Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen er alliance på stormreaver. Unngå en norsk kar som heter Tøffen. Han liker å tanke i battle stance med dualwield og han ninjaer ting fordi quote:

 

"Det er jo faen meg en lvl 29 twink item!"

 

 

Jaja, likte han aldri fra begynnelsen. Ettersom han satt seg ned og /cry i et sm run fordi jeg klagde på at han ikke kunne holde aggro og ikke equipa shield og sa at jeg kunne tanke med vw-en min. *Shitkid alert!*

 

 

Har ikke opplevd noen ninjatilfeller før. Så da reagerer vi litt på det første :p

Lenke til kommentar

Yay, endelig dinga 60 på min tauren shaman. :D

Så ta fatt på den laaange veien mot 70. :(

 

Apropos folk som ikke kan klassen sin så godt: Var i ST her om dagen. Hadde som vanlig trøbbel med å finne en healer, men fikk endelig fatt i en 55 priest. Juhu tenker jeg, kanskje dette går bra? Ønsketenkning. Dette var en prest med et alvorlig tilfelle av Idunnomyclass-syken. Han skulle nemlig gjøre melee damage. Ikke bare nå og da, f.eks. når det ikke trengtes healing, men _hele_ tiden. Han trodde han var en warrior. :ermm:

Etter å uttallige ganger ha sagt fra om at han skulle trekke tilbake og healer, og han like forbasket skulle springe fram som en annen fury-warrior, gjøre skade og dø.

 

Har vært borti alt for mange sånne. :no:

Lenke til kommentar
-snip-

9024861[/snapback]

hadde med en 46 Bloodelf warlock i ZF en gang, inspecter han og ser at han har bare + agility og strenght gear, samt Gut Ripper med fiery enchant, jaja tenker jeg. Han har det sikkert bare på for moro, men neida fra første pull gikk han melee med voidwalkern sin som hadde taunt på. Fikk han heldigvis kicka før første boss.

Lenke til kommentar
Laveste rank Kombat-Kaare? Han har nok mer peiling enn mange andre her..

9024743[/snapback]

 

Kan godt hende det, han er fortsatt ein idiot.

 

Med idiot, meiner eg ikkje at han er degenerert, for alt eg veit, kan det godt hende at han er det. Han er ein idiot i den forstand at han oppfører seg som ein ignorant. Minnar meg nesten om ein prest som skal omvendte homofile.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...