Loeve Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Man kan binde sammen diverse kort man kan finne hvor som helst til en liten kortstokk, og levere inn dette på Darkmoon Faire for å få en trinket. Ace (ess) of elementals kombinert med to, tre, fire, fem, seks og syv fra elementals-settet gir deg denne trinketen. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Yay, endelig Inventors Focal Sword til locken min =) (se link i sig) Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Fant ut at jeg hadde glemt å plassere det siste talentpoenget mitt på roguen, har nå 31/5/14 (MoD + Camo + 4/5 Initiative). Lurer på om Ghostly strike er noe å samle på, eller om jeg bare skal putte det siste poenget i Initiative også. 5215500[/snapback] Har hørt at ghostly strike er noe dritt, så tviler på at det er verdt å bruke, snakker dog ikke av erfaring. Antar at det er en grunn til at så få rogues har det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Fant ut at jeg hadde glemt å plassere det siste talentpoenget mitt på roguen, har nå 31/5/14 (MoD + Camo + 4/5 Initiative). Lurer på om Ghostly strike er noe å samle på, eller om jeg bare skal putte det siste poenget i Initiative også. 5215500[/snapback] Har hørt at ghostly strike er noe dritt, så tviler på at det er verdt å bruke, snakker dog ikke av erfaring. Antar at det er en grunn til at så få rogues har det. 5221463[/snapback] Jeg brukte det sammen med evasion når jeg grindet bosser i Mara, ble stort sett aldri truffet. Uansett, skal jeg åpne accounten min ? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Jeg har og bruker Ghostly strike. Du får bruk for den. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 huff, vente i AV kø.... nærmer meg revered sakte men sikkert Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Såe...hva synes dere om den nye siggen min? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 En link til et middelmådig spill? Fryktelig provoserende. Du og du. Jeg koker av sinne inni meg. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 En link til et middelmådig spill? Fryktelig provoserende. Du og du. Jeg koker av sinne inni meg. 5222814[/snapback] Takk, da er dagen min komplett Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Lærte meg endelig wallwalking i dag, har feiret med å utforske - første tingen er hytta over Red Rocks i Mulgore (flightpathen går rett under den) Edit: Moonglade,RP, Headshrinkers trenger medlemmer og jeg er tilfeldigvis lederen 5213584[/snapback] Forsåvidt bra tidspunkt å lære wallwalking ja, tror blizzard nerfer det i neste patch. 5214225[/snapback] Nei? Faen. Skal de ikke la oss ha den moroa heller. Dinget 20 i dag med warrioren, og fikk en Gleaming Claymore of the Tiger gratis av en fyr. Fin forbedring fra level 10-questet ja. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Nå skal jeg heavygrinde Runecloth for å bli exalted i SW for 800g mount. Men hvor er det beste stedet? Uten at det er så mye folk som stjeler mobs? Jeg har fått mange forskjellige svar: Ruins of Andorhal (W.PL), Tyr's hand, Jadefire run i felwood, felpaw village i felwood osv. Men hva er best? Har tenkt å grinde det samtidig som jeg grinder hva det måtte være til mount. Så en type mobs som dropper ekstremt mye runecloth uten at det tar 5 minutter å drepe dem og at de dropper noe annet snecks hadde vært konge. Er egentlig lei av tyrs hand.. alt for mange folk som stjeler spellcaster mobene og for en rogue som meg tar det for lang tid å drepe de andre. takker. Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hahahahahha, meg og en kompis (jeg ud warrior 32 og han ud prest 32) tok en druide (36) og en prest (34) her om dagen. Det som var så genialt var at mens jeg dreiv å slo på presten brukte han FADE og tok potions. Jeg ler ennå den dag i dag, og heldigvis fikk jeg foreviget det med fraps. Noe av det gøyeste som har skjedd i pvp sammenheng for meg tror jeg. Lenke til kommentar
p0zz Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Hahaha. Fade ja... Jeg hadde nok hatt mindre lyst til å attacke han da, smart fellah ! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Slår ikke denne: En kompis av meg trodde fade funka som stealth og brukte det når han prøvde å snike seg forbi noen mobs. På level 40. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Slår ikke denne:En kompis av meg trodde fade funka som stealth og brukte det når han prøvde å snike seg forbi noen mobs. På level 40. 5229003[/snapback] Nå, er jo ikke så vanskelig å tro at fade (som sletter aggro fra mobs) gjør slik at mobs ikke aggroer mens den er aktiv. Man kan jo ikke vite absolutt alt om "game mechanics" heller Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Slår ikke denne:En kompis av meg trodde fade funka som stealth og brukte det når han prøvde å snike seg forbi noen mobs. På level 40. 5229003[/snapback] Nå, er jo ikke så vanskelig å tro at fade (som sletter aggro fra mobs) gjør slik at mobs ikke aggroer mens den er aktiv. Man kan jo ikke vite absolutt alt om "game mechanics" heller 5229238[/snapback] Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Slår ikke denne:En kompis av meg trodde fade funka som stealth og brukte det når han prøvde å snike seg forbi noen mobs. På level 40. 5229003[/snapback] Nå, er jo ikke så vanskelig å tro at fade (som sletter aggro fra mobs) gjør slik at mobs ikke aggroer mens den er aktiv. Man kan jo ikke vite absolutt alt om "game mechanics" heller 5229238[/snapback] 5229410[/snapback] Jeg visste aldri at distract funket på spillere før broren min gjorde meg oppmerksom på det for en stund siden. Endret 30. november 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Med min første char (prest) på level 46, visste jeg ikke at int. gav mana en gang. Samlet bare på spirit. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Grindested fra 58 - 60? Hels vestre delen av verden (Kalimdor?) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Silithus har en god del kill-quests, så det bør ikke drepe for mye tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå