Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg fikk 500 honor, men det var mest for litt avbrekk. Fikk og 2 blå items for tokens :)

8993272[/snapback]

Ok, takk.

 

Prøver å jobbe meg opp til noen pvp-rewards nå etter at jeg fikk tips om veldig bra epics som er tilgjengelig... fått meg 12.5k honor så med en 5k til så blir det nye boots: Veteran's Ornamented Greaves - fantastiske :) (og mye bedre enn mine Wavefury Boots). :thumbup:

8993691[/snapback]

 

Marginalt, om du ikke ser etter stamina og armor.

 

27crit, 59heal vs. 55heal, 8mp5 =

27crit = 1.22% spellcrit. = 7.32 effective manaregen.

 

0.7 manaregen mot 4healing på healing fronten.

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk 500 honor, men det var mest for litt avbrekk. Fikk og 2 blå items for tokens :)

8993272[/snapback]

Ok, takk.

 

Prøver å jobbe meg opp til noen pvp-rewards nå etter at jeg fikk tips om veldig bra epics som er tilgjengelig... fått meg 12.5k honor så med en 5k til så blir det nye boots: Veteran's Ornamented Greaves - fantastiske :) (og mye bedre enn mine Wavefury Boots). :thumbup:

8993691[/snapback]

 

Marginalt, om du ikke ser etter stamina og armor.

 

27crit, 59heal vs. 55heal, 8mp5 =

27crit = 1.22% spellcrit. = 7.32 effective manaregen.

 

0.7 manaregen mot 4healing på healing fronten.

8993947[/snapback]

 

Marginalt?.. Noen god grunn til at det ikke er noe poeng med den ekstra stamina og armor? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ouch. :p

Jeg startet med mining samtidig, så sparer nok ganske mye på det.

 

 

Jippi artifacts :ermm: :

post-22560-1183491014_thumb.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

når jeg søker etter underprisede auksjoner med Auctioneer, da må jeg alltid scanne en gang til for å finne nye items. ellers viser den kun itemsa fra forrige søk. det har vel ikke alltid vært sånn?

syns å huske fra før at jeg kunne søke flere ganger etter èn scan og alikevel få nye items på lista.

Lenke til kommentar

Hah, satt og leike meg på begge kontoene, her er resultatet:

Horde til Alliance

 

v cn = i no

qw = no

asp = kil

ta = il

5t = ha

y43 = nuk

n32oi4 = gezzno

 

Alliance til Horde

504i = nuff

s4ew = noth

m34 = mod

cp23 = lars

ml2 = far

m3 = lo

m111 = goth

m3245 = garde

3 4 = ye

 

Og ja, der det er mellom rom, skal det være mellomrom. Vet ikke om noe av det kan brukes jeg men.

Lenke til kommentar

Finn ut mer :D Lag setninger som ber dem vennligst slutte å ganke når man queste -_- skal SÅ lage macro med dem da xD

 

Å andre diverse gøyale setninger ^^

 

BTW når jeg questet for netherdrake, å jorde den med aldor basen i shadowmoon, ble en litn horde tauren ganket i det han skulle gjøre questen. Han var egentli før meg, så når jeg hadde fullført hadde vi en liten emote samtale. den gikk slik:

 

Tauren: /beg

Meg: /point (snudde meg og peiket mot quest plassen)

Tauren : /nod

Meg: /oom

Tauren: /bow

Meg: /giggle /smile

 

så hjalp jeg han :) fikk en:

 

Tauren: /cheer /salute

 

når man var ferdi 10hi

 

(spiller på pvp server, så ingen ganske unormalt egentli)

Lenke til kommentar

Jeg questa en gang sammen med ei Nightelf-dame i Tarren Mill (den yeti-hula). Hun sprang forbi og stoppet, så jeg sa /bow

også pekte jeg mot hula og sa /why (da slår man ut med armene i fortvilelse).

Så begynte hun å hoppe rundt, jeg gikk mot hula og hun fulgte etter. Med litt mere gestures klarte jeg å plante de 3 stavene i bålene med hennes hjelp. Var egentlig ganske koselig.

Lenke til kommentar
Jeg questa en gang sammen med ei Nightelf-dame i Tarren Mill (den yeti-hula). Hun sprang forbi og stoppet, så jeg sa /bow

også pekte jeg mot hula og sa /why (da slår man ut med armene i fortvilelse).

Så begynte hun å hoppe rundt, jeg gikk mot hula og hun fulgte etter. Med litt mere gestures klarte jeg å plante de 3 stavene i bålene med hennes hjelp. Var egentlig ganske koselig.

8998785[/snapback]

 

Det har eg òg gjort! Ganske morosamt faktisk, dog, eg avslutta det heile med ein liten chain fear. Ikkje ofte eg ganka, men av og til blir fristninga for stor.

 

Det er ein gank eg aldri vil gløyme. Eg var i stv (zg) og fant ein lvl 40'ish shaman som heitte "Nomercy", eg knifa han litt og han spamma /beg. Eg mounta opp, gikk vekk (Han /wave meg og (kiss'a meg.) Så snudde eg kjapt, hoppa av og lolcoila han, shammy = Dead.

 

Kva skal eg gjere? Han heit "Nomercy", for faen. Snakk om sjølprofeti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...