Rostad Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Beste og enkleste måten : AH Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 khorium bars er ikke så dyre på AH, også kan du jo bare legge ut 2 bars igjen når du har funnet de senere, også går du i null give or take etterpå. kjøp nå, farm senere Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 I alle de "Store" Guildene er det en Tryout..Man kan få alt fra 1mnd til 2uker det er veldig opp og ned. 9139495[/snapback] Bra du vet hvordan alle "store" guild gjør saker og ting i WoW. ... 9141612[/snapback] Du jeg sier ikke dette..for og skryte av at jeg ha peiling bla bla...må beklage hvist det var sånn det fremsto Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Men det er faktisk slik at de fleste guilds har en trial periode.. De store guildene jeg har "litt" innsikt i har ihvertfall en trial periode der members kan observere spilleren for å deretter stemme om han/hun duger til jobben. Men såklart det varierer ifra guild til guild, men som sagt en del guilds har trials. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Men det er faktisk slik at de fleste guilds har en trial periode.. De store guildene jeg har "litt" innsikt i har ihvertfall en trial periode der members kan observere spilleren for å deretter stemme om han/hun duger til jobben. Men såklart det varierer ifra guild til guild, men som sagt en del guilds har trials. 9142238[/snapback] Sant, veldig mange kan se veldig gode ut på "papiret", men være helt bajs til å spille, så veldig mange guilder har en slik periode for å sørge for at de ikke har tatt inn en spiller som ikke duger til deres nivå. Sier selvsagt at dette ikke er standaren og ALLE følger den, men det er nå sånn de fleste gjør det. Om du ser igjennom noen "store" guilders forums, ser du nok at de har en liten melding nederst på deres applikasjons-forum som sier noe à la "All accepted applicants must go trough a try-out period to prove their activity/skill/whatever". Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg sliter litt med noen avjørelser i wow omdagen så jeg håper noen er overbærende nok til å gi meg noen innspill. Jeg raider idag med et semi-casual guild som skal til å wipe på Hydross, der jeg er en av top dps'erne som ele-shaman(er LW så jeg har tilgang på begge LW-setta) , jeg har bra kudos der, jeg er ranged dps lead og ting funker forsåvidt greit. Problemet er bare at jeg ser ut for å bruke betydelig mer tid på wow enn det resten av folket i gruppa kan. Nå har jeg fått tilbud om å joine en gruppe som veksler mellom å være server first med en annen, men da som enhancement.... Jeg har som alle hybrids, noe enhancement gear, men på langt nær av tilsvarende kvalitet så mye oppgradering/enchanting(ligger på t4-nivå) må til. Samtidig så er det RL-faktoren, den bedre halvdelen har allerede en raidspot med de sistnevnte, men jeg vet bare ikke helt hvor mye jeg skal "prostituere" meg for å være server first og gjøre noe jeg ikke trives fullt ut med. Problemet er at jeg MÅ bestemme meg idag... meh... vanskelig detta 9139336[/snapback] Var i nøyaktig samme situasjon som deg. Jeg valgte ett tredje guild. Kunne sikkert joina serverfirst guildet, men måtte specca resto i såfall, som er totalt uakseptabelt. Joina 3.beste guildet på serveren, og KOSER meg der. (Raiding 4 dager i uka) Hvis du trives som det du gjør, så IKKE bytt. Ikke verdt det. Og det med å bruke tid på wow vises, i gamle guildet mitt var det typ 10-15 stykker som faktisk geara seg opp/kunne skikkelig spille. Resten var folk fra en helt annen raidkultur, som vel.. noen kunne spille, noen var helt på bærtur. Nå forøvrig er jeg i guild med 25 nordiske folk (svensker ) som alle kan spille og gearer seg opp, og det er elsk. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Blir det fortsatt regnet som farlig å kjøpe gull? Lenke til kommentar
Proxer Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Per-Stian..Server spiller du på ? Gamer Ikke på Neptulon vell ? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Per-Stian..Server spiller du på ? Gamer Ikke på Neptulon vell ? 9143432[/snapback] Sjekk signaturen hans du. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Fikk ENDELIG dagger fra prince, etter flere måneder venting, profil i sig. edit; noes, ikke oppdatert.. [Nathrezim Mindblade] med soulfrost Endret 25. juli 2007 av Sink Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Fikk ENDELIG dagger fra prince, etter flere måneder venting, profil i sig. 9143539[/snapback] Nice, neste du burde skaffe deg er Hood of Oblivion eller no slikt Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Blir det fortsatt regnet som farlig å kjøpe gull? 9143405[/snapback] Ja Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Fikk ENDELIG dagger fra prince, etter flere måneder venting, profil i sig. 9143539[/snapback] Nice, neste du burde skaffe deg er Hood of Oblivion eller no slikt 9143557[/snapback] pft. Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Forstår meg ikke på Arena systemet.. Jeg og en kompis spiller 2VS2. Vi går opp og ned i rating konstant.. Hvordan får vi poeng? Hvordan regnes det ut? Vil det være det samme om vi har 1k kamper spilt men lav rating? Får vi poeng hver dag, eller legges det sammen hver uke? Litt mange spørsmål kanskje men.. Takk for svar Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Du får points etter hvor høy rating du har, du får også mere i et 5v5/3v3 arena team enn et 2v2 areana team med samme rating, du får points hver uke og hvor mange kamper dere har spilt kommer egentlig på det samme så lenge dere har spilt 10 kamper og har 30% played eller mer, fordi alt kommer ann på ratingen. Håper dette svarte på noen av spørsmålene dine. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Fikk ENDELIG dagger fra prince, etter flere måneder venting, profil i sig. edit; noes, ikke oppdatert.. [Nathrezim Mindblade] med soulfrost 9143539[/snapback] Den dumme daggeren kan hoppe i havet... Droppa 2 ganger for oss, og de 2 gangene var jeg selvfølgelig ikke med Har store problemer med at jeg nå sitter fast med maks dkp, noe som ikke er gøy. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Når blir honor egentlig oppdatert? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Fikk ENDELIG dagger fra prince, etter flere måneder venting, profil i sig. edit; noes, ikke oppdatert.. [Nathrezim Mindblade] med soulfrost 9143539[/snapback] Fikk den forrige uke, er soulfrost verdt det? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Fikk ENDELIG dagger fra prince, etter flere måneder venting, profil i sig. edit; noes, ikke oppdatert.. [Nathrezim Mindblade] med soulfrost 9143539[/snapback] Fikk den forrige uke, er soulfrost verdt det? 9144160[/snapback] imo, ja. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 hunterpet soloer mage: http://www.youtube.com/watch?v=KgVSDz8pAx0&NR=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå