Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at mage har fått invisibility tilbake... er det sant?

5244618[/snapback]

 

Ser dårlig ut

 

Mages

Impact - The stun effect's duration no longer diminishes or is diminished by controlled stun abilities and spells (e.g. Cheap Shot, Hammer of Justice, Charge etc.).

 

Netherwind Regalia - The 8-piece set bonus will now proc immediately upon completion of casting the spell, before travel time on the spell. This will allow the proc to affect the next spell cast as intended.

 

Arcane Concentration - Blizzard will now be able to gain a Clearcasting state from this talent.

 

Blast Wave - Will now show spell data in the talent page.

herfra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg heavygrinde Runecloth for å bli exalted i SW for 800g mount.

 

Men hvor er det beste stedet? Uten at det er så mye folk som stjeler mobs?

 

Jeg har fått mange forskjellige svar: Ruins of Andorhal (W.PL), Tyr's hand, Jadefire run i felwood, felpaw village i felwood osv.

 

Men hva er best? Har tenkt å grinde det samtidig som jeg grinder hva det måtte være til (edit:) EPIC mount. Så en type mobs som dropper bra med runecloth uten at det tar 5 minutter å drepe dem og at de dropper noe annet snecks hadde vært konge.  Er egentlig lei av tyrs hand.. alt for mange folk som stjeler spellcaster mobene og for en rogue som meg tar det for lang tid å drepe de andre.

 

 

takker.

5225654[/snapback]

/bump

5233103[/snapback]

 

/bump 3 Vet ingen ?

Lenke til kommentar
Nå skal jeg heavygrinde Runecloth for å bli exalted i SW for 800g mount.

 

Men hvor er det beste stedet? Uten at det er så mye folk som stjeler mobs?

 

Jeg har fått mange forskjellige svar: Ruins of Andorhal (W.PL), Tyr's hand, Jadefire run i felwood, felpaw village i felwood osv.

 

Men hva er best? Har tenkt å grinde det samtidig som jeg grinder hva det måtte være til (edit:) EPIC mount. Så en type mobs som dropper bra med runecloth uten at det tar 5 minutter å drepe dem og at de dropper noe annet snecks hadde vært konge.  Er egentlig lei av tyrs hand.. alt for mange folk som stjeler spellcaster mobene og for en rogue som meg tar det for lang tid å drepe de andre.

 

 

takker.

5225654[/snapback]

/bump

5233103[/snapback]

 

/bump 3 Vet ingen ?

5248223[/snapback]

 

Ifølge Thottbot så er det Skeletal Flayers som dropper oftest Runecloth.

Vil også anbefale at du sjekker ut Hearthglen helt nord i WPL og Tyr's Hand sørøst i EPL. Elitene der dropper mye runecloth.

Lenke til kommentar

Jeg hadde spilt i 2-3 timer så plutselig discer jeg. Jeg logger inn igjen og det er kø, jeg discer igjen når jeg står i køen. Dette skjer 5-6 ganger før jeg gir opp. Internett flippa helt ut, måtte restarte router og fornye IP flere ganger.

 

Jeg har spilt spillet siden release og dette har aldri hendt meg før(har selfølgelig discet her og der, men ikke hatt sånne problemer).

 

Noen som vet hva som skjedde?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...