Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje Nizon betyr "sædsprut" på tyrkisk og en tyrker ble fornærmet . who knows.

8984523[/snapback]

Herregud... Kan jo i det minste kommentere å en saklig måte når du skal "hjelpe" folk her..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alle vet jo at det er Bosnisk og ikke Tyrkisk.

Lenke til kommentar

Uff så vanskelig det skulle være og finne seg Karazhan guild på Bloodfeather da, Alle de som virkelig raider sier bare nærmest "Screw endgame experience, your gear sucks" :(

 

fant meg guild men alle er jo en gjeng med gamlinger som alle har signa seg opp i 1 måned i forveien :dontgetit:

Endret av RostaD
Lenke til kommentar

Joda, men vil du ha bedre PvE-gear, speccer du gjerne med fokus på PvE og tar instancer til du har en anstendig hit/ap/crit-fordeling. Fel leather-settet er et greit utgangspunkt.

 

Dessuten, jeg tror nok et guild bruker fint lite tid på rogue-apps. Det er ofte fullt i guildet allerede, og det finnes ti millioner roguer med crit/agi + BG-spec for hver rogue med gode stats og PvE-spec.

Lenke til kommentar
Det skal selvfølgelig respecces, men når man ikke har noe guild så traver man som regel in i BG's hele dagen.

8984787[/snapback]

 

Specc Combat Swords, skaff deg ett arena team og MH/OH Gladiator så er du GODT på vei. Combat Swords er faktisk ganske brukbart i PvP også såvidt jeg vet. (Var iallefall preTBC) Skaff deg en 170-180 hit rating (10-11%) før du tenker på å prøve applye, gjerne 225+. (14%+)

 

Som Psilo sa, så er vel Fel Skin-settet ett godt utgangspunkt til å starte med, får en 67 som standard og mange røde/gule slots, så at man kan få en 100+ bare på tre items. Det er ikke så veldig dyrt, mange som skiller opp på dem tror jeg (Eller gjorde iallefall når Primal S. kostet 50s-1g per stykk) og selger gjerne derfor underpriset.

 

Ellers vil jeg på det høyeste anbefale The Night Blade om dagger er din stil og du kan ofre penger til den, den eier vel de fleste Karazhan våpen anyway. Riftmaker funker også, enn ikke så veldig god i forhold. Sørg iallefall for at du har en 1.80 + i mainhand. Og da 1.30/1.40 i offhand, Warp Splinter's Torn / whatever egentlig.

Lenke til kommentar

Hva slags talents bør jeg ta som low-level warlock? Har ikke spilt lock før. Er lvl 13 nå og har putta alt på Improved Corruption. Men hvor går jeg derfra?

Alle talent builds er jo lvl 70 builds, man gjør gjerne mange endringer fra 10-70 liksom..

Psilocybe? Det er så mange talents å ta av, og jeg kjenner dem ikke fra før.

 

Skal jeg starte med destruction eller affliction? *sukk*

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...