Flacid Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 aha ok. man trenger ikke gjøre alle Qsa nei.. men hvilken rating for arena drake? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 aha ok. man trenger ikke gjøre alle Qsa nei..men hvilken rating for arena drake? 9005003[/snapback] Må være blant de med 5% best rating eller noe sånn på servern. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 På serveren eller battlegroupen? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 På serveren eller battlegroupen? 9005021[/snapback] Servern. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 FUCKINGS DING! Jeg ble ganka på siste moben før jeg dinga xD Lenke til kommentar
Distrattos Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Gratulerer, synd at det stod at det fremdeles ville ta 16 sekunder til du skulle levle ^ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Såh, da har jeg soloet Mother Smolderweb med duriden, og jammen droppet ikke Wildheart-skoene. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Tror nok Psilo blir som en slags guru for meg nå, siden jeg også har rollet druid. Har du noen smarte tips forresten? Virker som du har grei peiling. Og gratulerer med Wildheart forresten. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er den grafiske glitchen som følgende bilde ny eller har jeg bare ikke lagt merke til det før? Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 aha ok. man trenger ikke gjøre alle Qsa nei..men hvilken rating for arena drake? 9005003[/snapback] Må være blant de med 5% best rating eller noe sånn på servern. 9005018[/snapback] 0.5% i hele battlegroupen. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 God aften. I morgen tenkte jeg å grinde characteren min fra 42 til 43. Noen som kan tipse noen gunstige grindesteder med henhold til: - bra pengedrop eller ting som kan selges - mye mobs som er "lette" å farme - lite ganking ettersom stedet er avsidesliggende e.l. Det er forøvrig level 42 warlock det er snakk om. På forhånd takk Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Anbefaler greater rock elementals i sørlige badlands. De dropper mange grey/white/greens som kan selges for en del, og veldig god xp/hr. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 aha ok. man trenger ikke gjøre alle Qsa nei..men hvilken rating for arena drake? 9005003[/snapback] Må være blant de med 5% best rating eller noe sånn på servern. 9005018[/snapback] 0.5% i hele battlegroupen. 9006129[/snapback] Battlegroupen min har noe slikt som 3 servere :!: Greit for de som aktivt spiller arena Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Begynner å bli litt nervøs her. Prøver å logge på, feil passord. Retrive passord, feil secret question og mail. "answer your secret question and then input your phone number and email address" Er jo ikke noen plass å skrive inn tlf. nummer. :S Endret 5. juli 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Begynner å bli litt nervøs her. Prøver å logge på, feil passord. Retrive passord, feil secret question og mail. "answer your secret question and then input your phone number and email address" Er jo ikke noen plass å skrive inn tlf. nummer. :S 9008385[/snapback] Pass på så du er på europe siden da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Selvølgelig. Har sendt mail til billing support nå. Tar det lang tid tror dere? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 hmm.. tok ca en uke for meg.. søk på armory, om du fortsatt har gearet ditt, kan hende du har blitt hacka, det blei hvertfall jeg. Isåfall stakkars deg, kan godt hende du må vente i laangt over 1 mnd for og få tilbake gear og penger, det måtte jeg Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 FUCKINGS DING! Jeg ble ganka på siste moben før jeg dinga xD 9005678[/snapback] sorry for dobbel post Gz! Jeg blei også ganket en gang, rett før ding. Det suger :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) hmm.. tok ca en uke for meg.. søk på armory, om du fortsatt har gearet ditt, kan hende du har blitt hacka, det blei hvertfall jeg.Isåfall stakkars deg, kan godt hende du må vente i laangt over 1 mnd for og få tilbake gear og penger, det måtte jeg 9009255[/snapback] En kamerat var her og logget på, fikk snakket med han som tok char'n min da. For en idiot... Tviler på at jeg får noe tilbake. Endret 5. juli 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Armory blir oppdatert hver kveld, så er ikke rart at alt er på armory selvom du har blitt hacket. Lykke til, håper alt fikser seg, Øyvind. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå