Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hvor mye skill må man ha i enchanting for å få 12 spell damage på ringer? Og er formulaen vanskelig å få tak i?

9011988[/snapback]

Det er Enchant Ring- Spellpower du er ute etter. Du kan enchante den når du har 360.

Du kan bare enchante den selv og da blir ringen soulbound. +12 spell dmg og healing.

Du trenger Large Prismatic Shards x8 og Greater Planar Essence x8.

 

For å få formulaen må du være honored med Keepers of Time.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mye skill må man ha i enchanting for å få 12 spell damage på ringer? Og er formulaen vanskelig å få tak i?

9011988[/snapback]

Det er Enchant Ring- Spellpower du er ute etter. Du kan enchante den når du har 360.

Du kan bare enchante den selv og da blir ringen soulbound. +12 spell dmg og healing.

Du trenger Large Prismatic Shards x8 og Greater Planar Essence x8.

 

For å få formulaen må du være honored med Keepers of Time.

9015393[/snapback]

Takker.

Lurer på å ofre enten herbalism eller alchemy for enchanting, men usikker på om det er verdt det. 24 ekstra spell damage er jo kos det, men å booste enchanting tar vel både lang tid og koster mye?

Lenke til kommentar

Man kan fort bli lei av BM, om man har en PUG og man stryker med et par ganger pga disconnects o.l. kan man bli enda mer lei, aldri mer BM utenom guildruns her i gården nei. :nei: Før folk hadde i det hele tatt startet med Kara var det bare enda mer irriterende å gjøre BM ;)

Lenke til kommentar

Spiller rogue, og jeg har ikke noe imot å ta adds, så lenge jeg får litt assistanse (et par dots er som regel alt som skal til).

 

Ja, BM er evig frustrerende med tilfeldige folk. Og jeg skal ta den til Exalted for å få dagger... I tillegg må jeg få revered med locken etterpå :(

 

Dog med et bra party, liker jeg den veldig godt. Spør alltid om vi skal ta en runde til.

Lenke til kommentar
hei hei.

 

skulle egentlig ut og drekka i dag jeg. men allergien min drepte denne drekkinga. så nå sitter jeg foran pcen å spiller wow og drekker i stedet :p

noen som spiller på al'akir alliance rundt lvl 41 her?

9018429[/snapback]

Møt meg, så kan jeg ganke deg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...