Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cry me a river.

 

:)

9122971[/snapback]

har du lewt skills i paint?

 

Huff, dette "drøm"-guildet høres mer og mer ut som en forlengelse av SO6-tråden her.

9122993[/snapback]

Forlengelse av So tråden? Vi er en guild med for det meste rerollers som har det gøy under levling og diskuterer løst og fast mens vi holder på ;)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Siden det virker som folk er generelt mye aktive her sent om kveldenn så lurer jeg på 1ting. Er det noen plass jeg kan scanne laptoopen til mor så jeg kan se hvilke drivere jeg må oppdatere? WoW klikker for tiden. Det kommer opp en blåskjerm som sier at dumping av fysisk minne er iverksatt så må jeg restarte hele dritten på nytt. Så tror drivere kan stå bak. Windows update hjelper ikke.Non som har noe tips?

9122893[/snapback]

her.

Lenke til kommentar

dreper paladin og putter target (MT her) i en bobble, wiper all threath og gjør immun til dmg i så og så lang tid, brukes gjerne på priests slik at man kan resse etter wipe gitt at soulstone ikke er på. brukes også av paladins for å spare seg selv fra repair bill, da "selvmord" ikke gir durability dmg.

Lenke til kommentar
dreper paladin og putter target (MT her) i en bobble, wiper all threath og gjør immun til dmg i så og så lang tid, brukes gjerne på priests slik at man kan resse etter wipe gitt at soulstone ikke er på. brukes også av paladins for å spare seg selv fra repair bill, da "selvmord" ikke gir durability dmg.

9123367[/snapback]

 

Haha, eid :p

 

Leste akkurat tooltipen på thottbot ;)

 

3 min

Lenke til kommentar

Jo, men man forventer jo ikke at man får DI på seg, så tar vel litt tid før man reagerer og i samme sekund du får den på deg løper bossen mot dps/healers og får mest sannsynlig drept et par stk før tank skjønner hva som har skjedd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...