Supernaut_ Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Noen andre en meg som syntes Orc male rogue's kler veldig godt å være Sword/mace rogue ? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Noen andre en meg som syntes Orc male rogue's kler veldig godt å være Sword/mace rogue ? 5235608[/snapback] Enig, men ser bedre ut me two-handed sword. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Noen andre en meg som syntes Orc male rogue's kler veldig godt å være Sword/mace rogue ? 5235608[/snapback] Enig, men ser bedre ut me two-handed sword. 5235632[/snapback] Teiten. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 noen som kan like til bidet der det er en 60 shammy som spørr etter vann til en mage, så får han bare "Sorry, I m bread specced"? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Nå skal jeg heavygrinde Runecloth for å bli exalted i SW for 800g mount. Men hvor er det beste stedet? Uten at det er så mye folk som stjeler mobs? Jeg har fått mange forskjellige svar: Ruins of Andorhal (W.PL), Tyr's hand, Jadefire run i felwood, felpaw village i felwood osv. Men hva er best? Har tenkt å grinde det samtidig som jeg grinder hva det måtte være til (edit:) EPIC mount. Så en type mobs som dropper bra med runecloth uten at det tar 5 minutter å drepe dem og at de dropper noe annet snecks hadde vært konge. Er egentlig lei av tyrs hand.. alt for mange folk som stjeler spellcaster mobene og for en rogue som meg tar det for lang tid å drepe de andre. takker. 5225654[/snapback] /bump 5233103[/snapback] /bump nr.2 Lenke til kommentar
War Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) dette er meg for flere leveler siden, nor blir databasen på thottbot oppdatert? Noen som vet? Last updated 6.0 days ago, er det hver uke kanskje? Denne er også utdattert, men den er bra til å søke opp folks historikk Endret 1. desember 2005 av War Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Fantastisk! Stockade Pauldrons droppet nå nettopp for meg av en Ogre Mage i Deadwind Pass. Yay! Hvor mye tror dere jeg kan få for den? Burde jeg selge den på AH, eller kontakte folk mer direkte? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Er ikke akkurat de beste skuldrene og ganske lav lvl på de. Ville lagt de ut på AH og i tillegg reklamert for salg i trade. Mulig du er heldig, da det er mange som betaler mye bare fordi det er et lilla item. Hadde det vært f.eks. str i stedet for spir så hadde det vært noe annet. Endret 1. desember 2005 av SBS Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Du får massevis for dem, ikke bry deg om SBS. Defense og stamina er digg for warriors. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jepp, som Loeve sa. De er faktisk bedre en Might shoulderne til tanking. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Nå er jeg temmelig usikker på hva jeg burde gjøre. Saken er jo den at jeg er warrior, så jeg ville definivtivt få bruk for dem. På en annen side ville et par hundre gull komme godt med, især nå som jeg skal skaffe meg epic mount. Spørsmålet er vel heller hvor lang tid det faktisk vil ta å skaffe 200-300 gull i forhold til sjansen for å skaffe noen liknende skuldre. Burde jeg beholde dem? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Behold de, sats på stam/def gear og bli MT. Så får du alle items først uansett. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Jepp, som Loeve sa. De er faktisk bedre en Might shoulderne til tanking. 5238599[/snapback] Tja... bedre enn might? stockade har 5 mer defence... ellers har might +2 stamina +15 strength +2% block chance på shield og +7 shadowress Jeg hadde i hvert fall valgt might til tanking... men men Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Eller for å overføre noen tall til praksis: Might: +20 hp (WOAH!!) +et par skade mer blokkert med skjold, maks. 30 attack power eller litt over to dps. +2% block chance, supernyttige saker altså, spesielt når du blokker pisslite og fiendene slår for 1500. +7 shadow resistance, som omtrent ingen fiender i end-game gjør. (Bortsett fra noe i BWL, og da utgjør 7 shadow resistance ingenting i forhold til 5 defense) Defense har blitt langt viktigere etter at de nerfet items med 33%. Alle de andre statsene du mister (som for øvrig suger), kan tas opp på andre deler som betyr mindre. Endret 1. desember 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Om du hadde hatt begge da? Hadde gått for Might uansett. Å påstå block suger er så idiotisk sagt at jeg ikke ønsker å kommentere det . Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Fantastisk! Stockade Pauldrons droppet nå nettopp for meg av en Ogre Mage i Deadwind Pass. Yay! Hvor mye tror dere jeg kan få for den? Burde jeg selge den på AH, eller kontakte folk mer direkte? 5237561[/snapback] Hvor langt har dere kommet med MC? De skulderne er bra, men de er ikke bedre enn Might. Husk at man etterhvert får mere might stuff også, og tenk på sett bonusen. Er dere kommet godt i gang med MC ville jeg ha solgt dem, er dere ikke det så behold dem. Det er de beste tanke skuldra som er før man begynner på end game instancer. Og til de som sier de er bedre enn Might, ja jøss.. Ofrer glatt +5 def for block og ikke minst hva man videre får av bonuser med flere deler av might sette. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Svippet gjennom Gnomeregan nå, fikk tak i Discombulator ray-oppskrift (går for rundt 2-3g på ah, koster nesten ingenting å lage), og plukket med meg Gizmotron megachopper (7/9g på ah), samt 2x Fused wiring. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 og der fikk jeg obsidian edged blade. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg har hørt at mage har fått invisibility tilbake... er det sant? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Hadde netopp en koselig samtale på msn ^^ Thomas sier:hei Thomas sier: kan jeg låne wow accouten din?? Lord-Myrrah sier: Er du gal ? Thomas sier: Thomas sier: Please Thomas sier: du kan låne mine Lord-Myrrah sier: hvorfor vil du låne min i det hele tatt ? Thomas sier: spille på litt høyere level Lord-Myrrah sier: Er bare 36 jeg da Lord-Myrrah sier: Men uansett vet ikke hvem du er, så det er ingen sjangse i helvette for at du får låne den Har riktignok en level 60 men den vet ikke han om. Så fem min etterpå kommer disse komentarene. Thomas sier:nigger Thomas sier: sug pikk Lord-Myrrah sier: ok Thomas sier: homo Thomas sier: skulle ta accounten din Thomas sier: neger Lord-Myrrah sier: ok Flaks at jeg ikke ga han acc/pw for det var like før jeg gjorde det... not For en taper Endret 3. desember 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå