Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, vi bare lo av det. Magtheridon er ikke så big deal at det gjorde noe.

Men det som skjedde var at Magtheridon plutselig begynnte å løpe rundt og drepe raidet, og ingen skjønte hva som skjedde. Etter litt "WTF!?"-skriking ble alt helt stille, og vi hører en flau liten stemme fra Paladinen: "Guys... I think I just cast Divine Intervention on *MT*...".

Nevnte Paladin var forresten nyrekrutert, og stakk av med 3x t4 den kvelden (Maulgar, Gruul, Maggy), så trur ikke han ble så veldig lei seg selv, heller. :)

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

På nefarian en gang, en av de første killsa vi hadde, så snudde han seg mot en av dps warriorsa våre og sto med hue mot hele raidet klar til å spytte shadowflame.. MT roper ut på vt på trøndersk "HVEM I HELVETE GA MEG BOP?!?!" tok sin tid før paladinen turte å si det var han, men nefarian falt samme tryet da :)

Lenke til kommentar

Mechanar chest farming er so OP at det er til å bli kvalm av! Har tjent 1500g siden fredag og har så å si ikke spilt i helgen. Alt jeg har gjort når jeg var online var å kjøre litt mech. Har dog vært meget heldig med drops. Snakker om nesten 20 blues her, med gems. Så å si alle BoE blues'a som har droppet er crap tho å selger ikke særlig bra. Feks. et par blåe cloth bukser jeg har fått 3 ganger fikk jeg bare disenchanta å solgte Large Prismatic Shard istedet noe som ga mye mere gold enn hva jeg villa ha fått hvis jeg skulle ha solgt buksene. Så er er det bare å stå på før det blir nerf! :w00t:

Lenke til kommentar
Mechanar chest farming er so OP at det er til å bli kvalm av! Har tjent 1500g siden fredag og har så å si ikke spilt i helgen. Alt jeg har gjort når jeg var online var å kjøre litt mech. Har dog vært meget heldig med drops. Snakker om nesten 20 blues her, med gems. Så å si alle BoE blues'a som har droppet er crap tho å selger ikke særlig bra. Feks. et par blåe cloth bukser jeg har fått 3 ganger fikk jeg bare disenchanta å solgte Large Prismatic Shard istedet noe som ga mye mere gold enn hva jeg villa ha fått hvis jeg skulle ha solgt buksene. Så er er det bare å stå på før det blir nerf! :w00t:

9123705[/snapback]

lyst til å utdype det? kompis som har en 70 rogue jeg kunne utnytta ;x

Lenke til kommentar

Er det noen merkverdig forskjell mellom Normal og Heroic?

Har kun vert 1 gang i heroic for noen måneder siden (så husker ikke noe spes).

Er det bare at mobs tåler mer og slår hardere eller hva (utenom noe bedre loot, that is)?

Evt noen som kan gi noen eksempler?

Endret av TRS
Lenke til kommentar

9123705[/snapback]

lyst til å utdype det? kompis som har en 70 rogue jeg kunne utnytta ;x

9123719[/snapback]

:thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
:hrm: Da har du vært heldig. Jeg har fått to-tre blå items som det ligger tonnevis av på AH fra før. Så fortjenesten der er relativt liten..
Lenke til kommentar

Det er ikke akkurat 400g/h som warcraftmovies-filmen påstår, men på den korte tiden 5 runs tar (ca. 30 min, med mindre man får ørti failed på rad), har man iallefall 30-36g fra kistene, pots for 10-15g og grønt graps som iallefall går for 15-25g til vendor, mer om det gode går på AH og rasket shardes. Så har man blå BoEs og gems i tillegg, de går for alt fra 10g (talasite) til 50g (Crystalforged).

Helt finfin fortjeneste, spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...