Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satan så irriterende AV er for Horde. Vi hadde Vandarr Stormpike nede på under 1000HP nå når alliance plutselig vant. De har de 100 ganger lettere å komme frem til bossen, mens vi må slåss mot ørten 70-elite npc'r først. Suxx0rz.

 

Jeg var SIKKER på vi skulle vinne så "*boom* alliance wins."

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Satan så irriterende AV er for Horde. Vi hadde Vandarr Stormpike nede på under 1000HP nå når alliance plutselig vant. De har de 100 ganger lettere å komme frem til bossen, mens vi må slåss mot ørten 70-elite npc'r først. Suxx0rz.

 

Jeg var SIKKER på vi skulle vinne så "*boom* alliance wins."

9032127[/snapback]

 

 

Ikke begynn :)

Det er fordeler og ulemper på forskjellige steder for både Horde og Alliance.

 

 

Noe annet:

Irriterende at Horde har så grisestygge flygende mounts. Gief gryphon!

Lenke til kommentar

Er det mye kids på sylvanas? Vurderer sterkt å transferre 43 warrioren min om det ikke er det isåfall... Vært i 4 instancegrupper i dag som ALLE har gått til helvette nesten med EN gang pga shitkids som enten skal spise, eller dør og leaver party eller bare er tåpelige i det hele tatt... På lightnings blade btw. Hvor lang tid tar vanligvis en char transfer. Vet det kan ta opptil 4 dager elns, men hvor lang tid bruker det å ta?

 

Og hvis jeg transferrer, er det plass i Drøm? Og er den noen andre som levler en char rundt 43 der?

Lenke til kommentar
Satan så irriterende AV er for Horde. Vi hadde Vandarr Stormpike nede på under 1000HP nå når alliance plutselig vant. De har de 100 ganger lettere å komme frem til bossen, mens vi må slåss mot ørten 70-elite npc'r først. Suxx0rz.

 

Jeg var SIKKER på vi skulle vinne så "*boom* alliance wins."

9032127[/snapback]

 

 

Ikke begynn :)

Det er fordeler og ulemper på forskjellige steder for både Horde og Alliance.

 

 

Noe annet:

Irriterende at Horde har så grisestygge flygende mounts. Gief gryphon!

9032203[/snapback]

 

Hmm, må bare begynne :cool: Synes det virker en god del lettere for allys å vinne enn for horde. FW GY er f.eks mye vanskeligere å forsvare, siden den ligger helt åpen, og allys kan komme fra alle kanter, mens SP GY må man gjennom en trang gang (evt et annen trang gang) for å komme til...

 

Virker også som det er lettere for allys å komme frem til drek thar ja, som bitex sier, enn for horde å komme seg til vanndar.

Lenke til kommentar

Jepp, Drek skriker alltid lenge før vi (horde) er i nærheten av Vandarr, så noe må det jo være. Stort sett roper Drekthar mens vi enda slåss for å holde på Stormpike GY i 5 minutter.

Og hvis vi i det hele tatt kommer oss til basen tidsnok og begynner på Vandarr, er Drek nede på 40% allerede og vi taper mens vi står og denger på alle NPC'ene rundt Vandarr. Hjelper vel ikke stort med 10 stk stående og idle i start-GY heller.

 

Var bare så fantastisk irriterende nå sist, når jeg var bombesikker på win siden vi hadde Vandarr nede på 10k, så 1K også bare BANG Alliance Wins!

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Hmm. AV ser ut til å ha forandra seg kraftig siden jeg PvPa...

Det var alltid et helvete å vinne og horde hadde alltid kraftige fordeler, blant annet for at ispinnen deres var bedre enn kvisten vår, og basen deres var bedre forsvart enn ally-basen, av npcer og bygningsmessig, ikke spillere, skjønt de var imba nok...

Lenke til kommentar

AV har blitt helt nytt for en stund siden. Før kunne en AV-kamp vare i 6-7 timer. Nå varer de i i max 30 minutter. Det er et rent rush for å ta forskjellige NPC'r (ekstra honor points), ta et par graveyards også rushe mot motstanderens base for å drepe bossen.

 

Nesten ingen PVP'ing lengre, alle springer forbi hverandre for å komme fortest mulig til NPC'ene . PVP foregår stort sett rundt flagg ved graveyards. "Episke" kamper der 40 horde dundrer sammen mot 40 alliance eksisterer ikke lengre.

 

Pluss at blizzard har fjernet masse NPC'r rundt om kring.

Også står gjerne 10-12 stk bare som saltstøtter inne i start-graveyard og venter til kampen er over, for de får gratis HP uansett siden vi andre dreper NPC'ene.

Før leverte man blood og scraps til vennlige NPC'r som summonet digre monstre til å hjelpe oss, sånt skjer bare ikke lengre fordi alle må rushe hit og dit istedet for å vinne.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

For en deilig følelse i Warsong Gulch nå. Vi holdt på i 20 minutter uten at noen planta flaggene, bare defense på begge sider..så fikk vi organisert oss, det løsna, og vi vant 3-0 innen 10 minutt. Dødsfett. Og jeg fikk 8 kills :p

Etter 20 min ble flaggbærern vår så lei at han rusha opp til ally-basen sammen med oss for å få tatt flaggbærern dems, hehe.

 

Edit: retta navn

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...