Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yetier, Winterspring. Tett i tett, dør fort, dropper penger og phat lewt (fant Assassin's blade og Julie's dagger når jeg grindet 59->60), og kan skinnes.

5231551[/snapback]

 

Phat lewt?

 

Ein skjelden gong droppa det eit grønt item då eg holdt på, aldri noko betre enn det. Stadig høyrer eg om dine funn Psilocybe. Sjølv har eg aldri fått ein blå drop ein gong. Forbanna heldiggris.

 

Opplevde dei sjølv som ein heilt vanleg mob, ikkje noko spesielt bra, ikkje noko spesielt dårleg. Men kjekke for den som har skinning.

 

(Ja, eg er misunnelig. Altfor. :\)

Endret av ptv-
Lenke til kommentar
Nå skal jeg heavygrinde Runecloth for å bli exalted i SW for 800g mount.

 

Men hvor er det beste stedet? Uten at det er så mye folk som stjeler mobs?

 

Jeg har fått mange forskjellige svar: Ruins of Andorhal (W.PL), Tyr's hand, Jadefire run i felwood, felpaw village i felwood osv.

 

Men hva er best? Har tenkt å grinde det samtidig som jeg grinder hva det måtte være til (edit:) EPIC mount. Så en type mobs som dropper bra med runecloth uten at det tar 5 minutter å drepe dem og at de dropper noe annet snecks hadde vært konge.  Er egentlig lei av tyrs hand.. alt for mange folk som stjeler spellcaster mobene og for en rogue som meg tar det for lang tid å drepe de andre.

 

 

takker.

5225654[/snapback]

/bump

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar

Trenger hjelp til å finne det beste plate-gearet til level 49 og våpen. Hvis vi tar våpen først da i hvert fall. Kunne tenkt meg et våpen med mye stats, og gjerne sverd, da jeg har en forkjærlighet for sword specialization. :love:

 

Om man skal da ha det beste av det beste på den levelen må jo det bli noe slikt som Taran Icebreaker, Stoneraven (?), Blade of the titans (?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...