Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mhm.. Når jeg levlet opp locken min for et års tid siden var det ruin som var den store lokkebiten... Akk så tregt det gikk, men jeg visste jo ikke bedre. Etterhvert som man puttet fler poeng inn i affliction skjønte man jo at det var kos å levle med... Helt til 2.0 kom og destro var gøy, men igjen akk så tregt å level med(brukte 5-6 måneder til 60). Nå er det affliction all the way for meg..

Lenke til kommentar
Jeg ville fortsatt med imp. drain soul/soul siphon og videre i fel concentration.. Fortsett nedover i affliction, til dark pact

8984931[/snapback]

Gjør som han sier, resten er pewpew :)

Diggbar levling og. Dot opp, drain, fear, send void på ny mob. Dot på nytt, Life Tap og drain. Tror vel det er slik fremgangsmåten er på lavere lvl, selv gjorde jeg det vanskeligere for meg selv though :p

 

@70: dot n' run

Lenke til kommentar

For ei tid tilbake so var det ein tråd her på forumet, der folk fortalte om ting i World of Warcraft dei ikkje oppdaga før langt ut i spelet (sånn som shift-klikk på eit lik for å loote alt som er på liket). Nokon som har ei lenke til den? Kan ikkje finne den når eg søker. Hugsar det var masse greie tips å få med seg der;)

 

Elles har eg nett starta å spele World of Warcraft igjen, for første gong på nesten to år. Har byrja på ein Troll Shaman på Sylvanas, er no level 13. Nokon som har eit par-tre heite tips til meg?:p

Lenke til kommentar
der fikk jeg laget meg http://www.wowhead.com/?item=25685  og pluss gearet jeg hadde i banken så ble dette 160 hitrating tilsammens. da begynner det og ligne noe, ikke sant psilocybe?  :)

8985059[/snapback]

 

Langt bedre enn 61, men 200-250 burde være målet.

 

Og hva det gjelder warlock-levling, affliction er best. Høy skade, høy dpm, og nedetid en gang hvert halvår.

Lenke til kommentar

Jeg vil spamme med Tullut, ikke sitte her og late som jeg jobber. Gief buss home, asap.

 

Oops

 

Det eg meinte var; Eg vil heim og spamma med Tullit, ikkje sitte her og late som at eg jobba. Faen heller, gief buss home, asap.

 

Edit: Du skal hjelpe meg med: OMG LOL IMBA DAGGER quest seinere idag. Lei av å bruke 2x white daggers :p

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Fra 50 til 70 brydde jeg meg ikke i det heletatt om gearet, skulle bare dinge 70 fortest mulig noe som jeg gjorde men dette har da som sagt gått utover meg selv ang raids osv.

8986802[/snapback]

 

 

Jeg ser du har valgt scryers, så du kan plukke med deg Kaylaan's Signet fra en quest i netherstorm, samt den helt identiske Slayer's Mark of the Redemption fra en questchain i shadowmoon valley :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...