Theoneask Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Joda, greit nok det. Forstår godt at det endte med wipe. Lurte berre på om det var mulig å ta den vekk, meiner å huske ha fått det i instance eingang. Endret 23. juli 2007 av TheOneAsk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Så da er det bare å la den gå ut for å slippe repair. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Skjønner, smekk på lanken til Palaen da tipper jeg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Eller som han sa, en jævla god latter. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Tviler på at mange faktisk ble veldig sure for det. Jeg ville ikke blitt det. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Ja, vi bare lo av det. Magtheridon er ikke så big deal at det gjorde noe. Men det som skjedde var at Magtheridon plutselig begynnte å løpe rundt og drepe raidet, og ingen skjønte hva som skjedde. Etter litt "WTF!?"-skriking ble alt helt stille, og vi hører en flau liten stemme fra Paladinen: "Guys... I think I just cast Divine Intervention on *MT*...". Nevnte Paladin var forresten nyrekrutert, og stakk av med 3x t4 den kvelden (Maulgar, Gruul, Maggy), så trur ikke han ble så veldig lei seg selv, heller. Endret 23. juli 2007 av Skurupu Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 På nefarian en gang, en av de første killsa vi hadde, så snudde han seg mot en av dps warriorsa våre og sto med hue mot hele raidet klar til å spytte shadowflame.. MT roper ut på vt på trøndersk "HVEM I HELVETE GA MEG BOP?!?!" tok sin tid før paladinen turte å si det var han, men nefarian falt samme tryet da Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Der ble det en Design: Radiant Talasite gitt. To blå på to dager, penger penger Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 PvP'et litt etter gammelt. Jeg kunne strengt tatt fjerna CloS, Sprint og Vanish fra Actionbarene mine. De feiler jo _alltid_! Er morsomt med Enh shamaner. De får så på pungen mens de står der å pirker med teskje'ene sine Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Mechanar chest farming er so OP at det er til å bli kvalm av! Har tjent 1500g siden fredag og har så å si ikke spilt i helgen. Alt jeg har gjort når jeg var online var å kjøre litt mech. Har dog vært meget heldig med drops. Snakker om nesten 20 blues her, med gems. Så å si alle BoE blues'a som har droppet er crap tho å selger ikke særlig bra. Feks. et par blåe cloth bukser jeg har fått 3 ganger fikk jeg bare disenchanta å solgte Large Prismatic Shard istedet noe som ga mye mere gold enn hva jeg villa ha fått hvis jeg skulle ha solgt buksene. Så er er det bare å stå på før det blir nerf! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Mechanar chest farming er so OP at det er til å bli kvalm av! Har tjent 1500g siden fredag og har så å si ikke spilt i helgen. Alt jeg har gjort når jeg var online var å kjøre litt mech. Har dog vært meget heldig med drops. Snakker om nesten 20 blues her, med gems. Så å si alle BoE blues'a som har droppet er crap tho å selger ikke særlig bra. Feks. et par blåe cloth bukser jeg har fått 3 ganger fikk jeg bare disenchanta å solgte Large Prismatic Shard istedet noe som ga mye mere gold enn hva jeg villa ha fått hvis jeg skulle ha solgt buksene. Så er er det bare å stå på før det blir nerf! 9123705[/snapback] lyst til å utdype det? kompis som har en 70 rogue jeg kunne utnytta ;x Lenke til kommentar
TRS Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Er det noen merkverdig forskjell mellom Normal og Heroic? Har kun vert 1 gang i heroic for noen måneder siden (så husker ikke noe spes). Er det bare at mobs tåler mer og slår hardere eller hva (utenom noe bedre loot, that is)? Evt noen som kan gi noen eksempler? Endret 23. juli 2007 av TRS Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Mechanar chest farming er so OP at det er til å bli kvalm av! Har tjent 1500g siden fredag og har så å si ikke spilt i helgen. Alt jeg har gjort når jeg var online var å kjøre litt mech. Har dog vært meget heldig med drops. Snakker om nesten 20 blues her, med gems. Så å si alle BoE blues'a som har droppet er crap tho å selger ikke særlig bra. Feks. et par blåe cloth bukser jeg har fått 3 ganger fikk jeg bare disenchanta å solgte Large Prismatic Shard istedet noe som ga mye mere gold enn hva jeg villa ha fått hvis jeg skulle ha solgt buksene. Så er er det bare å stå på før det blir nerf! 9123705[/snapback] lyst til å utdype det? kompis som har en 70 rogue jeg kunne utnytta ;x 9123719[/snapback] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Da har du vært heldig. Jeg har fått to-tre blå items som det ligger tonnevis av på AH fra før. Så fortjenesten der er relativt liten.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Det er ikke akkurat 400g/h som warcraftmovies-filmen påstår, men på den korte tiden 5 runs tar (ca. 30 min, med mindre man får ørti failed på rad), har man iallefall 30-36g fra kistene, pots for 10-15g og grønt graps som iallefall går for 15-25g til vendor, mer om det gode går på AH og rasket shardes. Så har man blå BoEs og gems i tillegg, de går for alt fra 10g (talasite) til 50g (Crystalforged). Helt finfin fortjeneste, spør du meg. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hvor en det beste stedet å mine mithril? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 arathi highlands, østre "vegg", tre huler nedover der med høy mithril forekost, så i reisetid vs node så er dette stedet å være. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Hvor mye sånn cirka vil 375 tailoring koste? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Kommer helt an på serveren. Kostet vel 200-250g for meg å komme til 300, men etter der ble det nærmere 7-800g, og da hadde jeg omtrent alt av arcane dust og netherweb liggende. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Noen som vet hva 375 LW koster? Uten materialer (vil ikke droppe alch, og har alts som kan fortsette å farme herbs). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå