Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg heavygrinde Runecloth for å bli exalted i SW for 800g mount.

 

Men hvor er det beste stedet? Uten at det er så mye folk som stjeler mobs?

 

Jeg har fått mange forskjellige svar: Ruins of Andorhal (W.PL), Tyr's hand, Jadefire run i felwood, felpaw village i felwood osv.

 

Men hva er best? Har tenkt å grinde det samtidig som jeg grinder hva det måtte være til (edit:) EPIC mount. Så en type mobs som dropper bra med runecloth uten at det tar 5 minutter å drepe dem og at de dropper noe annet snecks hadde vært konge.  Er egentlig lei av tyrs hand.. alt for mange folk som stjeler spellcaster mobene og for en rogue som meg tar det for lang tid å drepe de andre.

 

 

takker.

5225654[/snapback]

/bump

5233103[/snapback]

 

/bump nr.2

Lenke til kommentar

Er ikke akkurat de beste skuldrene og ganske lav lvl på de. Ville lagt de ut på AH og i tillegg reklamert for salg i trade. Mulig du er heldig, da det er mange som betaler mye bare fordi det er et lilla item.

 

Hadde det vært f.eks. str i stedet for spir så hadde det vært noe annet.

Endret av SBS
Lenke til kommentar

Nå er jeg temmelig usikker på hva jeg burde gjøre. Saken er jo den at jeg er warrior, så jeg ville definivtivt få bruk for dem. På en annen side ville et par hundre gull komme godt med, især nå som jeg skal skaffe meg epic mount.

 

Spørsmålet er vel heller hvor lang tid det faktisk vil ta å skaffe 200-300 gull i forhold til sjansen for å skaffe noen liknende skuldre. Burde jeg beholde dem?

Lenke til kommentar

Eller for å overføre noen tall til praksis:

 

Might:

 

+20 hp (WOAH!!)

+et par skade mer blokkert med skjold, maks. 30 attack power eller litt over to dps.

+2% block chance, supernyttige saker altså, spesielt når du blokker pisslite og fiendene slår for 1500.

+7 shadow resistance, som omtrent ingen fiender i end-game gjør. (Bortsett fra noe i BWL, og da utgjør 7 shadow resistance ingenting i forhold til 5 defense)

 

Defense har blitt langt viktigere etter at de nerfet items med 33%. Alle de andre statsene du mister (som for øvrig suger), kan tas opp på andre deler som betyr mindre.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Fantastisk! Stockade Pauldrons droppet nå nettopp for meg av en Ogre Mage i Deadwind Pass.  Yay!  :w00t:

 

Hvor mye tror dere jeg kan få for den? Burde jeg selge den på AH, eller kontakte folk mer direkte?

5237561[/snapback]

 

Hvor langt har dere kommet med MC?

De skulderne er bra, men de er ikke bedre enn Might.

Husk at man etterhvert får mere might stuff også, og tenk på sett bonusen.

 

Er dere kommet godt i gang med MC ville jeg ha solgt dem, er dere ikke det så behold dem. Det er de beste tanke skuldra som er før man begynner på end game instancer.

 

Og til de som sier de er bedre enn Might, ja jøss.. Ofrer glatt +5 def for block og ikke minst hva man videre får av bonuser med flere deler av might sette.

Lenke til kommentar

Hadde netopp en koselig samtale på msn ^^

Thomas sier:

hei

Thomas sier:

kan jeg låne wow accouten din??

Lord-Myrrah sier:

Er du gal ?

Thomas sier:

:(

Thomas sier:

Please

Thomas sier:

du kan låne mine

Lord-Myrrah sier:

hvorfor vil du låne min i det hele tatt ?

Thomas sier:

spille på litt høyere level

Lord-Myrrah sier:

Er bare 36 jeg da

Lord-Myrrah sier:

Men uansett vet ikke hvem du er, så det er ingen sjangse i helvette for at du får låne den

Har riktignok en level 60 men den vet ikke han om.

 

Så fem min etterpå kommer disse komentarene.

Thomas sier:

nigger

Thomas sier:

sug pikk

Lord-Myrrah sier:

ok

Thomas sier:

homo

Thomas sier:

skulle ta accounten din

Thomas sier:

neger

Lord-Myrrah sier:

ok

Flaks at jeg ikke ga han acc/pw for det var like før jeg gjorde det... not

For en taper

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...