haakie Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Har verken spammet eller stygt navn, heter Nizon. Noen som har arpportert meg for kødd? har åpnet ticket men de er så jæævli trege som vanlig Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 er vel det at du har spammet så har folk brukt "Report spam" mot deg. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Guildet fikk Void Reaver ned til 22% på tredje forsøk Lenke til kommentar
haakie Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 er vel det at du har spammet så har folk brukt "Report spam" mot deg. 8984385[/snapback] har ikke spammet! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 unnskyld men posten min ble skrevet før/mes du skrev din Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kanskje Nizon betyr "sædsprut" på tyrkisk og en tyrker ble fornærmet . who knows. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kanskje Nizon betyr "sædsprut" på tyrkisk og en tyrker ble fornærmet . who knows. 8984523[/snapback] Herregud... Kan jo i det minste kommentere å en saklig måte når du skal "hjelpe" folk her.. Alle vet jo at det er Bosnisk og ikke Tyrkisk. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Guildet fikk Void Reaver ned til 22% på tredje forsøk 8984408[/snapback] Er ikke uten grunn at han blir kalt for Loot Reaver..... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Guildet fikk Void Reaver ned til 22% på tredje forsøk 8984408[/snapback] Vi tok han på første tried vi hadde Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Uff så vanskelig det skulle være og finne seg Karazhan guild på Bloodfeather da, Alle de som virkelig raider sier bare nærmest "Screw endgame experience, your gear sucks" fant meg guild men alle er jo en gjeng med gamlinger som alle har signa seg opp i 1 måned i forveien Endret 1. juli 2007 av RostaD Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hehe, du har 61 hitrating, hva forventer du? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) Har vel irundt 143 hitrating med annet gear som ligger i banken Endret 2. juli 2007 av RostaD Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 McWeaksauce likevel. Buildet er vel heller ikke noe voldsomt til PvE. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det skal selvfølgelig respecces, men når man ikke har noe guild så traver man som regel in i BG's hele dagen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Joda, men vil du ha bedre PvE-gear, speccer du gjerne med fokus på PvE og tar instancer til du har en anstendig hit/ap/crit-fordeling. Fel leather-settet er et greit utgangspunkt. Dessuten, jeg tror nok et guild bruker fint lite tid på rogue-apps. Det er ofte fullt i guildet allerede, og det finnes ti millioner roguer med crit/agi + BG-spec for hver rogue med gode stats og PvE-spec. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Det skal selvfølgelig respecces, men når man ikke har noe guild så traver man som regel in i BG's hele dagen. 8984787[/snapback] Specc Combat Swords, skaff deg ett arena team og MH/OH Gladiator så er du GODT på vei. Combat Swords er faktisk ganske brukbart i PvP også såvidt jeg vet. (Var iallefall preTBC) Skaff deg en 170-180 hit rating (10-11%) før du tenker på å prøve applye, gjerne 225+. (14%+) Som Psilo sa, så er vel Fel Skin-settet ett godt utgangspunkt til å starte med, får en 67 som standard og mange røde/gule slots, så at man kan få en 100+ bare på tre items. Det er ikke så veldig dyrt, mange som skiller opp på dem tror jeg (Eller gjorde iallefall når Primal S. kostet 50s-1g per stykk) og selger gjerne derfor underpriset. Ellers vil jeg på det høyeste anbefale The Night Blade om dagger er din stil og du kan ofre penger til den, den eier vel de fleste Karazhan våpen anyway. Riftmaker funker også, enn ikke så veldig god i forhold. Sørg iallefall for at du har en 1.80 + i mainhand. Og da 1.30/1.40 i offhand, Warp Splinter's Torn / whatever egentlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Hva slags talents bør jeg ta som low-level warlock? Har ikke spilt lock før. Er lvl 13 nå og har putta alt på Improved Corruption. Men hvor går jeg derfra? Alle talent builds er jo lvl 70 builds, man gjør gjerne mange endringer fra 10-70 liksom.. Psilocybe? Det er så mange talents å ta av, og jeg kjenner dem ikke fra før. Skal jeg starte med destruction eller affliction? *sukk* Endret 2. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Brukte denne guiden her, funka fint: ( http://www.wowmb.net/forums/showthread.php?t=6188 ) Riktignok før TBC. Men burde da funke enda? Endret 2. juli 2007 av Per-Stian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå