskjellig AH-pris fra server til server, da. Greieste er vel å søke i AH etter itemen og se om den er til salgs. Så legge seg litt under den prisen. 9146877[/snapback] Haha, tankeganger som det er hva som ødelegger prisene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Og hva slags tankegang skal man ha da? Selge sine egne varer til høyere pris enn de andre som ligger der? Bare plukke en pris helt ut fra tomlufta? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Legg prisene til 1c under. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Når jeg legger ut ting, sjekker jeg alltid AH prisen nå, også sjekker jeg Auctioneer i tilfelle AH prisen er sprø akkurat nå. Så legger jeg ut akkurat litt under AH prisen så lenge den ikke er altfor billig, da venter jeg og legger ut billigst en dag den er bedre. Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 alt etter hva du selger. Er det en low lvl item holder det med f.eks 1c laver enn de som ligger ute. Høyer item 1-10s, å ennå bedre item må du kanskje kutte 1g. f.eks 999g på en riktig fin sak, i stede for 1000g. Triks triks.. men folk kjøper så lenge det er billigere, uansett. men når det kommer til high lvl spiller liksom ikke copper en så stor rolle lenger Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Og iflg Jacob er dette HELT feil tankegang som "ødelegger prisene". Har han aldri hørt om seller's market? Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Prisene reguleres etter markedet og etterspørsel. Om folk kjøper lite vil prisene synke, for folk vil gjerne få solgt det de sitter med. Om det er for mye av en ting på markedet vil det selge, men ikke til like høy pris. F.eks kan man se på allt av cloth priser for å få et godt øye med hvordan markede forandres. her for en stund siden lå (hva het det? cloth man får i outland... n---noe) på 6-7g, nå ligger det på 3-4g. det selges, siden det er mange som trenger... men det er så mye å hente at prisen ikke holder seg oppe Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Satt og lurte på no i sted, hvor høyt kan en warlock få Soul Fire critsa sine? 15% saccet imp. 0/21/40 specc. 60% enslaved stor-fyr SMV. 10% curse of elements 15% improved scorch 5% misery 1500 spelldmg med ashtongue/badge trinket. På PTR dette.. På en warrior med Recklessness, Death Wish i Berzerker Stance. Fyfaen så rått det hadde blitt.. sikkert nærmere 20000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå