Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er litt festlig med å være i Outland fra 58 er alt supergearet du får i questrewards. Det er liksom helt hinsides mye fetere enn det gamle gearet du har, og banker det meste av high-end raidgear fra gamleverden også.

 

Så selv om du aldri har snust innom Molten Core, kan du få gear i vanlige quests som er like bra eller bedre i Outlands.

Lenke til kommentar
Det som er litt festlig med å være i Outland fra 58 er alt supergearet du får i questrewards. Det er liksom helt hinsides mye fetere enn det gamle gearet du har, og banker det meste av high-end raidgear fra gamleverden også.

 

Så selv om du aldri har snust innom Molten Core, kan du få gear i vanlige quests som er like bra eller bedre i Outlands.

9115873[/snapback]

Nja, på warlocken holdt det meste av BWL/litt naxx gear langt opp til 68+. Tier 3 er fortsatt ganske bra vil jeg si. Var også mongogankere jeg reffererte til, men mongopatruljer under excpedition point gjør ikke saken noe bedre...

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Fikk wowerror jeg, noe galt med azeroth_map fila eller noe sånt. :/ Akkurat i det jeg skulle joine arena..

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...