Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, jeg holder på å klikke her. Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å logge meg inn på main-characteren min. Spillet går rett i bluescreen. Alle andre karakterer på andre realms og en ny character på samme realm funker. Men ikke akkurat den. WTF is happening!

8999846[/snapback]

 

Kan også logge inn på en annen karakter og be en GM flytte karakteren til en annen lokasjon... IF, SW etc...

Lenke til kommentar
335 og opp til 375 engineering er et rent helvete og levle føler jeg akkurat nå

8995569[/snapback]

0->371 kosta meg ~300 gull totalt. Engineering var lettere å levle enn tailoring til og med, geez lousie.

 

Edit: (På en enkelt dag uten mining - hadde litt fel iron i banken)

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Jeg opplevde akkurat noe maks irriterende. Jeg drev og gjorde den questen der man skal drepe Blood-elfs og lignende i Shadowmoon Valley vi var fullt party så det gikk veldig greit, etterhvert droppet denne fra en "boss". Vi tenkte vi like så godt bare kunne ta denne questen og det gjorde vi, den var litt vanskelig men veldig stress med flere lvl 70-72 elite (jeg er en lvl 69 holy paladin) etter masse mas greide vi den og jeg fikk beskjed om at jeg kunne levere den inn og alt, så jeg disbandet og gikk til reward giveren og han sa jeg ikke var ferdig. Jeg kontaktet gm og han sa han skulle snakke med blizzard og alt sånt. Spørsmålet mitt er: Blir jeg nødt til å gjøre questen igjen?

Lenke til kommentar
335 og opp til 375 engineering er et rent helvete og levle føler jeg akkurat nå

8995569[/snapback]

0->371 kosta meg ~300 gull totalt. Engineering var lettere å levle enn tailoring til og med, geez lousie.

 

Edit: (På en enkelt dag uten mining - hadde litt fel iron i banken)

9000078[/snapback]

 

har du en engineering powerleveling guide som er god?

Lenke til kommentar

hihi.. ikke dumt xD

 

Jeg må nok innrømme, jeg ganker sjeldent :blush:

 

Ikke fordi jeg er feig, starter de tar jeg de greit (ikke allti da, man møter sine overmenn til tider)...

 

Men som oftest sparer jeg det til BG/Arena..

 

Snart, når alten til typen blir 70, skal vi lage team jeg og han. Holy loladin & Shadowpriest hihihihi..

 

Den jeg er i nå består av shadowpriest, hunter og mage... da blir loladin bedre ^^

 

EN i guilden som ble ganket her om dagen, jeg kom til unnsetning med min lille alt 65 warrior. Det var en 67 loladin... han torte ikke da, ofc vi var 2 mot en. Men da brukte man emote igjen, å sa når man var klar. Så vi tok fair fight en og en i stede :)

ente med at han forfulgte oss, han ville leke mer... men, hadde ikke tid xD fønny med slike tilfeller

Lenke til kommentar

Etter å ha ventet i nesten 2 timer, klarer vi endelig å få laget en gruppe for BM.

 

Når vi går inn i instancen, finner han ene ut at han egentlig skulle ta Durnholde. Jeg har allerede gitt han leader fordi han skaffet sistemann. Han begynner å spørre hvem som skal gå Durnholde og får med kameraten som tydeligvis skulle gjøre det. Dermed kicker oss andre og drar til Durnholde.

 

Gruppen hadde garantert ikke fått til noe særlig i BM, men jeg trenger kun rep så jeg godtar å gå med tilfeldig folk. Jeg sier klart fra til han hva jeg mener om at han kicker folk. Gruppen var ment for BM, og skal noen gå et annet sted så får de forlate gruppen og lage sin egen. Uansett. Vi sto lenge i LFG og det var helt klart hvor vi skulle Det eneste jeg får til svar i /w er masse dårlig engelsk og "we won vote" etc.

 

Skulle ønske det var en svarteliste i dette spillet.... :roll:

Lenke til kommentar

En fyr fikk ikke være med i guilden etter å ha skrevet application, siden guildlederen ikke likte oppførselen hans. Ble en liten og krangel ut av dette, og dette er et av svarene hans. Gud for en idiot. Er det rart WoW råtner fra insiden?

 

Don't worry about you being too ugly to get girls irl.. you can still watch other people do it on the internet!

 

ye imreally ugly , www.faceparty.com/pimpilicious

well this is me id say imfar from ugly lets see a pic of you and we shall see?

And as for girls ive had more pussy then u could imagine, which is why i have 2 kids at 23 years of age,

 

And as for kickign your ass (like to see u try") ive beenin prison for 36 months for firearms dotn make me laugh and trytell me a little wow player behind his keyboard thinks u even stand a chance against some1 liek me , id stab u and play in your blood, even my friends that are in prison for 18 years for murder would laugh there heads of at little fuck geeks liek u givving it to me but anyway i shall not return to this post so dont bother with reply

Lenke til kommentar

nå er jeg så faens lei alt som har med wow og gjøre!!

Får ikke betalt character transferen med sparebank 1 kort, fordi de har blokka det for den slags bruk.. har prøvd mamma sitt, og stefaren min sitt.

Og jeg som AKURAT hadde fått igjen gearet mitt, etter nesten 2 måneders venting!.

Så, nå må jeg liksom ned til banken og spørre de om de kan åpne det, så jeg får betalt.

Får ikke brukt characteren min en gang, er på siste step i flyttinga..

Fy faen så lei jeg er ass..

 

Skal liksom bli med noen kamerater av meg og raide og sånn i guilden dems, og rett etter jeg bestemte meg for det, så blei jeg hacka. :dontgetit:

Og når jeg ENDELIG får igjen gear og alle penga mine, så får jeg ikke flytt charen en gang.

 

Edit: Pluss at Nettby brukeren min blei hacka\kødda med nå på mandag..

Meldt meg inn i maaange dritt grupper "for oss som liker STORE jenter" "for oss som liker små barn" "for oss som runker med VENSTRE" og maaaange andre.. Og jeg merka det ikke før i går kveld, fordi da blei jeg spamma av folk som lurte på hva som er problemet mitt, sia jeg melder meg inn i sånne grupper, jeg skjønte ikke en dritt :(

 

Den eneste positive er at jeg har fått meg dame :whistle:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

:!: @ nettby.

 

Men du blir lei av WoW når du ikke får spille det, den var ny. :hmm:

 

(Er enten WoW eller dame virker det som ;P)

Lenke til kommentar

Nei, jeg er lei av alt som er ruuundt wow :p

Accounter (som blir hacka) min og stebrodarn sin har blitt hacka "trojaner :ermm: ".

Betaling, har brukt ooover 3000 kr på det spillet :ermm:

Med tanke på at jeg har betalt for det i langt over et og et halvt år, og kjøpt tbc og orginalen seff=P.

Supporten til blizzard, som er litt TREIG.

Det at jeg aldri har endgama enda, og når jeg først har tenkt, blir jeg hacka.

Og det at det pluuutselig ikke går og betale for transfer av char med kortet, når det er AKURAT det samme kortet jeg bruker til og betale spilletiden med! :hmm::hmm::hmm:

 

Er ikke lei av og spille nei! :love:

Men det er faen ikke værdt alt bryet og pengene

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...