Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hm... Ja, får håpe på det. Men hvor blir det etter BEM da? Drar natt til tirsdag og vil helst bli 68 før det. Kanskje jeg bør satse på å instance'e? Durnholde og Crypts?

 

Har også en quest i underbog jeg skulle ha gjort når jeg tenker på det. Den som gir en imba trinket. Blir vel honored med Cenarion i samme slengen tenker jeg :)

9081097[/snapback]

 

Du rekker nok ikke bli ferdig med alle questa i BEM til 68, men etter det, gå til Netherstorm eller Shadowmoon Valley.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg soloquestet fra 62 og til 70, da var jeg ca halvveis igjennom Netherstorm og hadde ikke enda rørt Sdwmoon vally, moralen er vel at det er mer enn nok quests til å dinge 70 og alikevel har masse å grinde på.

9083157[/snapback]

 

Når jeg dinga 70 hadde jeg ikke vært i Blade's Edge Mountains eller Netherstorm. Derfor hadde jeg masse quester i de to zonene når jeg trengte penger.

Lenke til kommentar
Ding 70 på boomkin. 12 dager, 9 timer /played, sikkert en dag av dem brukt i AV forrige AV-weekend. Fullt spellfire-sett med rompe-gems, Twin stars-settet, Scryer exalted-ring + revered-trinket, og nå er det avgårde til Nagrand for å raske sammen 1800 rep til Tempest leggings.

9083492[/snapback]

 

Gz! Ikke dårlig playtime det der. Nå har du endel 70 chars :)

Endret av Olumvolum
Lenke til kommentar
Ding 70 på boomkin. 12 dager, 9 timer /played, sikkert en dag av dem brukt i AV forrige AV-weekend. Fullt spellfire-sett med rompe-gems, Twin stars-settet, Scryer exalted-ring + revered-trinket, og nå er det avgårde til Nagrand for å raske sammen 1800 rep til Tempest leggings.

9083492[/snapback]

 

Blir vel en fin mengde pvp gear også da av AV..

Lenke til kommentar
Jepp, her er den.  :!:

9084045[/snapback]

 

Der er noe av det sjukeste jeg har hørt. Når man blir sånn av WoW så er det godt for langt. Det var teamspeak han satt på ikke sant? Han burde hatt push-to-talk. I tillegg til å drite seg ut for foreldra, dreit han seg ut for hele guilden pluss alle som hører klippet på nettet.

Lenke til kommentar

Tror aldri jeg hadde logget på mere hvis guildet mitt hadde hørt noe sånt.

Han skal "finishe" WoW, good luck. Sånne psycho-unger får en faktisk til å tro at datamaskiner ER bad for enkelte. Han graver seg mere og mere ned i gjørma, det foreldrene sier er jo faktisk fornuftig i hans tilfelle.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...