DisplayName123 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg snakket med fyren etterpå, og han sa: "Hvis du skal scamme, så skriver du først inn X så fjerner du det bakerste tallet med en gang slik at det er Z som står igjen. Alt dette må du gjøre før han du skal kjøpe av trykker trade". Han var egentlig en grei fyr, for jeg fikk igjen 15g da jeg fortalte han at jeg ikke skjønte hvorfor jeg skulle bli scammet. Jeg har bare hjulpet folk in-game og vært snill. 9136317[/snapback] Folk har prøvd det på meg også, men ikke lykkes heldigvis, takket være mine utrolige reflekser. Det eneste smarte er å sende med c.o.d. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg snakket med fyren etterpå, og han sa: "Hvis du skal scamme, så skriver du først inn X så fjerner du det bakerste tallet med en gang slik at det er Z som står igjen. Alt dette må du gjøre før han du skal kjøpe av trykker trade". Han var egentlig en grei fyr, for jeg fikk igjen 15g da jeg fortalte han at jeg ikke skjønte hvorfor jeg skulle bli scammet. Jeg har bare hjulpet folk in-game og vært snill. 9136317[/snapback] Folk har prøvd det på meg også, men ikke lykkes heldigvis, takket være mine utrolige reflekser. Det eneste smarte er å sende med c.o.d. 9136359[/snapback] Hvis ikke de gjør slik som en luring som ble sur på meg fordi jeg stakk av med noe. Tilby å kjøpe det og ikke godta slik at det bare lå i mailen hans i evigheter. =/ Lenke til kommentar
Minus Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Ikke sant. Eller legge ut på AH for så å selge. Men jeg er nok litt for naiv. Av og til orker jeg ikke en gang å sjekke hvilke sum som er skrevet, men bare trykker på trade. Stoler for mye på folk. Fikk vel en vel fortjent lærepenge i dag. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg snakket med fyren etterpå, og han sa: "Hvis du skal scamme, så skriver du først inn X så fjerner du det bakerste tallet med en gang slik at det er Z som står igjen. Alt dette må du gjøre før han du skal kjøpe av trykker trade". Han var egentlig en grei fyr, for jeg fikk igjen 15g da jeg fortalte han at jeg ikke skjønte hvorfor jeg skulle bli scammet. Jeg har bare hjulpet folk in-game og vært snill. 9136317[/snapback] Folk har prøvd det på meg også, men ikke lykkes heldigvis, takket være mine utrolige reflekser. Det eneste smarte er å sende med c.o.d. 9136359[/snapback] mhm, hvis man sert bortifra om man kjøper ting som kan stackes... Bare å skrive for eksempel "Mark of Sargeras (250)" og sette prisen til avtalt pris, og sende ett merke. Nei dette er ikke en oppfordring, men en advarsel/opplysning til at c.o.d. ikke er så trygt... Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Stemmer det at det ikke finnes en PvP-cloak designet for healere? Blir vanskeligere og vanskeligere å finne motivasjon til å gidde å forbli healer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Stemmer nok det, desverre. Du har Cape og Cloak, for meele og spell dmg. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) Ding! Min første char jeg har levlet selv er nettopp blitt 70! Nå blir det grinding av Honor, grinding til Nether Ray, grinding for Heroics, grinding for Aldor Sword. Bah Endret 24. juli 2007 av kristteo Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Gratulerer, kristteo. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Masse grinding å se fram til da krissteo? Dinga akkurat 50 selv på min første char ^^ Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Dinga nettopp 70 også Lvl 70 Enh/resto shaman. 28% melee critt med agi totem. Fy faen :/ Jeg tok hele leveln i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Eye of the Storm win: 2000 / 51 Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Trenger en primal nether.. Har ikke tilgang på heroic utenom BM. Hvilken bør jeg ta? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Black morass? Er 3% dropchance på normal eller noe sånt. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 kjøpte design: royal nightseye for 30 g godt kjøp? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Da hadde jeg skaffa rep til revered med noe annet asap. BM heroic kan være vrien med pug. Har hørt at det er 100% drop rate på nethers fra bosser i UB Heroic, så kan være en fordel å være revered med Cenarion Expedition. For badges så er det Mechanar Heroic som gjelder. 5 badges, og det er lett. Edit: Grattis med 70, Kristteo Edit2: Grattis med 70, MrLeftfield og. ^^ Endret 25. juli 2007 av Tullut Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) Black morass? Er 3% dropchance på normal eller noe sånt. 9137576[/snapback] EDIT: Trudde det var snakk om Netherweb Spider silk Endret 25. juli 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Bull, jeg har sett Primal Nether _en_ gang på normal, og det var i mecha. Og jeg har kjørt min share av instances... Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 (endret) WOOT! Nytt design på curse-gaming.com jo! Finner faen meg ikke fram lenger >.< Endret 25. juli 2007 av Tullut Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Har hørt at det er 100% drop rate på nethers fra bosser i UB Heroic, så kan være en fordel å være revered med Cenarion Expedition. 9137629[/snapback] Sistebossen i hver heroic dropper Primal Nether, alltid. Sistebossen i heroics dropper også alltid en level 70 epic. Eneste unntaket er Ramparts, der "andre"bossen dropper nether og epics plukkes fra kista til dragen. Ellers har sistebossen i normal mode level 70 instancer rundt 6% sjangse til å droppe en Primal Nether ifølge Wowhead, thottbot etc Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Herlig, dinga level 55-57 1/2 i dag på druiden og fikk 2 BoE epics på veien Shadowblade og Eye of Flame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå