Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:!: @ nettby.

Men du blir lei av WoW når du ikke får spille det, den var ny. :hmm:

(Er enten WoW eller dame virker det som ;P)

9002920[/snapback]

Hum... feil? jeg er dame, jeg spiller wow. Typen spiller jo også wow da xD Men, det er ikke enten eller! Mange jenter som gamer..

Og syns det er galt når gutter lar jenta bestemme om de skal game eller ikke oO liker de fyrn, tar de hobbyen også. I et seriøst forhold burde det være slik, alle har hobbyer. Hva om hun vil male/broder/tegne/se på tv, uansett.. ville vært det samme om fyrn nektet damen å holde på med sitt..

Nei, behold det man liker, som wow :) jeg liker ikke CS, skulle jeg tvingt typen til å slutte med det? oO Aldri!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

(Er enten WoW eller dame virker det som ;P)

9002920[/snapback]

Hum... feil? jeg er dame, jeg spiller wow. Typen spiller jo også wow da xD Men, det er ikke enten eller! Mange jenter som gamer..

9003332[/snapback]

Helt enig med deg. Prøvde meg bare på en spøk da han sa han ikke hadde spilt wow på noen uker, i fått seg dame på den tiden (:

Lenke til kommentar

Som minner meg på... Det er en demon kar et sted der, han var immune mot magic (med andre ord, det tok en evighet og wande han ned) og da jeg fikk han på 1% skjønte vi at han ikke kunne daue. Hjalp en kompis der med ett quest en gang. Neste gang får han klare seg selv:p

Elite og. ;\

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...