Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Fra og med i dag skal jeg alltid spørre gruppen når man begynner en instance:

 

Er alle SIKKER på at dere ikke skal spise om 30min eller får besøk av kjæreste/besteforeldre osv om 45min?

 

Er alle SIKKER på at dere ikke har avtalt raiding med guildet om kort tid? (dog er det normalt bare ljug når de sier "guild needs me")

 

Er dere 100% SIKKER på at dere har tenkt å fullføre dette her så lenge gruppen klarer seg ok? At dere er her av den grunn, og ikke bare at dere kjeder dere og får lyst til å gjøre noe annet om 20min?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fra og med i dag skal jeg alltid spørre gruppen når man begynner en instance:

 

Er alle SIKKER på at dere ikke skal spise om 30min eller får besøk av kjæreste/besteforeldre osv om 45min?

 

Er alle SIKKER på at dere ikke har avtalt raiding med guildet om kort tid? (dog er det normalt bare ljug når de sier "guild needs me")

 

Er dere 100% SIKKER på at dere har tenkt å fullføre dette her så lenge gruppen klarer seg ok? At dere er her av den grunn, og ikke bare at dere kjeder dere og får lyst til å gjøre noe annet om 20min?

8988524[/snapback]

Det er bare dumt. Shit happens ingen kan være 100% sikker på at ikke noe skjer som gjør at de må stikke.
Lenke til kommentar

Men det var ikke "shit happens" tilfeller jeg snakket om heller... Alle skjønner at uforutsette ting kan skje. Det var rettet til folk som 1) ikke har mental kapasitet til å planlegge dagen sin eller 2) bare har lyst på litt rep eller slå ihjel tid for en kort periode men ikke informerer de andre om at de kommer til å forlate gruppa snart.

Lenke til kommentar

Latterlig.

Jeg tar iniativ til å lage en grupp til Shadow Labs, PuG som alltid :hrm:

Uansett, jeg får tak i en hunter, pala og lock. Trenger bare en tank nå.

Finner en warrior som vil bli med, men etter å ha blitt invited så finner han ut at det er en lock i gruppa og nekter å bli med hvis jeg ikke kicker locken og inviterer en rogue, antagelig vennen hans. Jeg sier nei og så står vi her da, uten tank.

HELVETE!

Endret av Baghera
Lenke til kommentar
Latterlig.

Jeg tar iniativ til å lage en grupp til Shadow Labs, PuG som alltid  :hrm:

Uansett, jeg får tak i en hunter, pala og lock. Trenger bare en tank nå.

Finner en warrior som vil bli med, men etter å ha blitt invited så finner han ut at det er en lock i gruppa og nekter å bli med hvis jeg ikke kicker locken og inviterer en rogue, antagelig vennen hans. Jeg sier nei og så står vi her da, uten tank.

HELVETE!

8989855[/snapback]

Huhu, du spiller på Turalyon right? Har en 70 feral druid der, kunne mer enn gjerne ha tanka for deg men har kjøre timer i morgen tidlig så skal gå å legge meg straks :>

Lenke til kommentar

Bah, low-level instancer er noe piss. Prøvd i hele dag å fullføre et run med DM, men hver gang er det noen som stikker midt inni.

 

Ene gangen var det til og med to idioter, en Priest og en Mage, som tydeligvis var venner, som klikket i vinkel fordi jeg tok EN liten Tin Vein, etter å ha spurt utallige ganger om noen andre var miner uten å få svar. Var bare meg og en annen Rogue med (ingen tank altså). Deretter ber de meg pulle en av bossene, jeg gjør det og jævlene leaver og HS'er. Etter det begynner de å spamme meg ned med at jeg var så idiot og hvor dårlig jeg var osv. De kunne selvfølgelig ikke si hvorfor jeg var dårlig, men bare at jeg var det. :hrm: Verste er at en av dem var i samme guild som meg.

 

Makan til mange idioter som spiller dette spillet.

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått meg nytt tastatur der jeg slipper å hamre på space-knappen for å hoppe. Jippi.

Uansett, det jeg skulle spørre om; hvordan får jeg rekrutert meg selv? Virker som jeg må installere spillet, som jeg allerede har? Og det kan jeg jo selvfølgelig gjøre, men er det noen annen måte å gjøre det på?

 

Edit: Glem det, lurt å sjekke ut wow-europe/account management.

Edit2: Madio - Undead Priest. Er det ingen fra Drøm pålogget?

Endret av Minus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...