Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Jeg snakket med fyren etterpå, og han sa:

"Hvis du skal scamme, så skriver du først inn X så fjerner du det bakerste tallet med en gang slik at det er Z som står igjen. Alt dette må du gjøre før han du skal kjøpe av trykker trade". Han var egentlig en grei fyr, for jeg fikk igjen 15g da jeg fortalte han at jeg ikke skjønte hvorfor jeg skulle bli scammet. Jeg har bare hjulpet folk in-game og vært snill.

9136317[/snapback]

Folk har prøvd det på meg også, men ikke lykkes heldigvis, takket være mine utrolige reflekser. :p Det eneste smarte er å sende med c.o.d.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Hvis du skal scamme, så skriver du først inn X så fjerner du det bakerste tallet med en gang slik at det er Z som står igjen. Alt dette må du gjøre før han du skal kjøpe av trykker trade". Han var egentlig en grei fyr, for jeg fikk igjen 15g da jeg fortalte han at jeg ikke skjønte hvorfor jeg skulle bli scammet. Jeg har bare hjulpet folk in-game og vært snill.

9136317[/snapback]

Folk har prøvd det på meg også, men ikke lykkes heldigvis, takket være mine utrolige reflekser. :p Det eneste smarte er å sende med c.o.d.

9136359[/snapback]

Hvis ikke de gjør slik som en luring som ble sur på meg fordi jeg stakk av med noe. Tilby å kjøpe det og ikke godta slik at det bare lå i mailen hans i evigheter. =/

Lenke til kommentar

Ikke sant. Eller legge ut på AH for så å selge. Men jeg er nok litt for naiv. Av og til orker jeg ikke en gang å sjekke hvilke sum som er skrevet, men bare trykker på trade. Stoler for mye på folk. Fikk vel en vel fortjent lærepenge i dag.

Lenke til kommentar

9136317[/snapback]

9136359[/snapback]

mhm, hvis man sert bortifra om man kjøper ting som kan stackes... Bare å skrive for eksempel "Mark of Sargeras (250)" og sette prisen til avtalt pris, og sende ett merke. Nei dette er ikke en oppfordring, men en advarsel/opplysning til at c.o.d. ikke er så trygt...

Lenke til kommentar

Da hadde jeg skaffa rep til revered med noe annet asap. BM heroic kan være vrien med pug.

Har hørt at det er 100% drop rate på nethers fra bosser i UB Heroic, så kan være en fordel å være revered med Cenarion Expedition.

For badges så er det Mechanar Heroic som gjelder. 5 badges, og det er lett.

Edit: Grattis med 70, Kristteo :D

Edit2: Grattis med 70, MrLeftfield og. ^^

Endret av Tullut
Lenke til kommentar
Har hørt at det er 100% drop rate på nethers fra bosser i UB Heroic, så kan være en fordel å være revered med Cenarion Expedition.

9137629[/snapback]

Sistebossen i hver heroic dropper Primal Nether, alltid.

Sistebossen i heroics dropper også alltid en level 70 epic.

Eneste unntaket er Ramparts, der "andre"bossen dropper nether og epics plukkes fra kista til dragen.

Ellers har sistebossen i normal mode level 70 instancer rundt 6% sjangse til å droppe en Primal Nether ifølge Wowhead, thottbot etc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...