Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var warrioren min; Woodcarved flytta til sylvanas! Yey! Mulig å fått en invite til Drøm eller?

9033775[/snapback]

Spør Valere. Tror han er online nå. Han er MrRexor fra forumet.

Edit: Tror alle i Drøm kan invite, så bare /who Drøm og den du spør inviter deg. Hvis ikke så kan jeg fikse i morgen.

Endret av Tullut
Lenke til kommentar

moro for kina da :!: den var bra ass nofun :thumbup: er det noen som spiller på sunstider her, har en lvl 64 hunter som heter Noros og man må jo være horde. men har ikke spillt i det siste da hadde planer om å slutte bli ferding med det, men jeg inså at det er fett. men jeg har de tankene i hode at jeg skal slutte, det er vanskjelig ass :ph34r: vet noen om en bra pvp sever (horde :tease: ). severen er greit der hvor jeg er med jeg vil ha masse folk da det blir fette raids. er lei av BG det samme mape hele tiden

Lenke til kommentar
moro for kina da :!:  den var bra ass nofun :thumbup:  er det noen som spiller på sunstider her, har en lvl 64 hunter som heter Noros og man må jo være horde. men har ikke spillt i det siste da hadde planer om å slutte bli ferding med det, men jeg inså at det er fett. men jeg har de tankene i hode at jeg skal slutte, det er vanskjelig ass :ph34r: vet noen om en bra pvp sever (horde :tease: ). severen er greit der hvor jeg er med jeg vil ha masse folk da det blir fette raids. er lei av BG det samme mape hele tiden

9033787[/snapback]

Eg spiller på Sunstrider horde :)

Harelabb lvl 70mage

Bare å wispere viss du ser meg :D

Lenke til kommentar
Regelen Kina har satt er - for å gjøre det klinkende klart - at kineserne ikke skal støte borti bein uten kjøtt på, når de spiller på internett.

Hva skal de gjøre da? Gi undead-spillere permanent orb of deception til gnome? :!:

Lenke til kommentar
moro for kina da :!:  den var bra ass nofun :thumbup:  er det noen som spiller på sunstider her, har en lvl 64 hunter som heter Noros og man må jo være horde. men har ikke spillt i det siste da hadde planer om å slutte bli ferding med det, men jeg inså at det er fett. men jeg har de tankene i hode at jeg skal slutte, det er vanskjelig ass :ph34r: vet noen om en bra pvp sever (horde :tease: ). severen er greit der hvor jeg er med jeg vil ha masse folk da det blir fette raids. er lei av BG det samme mape hele tiden

9033787[/snapback]

Eg spiller på Sunstrider horde :)

Harelabb lvl 70mage

Bare å wispere viss du ser meg :D

9034048[/snapback]

spilte på sunstrider før men serven døde litt etter TBC nesten alle de gode guildene oppløste. på horde sia døde de beste til og med før de fikk tatt c'thun

Lenke til kommentar
Da var warrioren min; Woodcarved flytta til sylvanas! Yey! Mulig å fått en invite til Drøm eller?

9033775[/snapback]

Spør Valere. Tror han er online nå. Han er MrRexor fra forumet.

Edit: Tror alle i Drøm kan invite, så bare /who Drøm og den du spør inviter deg. Hvis ikke så kan jeg fikse i morgen.

9033782[/snapback]

I R HAF DEMONTE U ABILITY

eller, hadde.

Vurderer å kjøpe glodz til reroll roguen min jeg nå =/

Lenke til kommentar
Hadde ikke tatt sjangsen hvis jeg var deg.

Ryktene sier jo at det er stor sjangs for å bli tatt, og at det er mange som har blitt banna av det nå.

9035894[/snapback]

Jepp!

Hvis det er gold dere snakker om, jeg kjøpte 200g til pala'n fikk en 72 timers bann.

Er veldig lett å blit tatt nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Bare 72 timer? Får man ikke perm ban av slik?

9035933[/snapback]

Man får vel en temp ban først da, så de kan sjekke om det stemmer, så en perm ban :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...