Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant ut at jeg hadde glemt å plassere det siste talentpoenget mitt på roguen, har nå 31/5/14 (MoD + Camo + 4/5 Initiative). Lurer på om Ghostly strike er noe å samle på, eller om jeg bare skal putte det siste poenget i Initiative også.

5215500[/snapback]

 

Har hørt at ghostly strike er noe dritt, så tviler på at det er verdt å bruke, snakker dog ikke av erfaring. Antar at det er en grunn til at så få rogues har det.

Lenke til kommentar
Fant ut at jeg hadde glemt å plassere det siste talentpoenget mitt på roguen, har nå 31/5/14 (MoD + Camo + 4/5 Initiative). Lurer på om Ghostly strike er noe å samle på, eller om jeg bare skal putte det siste poenget i Initiative også.

5215500[/snapback]

 

Har hørt at ghostly strike er noe dritt, så tviler på at det er verdt å bruke, snakker dog ikke av erfaring. Antar at det er en grunn til at så få rogues har det.

5221463[/snapback]

Jeg brukte det sammen med evasion når jeg grindet bosser i Mara, ble stort sett aldri truffet.

 

Uansett, skal jeg åpne accounten min ?

Lenke til kommentar
Lærte meg endelig wallwalking i dag, har feiret med å utforske - første tingen er hytta over Red Rocks i Mulgore (flightpathen går rett under den)

 

Edit: Moonglade,RP, Headshrinkers trenger medlemmer  ;) og jeg er tilfeldigvis lederen

 

hutinmulgoremts2rx.th.jpg

5213584[/snapback]

 

Forsåvidt bra tidspunkt å lære wallwalking ja, tror blizzard nerfer det i neste patch.

5214225[/snapback]

Nei? Faen. Skal de ikke la oss ha den moroa heller. :p

 

Dinget 20 i dag med warrioren, og fikk en Gleaming Claymore of the Tiger gratis av en fyr. Fin forbedring fra level 10-questet ja.

Lenke til kommentar

Nå skal jeg heavygrinde Runecloth for å bli exalted i SW for 800g mount.

 

Men hvor er det beste stedet? Uten at det er så mye folk som stjeler mobs?

 

Jeg har fått mange forskjellige svar: Ruins of Andorhal (W.PL), Tyr's hand, Jadefire run i felwood, felpaw village i felwood osv.

 

Men hva er best? Har tenkt å grinde det samtidig som jeg grinder hva det måtte være til mount. Så en type mobs som dropper ekstremt mye runecloth uten at det tar 5 minutter å drepe dem og at de dropper noe annet snecks hadde vært konge. Er egentlig lei av tyrs hand.. alt for mange folk som stjeler spellcaster mobene og for en rogue som meg tar det for lang tid å drepe de andre.

 

 

takker.

Lenke til kommentar

Hahahahahha, meg og en kompis (jeg ud warrior 32 og han ud prest 32) tok en druide (36) og en prest (34) her om dagen.

Det som var så genialt var at mens jeg dreiv å slo på presten brukte han FADE og tok potions.

 

Jeg ler ennå den dag i dag, og heldigvis fikk jeg foreviget det med fraps.

 

Noe av det gøyeste som har skjedd i pvp sammenheng for meg tror jeg.

Lenke til kommentar
Slår ikke denne:

En kompis av meg trodde fade funka som stealth og brukte det når han prøvde å snike seg forbi noen mobs. På level 40.

5229003[/snapback]

 

Nå, er jo ikke så vanskelig å tro at fade (som sletter aggro fra mobs) gjør slik at mobs ikke aggroer mens den er aktiv. Man kan jo ikke vite absolutt alt om "game mechanics" heller :ermm::roll:

Lenke til kommentar
Slår ikke denne:

En kompis av meg trodde fade funka som stealth og brukte det når han prøvde å snike seg forbi noen mobs. På level 40.

5229003[/snapback]

 

Nå, er jo ikke så vanskelig å tro at fade (som sletter aggro fra mobs) gjør slik at mobs ikke aggroer mens den er aktiv. Man kan jo ikke vite absolutt alt om "game mechanics" heller :ermm::roll:

5229238[/snapback]

:roll:

Lenke til kommentar
Slår ikke denne:

En kompis av meg trodde fade funka som stealth og brukte det når han prøvde å snike seg forbi noen mobs. På level 40.

5229003[/snapback]

 

Nå, er jo ikke så vanskelig å tro at fade (som sletter aggro fra mobs) gjør slik at mobs ikke aggroer mens den er aktiv. Man kan jo ikke vite absolutt alt om "game mechanics" heller :ermm::roll:

5229238[/snapback]

:roll:

5229410[/snapback]

 

Jeg visste aldri at distract funket på spillere før broren min gjorde meg oppmerksom på det for en stund siden.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...