MrLeftfield Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 ding 63 på draenei shammy Jeg er glad. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 wee, første sikkelige kara run på roguen, fikk http://www.wowhead.com/?item=28545 Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Ikke dårlig. Hva har du socketa med? 26 på magen nå, og har begynt å finne ut hvor morsomt det er å bli ganket. Hooray. :> Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har ikke socketa enda, blir vel noe hit rating og ap/stam tenker jeg :> Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 :!: @ nettby. Men du blir lei av WoW når du ikke får spille det, den var ny. (Er enten WoW eller dame virker det som ;P) 9002920[/snapback] Hum... feil? jeg er dame, jeg spiller wow. Typen spiller jo også wow da xD Men, det er ikke enten eller! Mange jenter som gamer.. Og syns det er galt når gutter lar jenta bestemme om de skal game eller ikke oO liker de fyrn, tar de hobbyen også. I et seriøst forhold burde det være slik, alle har hobbyer. Hva om hun vil male/broder/tegne/se på tv, uansett.. ville vært det samme om fyrn nektet damen å holde på med sitt.. Nei, behold det man liker, som wow jeg liker ikke CS, skulle jeg tvingt typen til å slutte med det? oO Aldri! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Denne droppet nettopp av en ogre. :> Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 oioi, BB er blitt slagsone i dag. alle bruiserne sover, så en båtlast med 70ies ble shippet inn og nå er det BG:BB Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 guide til netherdrake any1? =) Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hva er den beste plassen til å trene opp weaponskill på lvl 70? ZF? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 De udødelige folkene i Blasted lands. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det greieste er vel å dra til en lowlevel-plass med masse elite-mobs ja. De kan du stå og denge på i evigheter pga mye HP, men de slår ingenting tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (Er enten WoW eller dame virker det som ;P) 9002920[/snapback] Hum... feil? jeg er dame, jeg spiller wow. Typen spiller jo også wow da xD Men, det er ikke enten eller! Mange jenter som gamer.. 9003332[/snapback] Helt enig med deg. Prøvde meg bare på en spøk da han sa han ikke hadde spilt wow på noen uker, i fått seg dame på den tiden (: Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) De udødelige folkene i Blasted lands. 9003998[/snapback] Hva slags folk er det? Edit: og hvor i blasted lands? Endret 4. juli 2007 av Gnimmels Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Folk rundt Dark Portal. Har du ikke quest på de kan de ikke dø. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Som minner meg på... Det er en demon kar et sted der, han var immune mot magic (med andre ord, det tok en evighet og wande han ned) og da jeg fikk han på 1% skjønte vi at han ikke kunne daue. Hjalp en kompis der med ett quest en gang. Neste gang får han klare seg selv:p Elite og. ;\ Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 så du må drepe illidan for å få netherdrake? =P enn arena draken da? hvilken rating trenger man? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Fant en sånn fyr nå... stått å krangla med han i en halvtime nå! Gått fra 300>330 i 2h axe... BORING!! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 så du må drepe illidan for å få netherdrake? =Penn arena draken da? hvilken rating trenger man? 9004568[/snapback] Trenger ikke drepe Illidan, nei. Bare en 2-ukers repgrind med 5mannsgruppe, afaik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå