Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, fin dag med boomkinen. Gikk fra 52.5 til 55.5, og har storkost meg med quester i WPL, Un'goro og Felwood. I Un'goro har jeg tatt hevn for alle de gangene en devilsaur har sneket seg opp på de andre charene mine (SF+IF+root+/dance ad infinitum). Soloet også siste delen av Linken-questen.

 

I Felwood støtte jeg på to mager, en frost og en fire, som skulle inn i hulen med Cleansing Felwood-quest-elementalene. Tok 3-4 mobs på samme tiden som de to knertet én mob. Ellers var det også stor stas å ta questene i Shadow hold, cashe inn i Emerald sanctuary og snike seg tilbake til questmobbene, gå fra usynlig pus til tykk fuggel, dele ut 1k wraths og luske seg ut igjen.

 

Fantastisk klasse.

Lenke til kommentar

Druid er morro, men syns det dabber veldig av rundt lvl40. Har en 43 druid som jeg har gått meg litt fast med, er bare lei.

Det er muligens fordi jeg er sinnsvakt lei alle Horde-områdene etter å ha slept 4-5 chars gjennom de. Så jeg rollet en Gnome warlock bare for å slippe unna litt, rett og slett. Få se nye byer og områder jeg aldri ville questet i som Horde.

Jeg får brekningsfornemmelser bare av tanken på å ta alle quests i Barrens og 1000 Needles en gang til. STV er også kjipern.

 

Druid kommer til sitt ess sammen med en annen klasse i 2-manns team PVE. Da får man brukt alle prowl/from behind-angrepene mens den andre karen angriper forfra.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
noen som noen gang har fått lov til å endre skin ved prat til en GM? eller om du er female, så blitt gjprt om til male?

 

har så lyst å få female ud roguen min til male :p

8992278[/snapback]

 

Nei og nei. Blizzard tillater ikke skins, og de forandrer heller ikke en char selv om du spør dem.

Lenke til kommentar
noen som noen gang har fått lov til å endre skin ved prat til en GM? eller om du er female, så blitt gjprt om til male?

 

har så lyst å få female ud roguen min til male :p

8992278[/snapback]

 

Nei og nei. Blizzard tillater ikke skins, og de forandrer heller ikke en char selv om du spør dem.

8992442[/snapback]

mener ikke slik at du endrer i filene dine, men at du kan endre charen slik som når du lager den ny.. men neivell.

Lenke til kommentar
Huhu, du spiller på Turalyon right? Har en 70 feral druid der, kunne mer enn gjerne ha tanka for deg men har kjøre timer i morgen tidlig så skal gå å legge meg straks :>

8989871[/snapback]

Turalyon ja. Nick?

8989900[/snapback]

Turalyon ja! Nick? :)

 

Alyss, (70 rogue) Amiliane, (70 Warrior) Lyrah (31 druid) her.. :p

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Pokker så digg. Endelig ferdig med Paladin epic mount questen etter utallige wipes med tullebukker. Klarte endelig å lure med en 70 pala fra guildet og en random 70 hunter som trengte rep for noe argent dawn greier. Etter å ha ryddet opp en del søppel og hjulpet oss med rattlegore stikker huntern. Fett nok. 2 palaer skal holde i massevis.

 

Inntil jeg blir litt ivrig og erter på meg litt for mange spirits, samtidig som jeg ikke rekker å bruke lay on hands. Plutselig ligger jeg med trynet godt plantet i en haug med dritt.

 

Heldighvis har 70en god dag og blåser igjennom hele 4. bølgen og siste bossen. Alene.

 

Må ærlig innrømme at det så svart ut en stund, men jeg ble betraktelig roligere da jeg så at palaen chattet på guildchatten... :whistle:

 

Så nå rir jeg rundt mens glinser. :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg fikk 500 honor, men det var mest for litt avbrekk. Fikk og 2 blå items for tokens :)

8993272[/snapback]

Ok, takk.

 

Prøver å jobbe meg opp til noen pvp-rewards nå etter at jeg fikk tips om veldig bra epics som er tilgjengelig... fått meg 12.5k honor så med en 5k til så blir det nye boots: Veteran's Ornamented Greaves - fantastiske :) (og mye bedre enn mine Wavefury Boots). :thumbup:

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...