DJ_Dark Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Haehaeh! En rouge som har prøvd å ganke meg (druid) og en skyggeprest i sikkert 40 min. Han dauer hver gang Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Og så? Noe galt i å prøve seg på noe utfordrende? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 recorder sikkert og håper på å ta dere til slutt, tenker jeg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 recorder sikkert og håper på å ta dere til slutt, tenker jeg 8987706[/snapback] Haha. Tipper jeg og. Han var bare irrterende for grindingen vår Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Der dinga jeg 50. Ikke lenge igjen til jeg kan starte i Outlands! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Der dinga jeg 50. Ikke lenge igjen til jeg kan starte i Outlands! 8987728[/snapback] De siste lvl'ene før 58 suger temmelig hardt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hehe, det kan jeg skrive under på ja. Plukka opp en 54-mage jeg ikke hadde spilt på 1 år for å få han opp til 58. Har aldri hatet så mye på ei uke. Ja jeg brukte faktisk nesten ei uke på å få han opp. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 På 57,5 - 58 var det så mye snakk i guildchatten, så da gikk det ganske fort. Ellers sugde det hardt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Enkelte ganger mens jeg grinda undead-mobs i EPL mistet jeg lysten til å leve. Også bikker du endelig over til neste level, så er det "bare" 700k XP til neste level..hurra. *grinde videre* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Enkelte ganger mens jeg grinda undead-mobs i EPL mistet jeg lysten til å leve.Også bikker du endelig over til neste level, så er det "bare" 700k XP til neste level..hurra. *grinde videre* 8987843[/snapback] Så mye er det vel først i 65 eller noe da Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jaja, poenget er det samme. Det føles bare uendelig langt til neste level når man grinder sånn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Jaja, poenget er det samme. Det føles bare uendelig langt til neste level når man grinder sånn. 8987887[/snapback] Seff er det. Tar jo like lang tid, siden det er dobbelt så mye xp i Outland Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Tipper det går greit. Stikker til WPL nå, og så EPL. Funka i hvert fall fint på den forrige presten jeg hadde. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Det går jo selvfølgelig an å queste og få XP på den måten. W/EPL, Un'goro (masse løp-her-og-der-og-klikk-quester), Silithus, haugevis av quester i ST.. også er alt så rolig og fredelig, siden 70-gankerne enten bryner seg på folk i STV eller utenfor Thrallmar/Honor hold. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Ja, STV husker jeg da jeg var ~35. Det var helt forferdelig, ble jo drept 2 ganger på hver enestequest, jo. Nå er det lysere tider. Edit: Det som er synd, er at jeg ikke klarer å holde meg til én sone, men flyre mellom mange hele tiden. Endret 2. juli 2007 av Minus Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 WPL Cauldron quests gir nesten en hel level alene, og med litt hjelp klarer du det på max 1-1.5 time®. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 trenger da ikke hjelp, er jo bare å pendle gram og tilbake drepe en 3-5 mobs hver gang (par patrollers og key-dude+adds) også gjenta. 1 til 1,5t høres realistisk ut Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Level 57-59 mobs kan bli vanskelig. Iallefall i flertall. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Minus: Migrer og roll horde. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Fikk mitt ordentlig første overfall av en horde som faktisk var i min levelrange da jeg var på vei gjennom 1K needles på warlock questet. Ble plutselig hoppet på av en druide som fikk inn to slag før jeg fear -> CoA, Corruption, immolation, Fear, shadowbolt og gone. Det var litt morro. For jeg har ikke blitt overfalt av en på mitt samme level før. De pleier som oftest å være 3-4 lvl ?? på mounts. Jeg var lvl 30 btw. Men så fant jeg meg noen creeps og ble angrepet av 2 tigere og så dukket luringen opp og utsletta meg da det ble litt for mange fiender. Så han ikke igjen. Fegis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå