Lycantrophe Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Rogues trenger vel hovedsakelig agility potions og mat. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Trenger egentlig rogues noe spessielt da? Et par healthpots burde vel gjøre susen. Som healer har jeg med healthpots, masse manapots og en bråte med major dreamless pots. Mana ftw 9107211[/snapback] En rogue uten agilitybuffs i raid er som en prest uten mana Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hvilken mat er best til rogue? Går rundt med flere typer. 20ag, 40ap, osv Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hvilken mat er best til rogue? Går rundt med flere typer. 20ag, 40ap, osv 9107373[/snapback] Jeg ville valgt agility. Dog litt mindre AP, men til gjengjeld får du mer crit Btw, ganske morsomt å være litt sent ute med å levle med tanke på raids - har blitt skikkelig pimpa i det siste. 5 happix på to raids. Tier 4 gløøøvs, nice boots, to ringer og fisten som dropper av den store, slemme ulven Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hehe. Er nok gøy når det går unna. Jeg ble nettopp revered med alt som skal til for Heroics. tok 6mnd.... Hjelper en kamerat med å levle fra 60 nå. Han har nådd 67 på 4 dager, og vi har gått alle pre-70 instancene bortsett fra Sethekk Halls, så han har fått ganske bra med rep også. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hehe. Er nok gøy når det går unna. Jeg ble nettopp revered med alt som skal til for Heroics. tok 6mnd.... Hjelper en kamerat med å levle fra 60 nå. Han har nådd 67 på 4 dager, og vi har gått alle pre-70 instancene bortsett fra Sethekk Halls, så han har fått ganske bra med rep også. 9107459[/snapback] Ah, jeg gidder nesten ikke grinde meg opp til revered hos de fleste factions. Det tar for mye tid Tar det som det kommer, blir jeg revered, så er jo det bare bra, men meh.. nei! Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Anbefaller dere som ikke har prøvd heroic å gjøre det. Selv var jeg av den oppfattning at det var bortkasta, men så trengte jeg noen recipes, og ble revered med et par factions for det jeg hadde bruk for. Ble med på en Heroic Rampart mest for morro og ble positivt overasket. Her får man en helt ny vanskelighetsgrad på et instance, en utfordring med andre ord. Det bringte nytt liv i enkelte instancer for meg hvertfall. Har kjørt noen SL Heroics også, utrolig gøy. Edit: Skrivefeil. Endret 20. juli 2007 av Ashvan Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er litt skuffet over epicsene i heroics, det må jeg inrømme. Men Blizz har vel prøvd å lage bedre drops, men likevel ikke så bra at det når opp til raid nivå (kara). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er jo meningen at de skal være litt dårligere da. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er det noen raid attunements som krever at man har revered med alle heroic factions? Mener å ha lest om det... men mulig det var den Black Temple aprilspøken. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Er det noen raid attunements som krever at man har revered med alle heroic factions? Mener å ha lest om det... men mulig det var den Black Temple aprilspøken. 9107862[/snapback] det var det nok. tror BT attunment er noe solo greier også rett på raid. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Isåfall går jeg heller 70manns om igjen med mainen min pga drops, enn å prøve å alten opp til revered hos alle.... Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Fikk meg lvl 28 Ab boots i natt 11 marks til og jeg har fått meg legionnaire's blade også. Gøy med små pvp avbrekk under levlinga. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Skryt: Jeg dinget 70 med warrioren min forrige tirsdag, og ble i går revered med Honor Hold, og sikret meg siste heroics-nøkkel. Det er da min tredje char med alle heroic-nøklene, og nr. fire er på lvl 61. Nok skryt. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Imponerende. Noen er mer dedikert enn andre... Jeg sliter med å motivere meg for å skaffe alle heroics nøklene på alts hvis det er ikke er required for attunements og liknende... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Imponerende. Noen er mer dedikert enn andre... Jeg sliter med å motivere meg for å skaffe alle heroics nøklene på alts hvis det er ikke er required for attunements og liknende... 9108419[/snapback] Sliter med og motivere meg for og levle alts jeg Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Nytt ridedyr i dag. Krevde ikke akkurat mye innstats, jeg har bare gjort daily quests for gull og "plutselig" var jeg exalted... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Fisk1, last ned nyeste versjon av bartender og dette blir fikset. 9106018[/snapback] Nei, det er akkurat det det desverre ikke blir. Helvetes UI-faenskapet i WoW har plaga meg siden dag en. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Lekte meg litt i modelwiever, ble litt snasent med lionheart champion og stormherald Ikke veldig god fantasi når det gjelder armor da, men men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå