NoFun Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Kina fjerner lik og skjelletter fra WoW Greit at noen ikke synes det er "ok" me blod som spruter eller hoder som ruller! men hva er vitsen.. jaja, nå bor ikke jeg i kina uansett så ville bare dele linken me dere Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Jeg må si jeg satt og flira litt da jeg leste det NoFun; Hvilken guild er du i? Spiller på Frostmane jeg og. EDIT igjen: Fant ut at du hadde armory-link Endret 8. juli 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Da var warrioren min; Woodcarved flytta til sylvanas! Yey! Mulig å fått en invite til Drøm eller? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Da var warrioren min; Woodcarved flytta til sylvanas! Yey! Mulig å fått en invite til Drøm eller? 9033775[/snapback] Spør Valere. Tror han er online nå. Han er MrRexor fra forumet. Edit: Tror alle i Drøm kan invite, så bare /who Drøm og den du spør inviter deg. Hvis ikke så kan jeg fikse i morgen. Endret 8. juli 2007 av Tullut Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 moro for kina da :!: den var bra ass nofun er det noen som spiller på sunstider her, har en lvl 64 hunter som heter Noros og man må jo være horde. men har ikke spillt i det siste da hadde planer om å slutte bli ferding med det, men jeg inså at det er fett. men jeg har de tankene i hode at jeg skal slutte, det er vanskjelig ass vet noen om en bra pvp sever (horde ). severen er greit der hvor jeg er med jeg vil ha masse folk da det blir fette raids. er lei av BG det samme mape hele tiden Lenke til kommentar
railcat Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Er det noen som vet ca hvor rask internett linje som trengs for å spille wow? sitter ute på nordsjøen på jobb å kjeder meg... men det er ikke så rask linje at det gjør noe... Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Tror det er 4Mbit vi har her, og vi har ingen lag. Men det er vel ikke verre enn å prøve? Lenke til kommentar
Shadowman_15 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 moro for kina da :!: den var bra ass nofun er det noen som spiller på sunstider her, har en lvl 64 hunter som heter Noros og man må jo være horde. men har ikke spillt i det siste da hadde planer om å slutte bli ferding med det, men jeg inså at det er fett. men jeg har de tankene i hode at jeg skal slutte, det er vanskjelig ass vet noen om en bra pvp sever (horde ). severen er greit der hvor jeg er med jeg vil ha masse folk da det blir fette raids. er lei av BG det samme mape hele tiden 9033787[/snapback] Eg spiller på Sunstrider horde Harelabb lvl 70mage Bare å wispere viss du ser meg Lenke til kommentar
railcat Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Får gi det et forsøk.. er rolig i olja i dag.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Regelen Kina har satt er - for å gjøre det klinkende klart - at kineserne ikke skal støte borti bein uten kjøtt på, når de spiller på internett. Hva skal de gjøre da? Gi undead-spillere permanent orb of deception til gnome? :!: Lenke til kommentar
Arba Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 moro for kina da :!: den var bra ass nofun er det noen som spiller på sunstider her, har en lvl 64 hunter som heter Noros og man må jo være horde. men har ikke spillt i det siste da hadde planer om å slutte bli ferding med det, men jeg inså at det er fett. men jeg har de tankene i hode at jeg skal slutte, det er vanskjelig ass vet noen om en bra pvp sever (horde ). severen er greit der hvor jeg er med jeg vil ha masse folk da det blir fette raids. er lei av BG det samme mape hele tiden 9033787[/snapback] Eg spiller på Sunstrider horde Harelabb lvl 70mage Bare å wispere viss du ser meg 9034048[/snapback] spilte på sunstrider før men serven døde litt etter TBC nesten alle de gode guildene oppløste. på horde sia døde de beste til og med før de fikk tatt c'thun Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Da var warrioren min; Woodcarved flytta til sylvanas! Yey! Mulig å fått en invite til Drøm eller? 9033775[/snapback] Spør Valere. Tror han er online nå. Han er MrRexor fra forumet. Edit: Tror alle i Drøm kan invite, så bare /who Drøm og den du spør inviter deg. Hvis ikke så kan jeg fikse i morgen. 9033782[/snapback] I R HAF DEMONTE U ABILITY eller, hadde. Vurderer å kjøpe glodz til reroll roguen min jeg nå =/ Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hadde ikke tatt sjangsen hvis jeg var deg. Ryktene sier jo at det er stor sjangs for å bli tatt, og at det er mange som har blitt banna av det nå. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hadde ikke tatt sjangsen hvis jeg var deg.Ryktene sier jo at det er stor sjangs for å bli tatt, og at det er mange som har blitt banna av det nå. 9035894[/snapback] Jepp! Hvis det er gold dere snakker om, jeg kjøpte 200g til pala'n fikk en 72 timers bann. Er veldig lett å blit tatt nå. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Bare 72 timer? Får man ikke perm ban av slik? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Bare 72 timer? Får man ikke perm ban av slik? 9035933[/snapback] Man får vel en temp ban først da, så de kan sjekke om det stemmer, så en perm ban Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hva skal de gjøre da? Gi undead-spillere permanent orb of deception til gnome? :!: 9034374[/snapback] Undeads blir Night Elfs :> Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Tørket støv av min warlock idag, ble lei og spille for noen mnder siden, på lvl 68. Jeg er ganske lei av og queste og lurte på hvor det er bra pg grinde Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Grinde/instances er vel beste måten for deg å komme til 70 siden du er rested all the way & quests på 70 gir ca 10-20g per Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 sitter på fiberkabel nett her, men det lagger så syyykt på wow uasett! sån hakkete liksom 1 gig ram osv.. bruker ikke være sånn. hhva kans det skyldes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå