Olum Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvor mye skill må man ha i enchanting for å få 12 spell damage på ringer? Og er formulaen vanskelig å få tak i? 9011988[/snapback] Det er Enchant Ring- Spellpower du er ute etter. Du kan enchante den når du har 360. Du kan bare enchante den selv og da blir ringen soulbound. +12 spell dmg og healing. Du trenger Large Prismatic Shards x8 og Greater Planar Essence x8. For å få formulaen må du være honored med Keepers of Time. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvor mye skill må man ha i enchanting for å få 12 spell damage på ringer? Og er formulaen vanskelig å få tak i? 9011988[/snapback] Det er Enchant Ring- Spellpower du er ute etter. Du kan enchante den når du har 360. Du kan bare enchante den selv og da blir ringen soulbound. +12 spell dmg og healing. Du trenger Large Prismatic Shards x8 og Greater Planar Essence x8. For å få formulaen må du være honored med Keepers of Time. 9015393[/snapback] Takker. Lurer på å ofre enten herbalism eller alchemy for enchanting, men usikker på om det er verdt det. 24 ekstra spell damage er jo kos det, men å booste enchanting tar vel både lang tid og koster mye? Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Begynner å bli lei av "LFG tank BM", skal kjøre en kompis sin rogue gjennom kara attunements :/ Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 har ikke noe problem med BM groups på horde siden, SV derimot. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Enchanting er svinaktig dyrt for å komme opp de siste levelene ja. Man må ha så sykt dyre mats. Vi snakker 100G for hver enchant, minst. Og da går du opp EN level. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Men så er det også ganske lett å gi enchants for mats i store byer. Levlet slik fra 350 til 375. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Argh... sliter meg halvt ihjel for å ta ut adds i BM, også er jeg for langt unna når bossen går ned, og får hverken rep eller dropp. Idiotisk laget av Blizzard. Endret 6. juli 2007 av mad_arab Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Skjønner jeg godt, har aldri måtte gjøre det selv, men.. Kameraten min som Fury Warrior gjorde det hele tiden når vi i "gjengen" gjorde BM, har merka at hunters og mages alltid må ta adds ellers. Hva spiller du? Lenke til kommentar
Zoney Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Man kan fort bli lei av BM, om man har en PUG og man stryker med et par ganger pga disconnects o.l. kan man bli enda mer lei, aldri mer BM utenom guildruns her i gården nei. Før folk hadde i det hele tatt startet med Kara var det bare enda mer irriterende å gjøre BM Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Spiller rogue, og jeg har ikke noe imot å ta adds, så lenge jeg får litt assistanse (et par dots er som regel alt som skal til). Ja, BM er evig frustrerende med tilfeldige folk. Og jeg skal ta den til Exalted for å få dagger... I tillegg må jeg få revered med locken etterpå Dog med et bra party, liker jeg den veldig godt. Spør alltid om vi skal ta en runde til. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 hei hei. skulle egentlig ut og drekka i dag jeg. men allergien min drepte denne drekkinga. så nå sitter jeg foran pcen å spiller wow og drekker i stedet noen som spiller på al'akir alliance rundt lvl 41 her? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jøss da, fikk [staff of Infinate mysteries] fra curator akkuratt Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 hei hei. skulle egentlig ut og drekka i dag jeg. men allergien min drepte denne drekkinga. så nå sitter jeg foran pcen å spiller wow og drekker i stedet noen som spiller på al'akir alliance rundt lvl 41 her? 9018429[/snapback] Møt meg, så kan jeg ganke deg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Da var det tid for ding 64. Har vært treg med levling og satser på å prøve å bli 70 i løpet av... fort. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Noen som vet hvor jeg kan få meg en trial key grattis? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 http://teaser.wow-europe.com/ Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Når jeg har spilt 10dager kan jeg fortsatt ha mine characters? trenger ikke å spille opp til lvl 20 engang til etter jeg har upgrada? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Når du har spilt i 10 dager, kan du gå på www.wow-europe.com og oppgradere kontoen din. Du beholder alle karakterene du har spilt opp. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Noen som vet om Thorns, Fire Shield og Retribution Aura stacker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå