Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

ikke instant. bare cash som er instant. alt banker er alikevel veldig fornuftig.

9052730[/snapback]

 

Read above. De sier at all mail mellom alts blir instant. Cash har alltid vært instant.

9052788[/snapback]

 

I den nye patchen er også tiden for mail med cash mellom to forskjellige spillere økt til en time eller noe sånt (pga. goldselling).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe idag fikk jeg skylden for at en paladin døde av en assassin i Blood Furnace sin poison, jeg er priest og satt og drakk manavann etter kampen var ferdig, og etter ca 10 sekunder falt plutselig paladinen om. Han var for tiden tank i instancen og siden jeg var healeren gadd ikke han å waste mana for å heale seg selv. Han hadde 7 tier 1 og 1 tier 2, så var sikkert ikke en billig død ^^

 

Mye arti en treffer på i pugs ja

Lenke til kommentar
ikke instant. bare cash som er instant. alt banker er alikevel veldig fornuftig.

9052730[/snapback]

 

Read above. De sier at all mail mellom alts blir instant. Cash har alltid vært instant.

9052788[/snapback]

 

I den nye patchen er også tiden for mail med cash mellom to forskjellige spillere økt til en time eller noe sånt (pga. goldselling).

9054988[/snapback]

 

nei der ser dere hva jeg går glipp av! :)

Lenke til kommentar

Det er forresten et veldig bra tips å sette Hearthstone til Shattrath, uansett hvilken level du er. Den heter "city of portals", det er portaler til alle hovedstadene til alle rasene og klassene der. Men Horde kan ikke bruke Alliance-portaler såklart. Bare å få en mage til å lage portal dit.

 

La oss si du vil til Orgrimmar men er i Tarren Mill. Du kunne flydd til Undercity, så labbe ut og vente på zeppelinen til Orgr (og sannsynligvis miste den i siste liten og må vente i 5 minutter til). Eller du kunne HS til shattrath og ta portal til Orgrimmar på 1 minutt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...