Jørgen Sørheim Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Noen som vet hva siden der "oppskriften" på å nå 300 i engineering på en kveld heter? 5211352[/snapback] http://www.baneoflife.org/viewtopic.php?t=35 Loeve: det der er sparegrisen min. Kjøpe billig, selge dyrt. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Uhm...Installerte WoW på nytt pga kjipe greier. Så at "interface" med undermappe "add ons" var lagt til igjen, og der var det noen egne mapper som hadde noe blizz greier. Jaja. SÅ kjørte jeg inn en mengde addons som jeg egentlig ikke skulle ha, så kjørte å slette alle de mappene igjen unntat blizz-greiene, men de var endra med et eller annet, sp kjørte jeg inn CT-mod-samlinga, men mangler en del, og masse greier der får errors og sånn. Så....slette disse igjen, laste ned nye og sånn? Skulle det ha noe å si at de blizz-mappene er endra? Er litt hypp på spille "onkli'" igjen. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 (endret) Tror han har kjøpt ting billlig og lagt ut dyrt Edit: Dette var ang. Psilos auksjoner. Så på feil side. Endret 26. november 2005 av king_of_kong Lenke til kommentar
.V. Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Skjønte ikke heeelt hva du mente Killerquo, men Blizzard sine "addons" blir lagt til automatisk når du starter spillet, så om du vil ha en clean install kan du bare slette hele addons-mappa. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Ah, var nettopp i Sunken Temple! Vi greide oss utrolig bra til å være en 50 Elemental specced shaman til healer(tro meg, han hadde ALT for lite mana!), 51 Warlock, 48 Warrior(meg), 52 warrior og 53 hunter. Vi tok alle sjefen utenom Shade of Eranikus, han fikk vi ned til ca. 50% Jeg fikk en fin drop, og: http://thottbot.com/?i=11085 Rett etter å ha drept "et-eller-annet"-Jammar, så stormet vi ut til det store rommet, og der var jaggu meg Weaver og Dreamscythe! Utrolignok fikk vi has på dem ganske enkelt! De kom jo helt uventet! Ingen av oss hadde fullt mana eller fullt liv heller. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Huff, hater Sunken Temple. Forholdsvis dårlig loot (noen få godbiter bare), tar sinnsykt lang tid, mange "oops"-øyeblikk (oi, der var det et helt rom fullt av drager ja, oi, der ble jeg feara inni to klynger med fiender, oi, der var det to drager som poppa rett foran trynet på oss etter at vi har drept en vanskelig boss) og generelt et ufyselig sted. Leit at dere ikke fikk drept Shade of Eranikus, er vel den eneste fienden som dropper noe særlig, bortsett fra Jammal'An. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Tjent 185 g nå. begynte onsdag og var i mc fredag? Iallefall ikke mer enn 10 timer i heartglen. Det var arcanene som gjorde mesteparten av jobben men det er ålreit å få en slik pengeboost..som jeg ikke har hatt på en god stund. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Lærte meg endelig wallwalking i dag, har feiret med å utforske - første tingen er hytta over Red Rocks i Mulgore (flightpathen går rett under den) Edit: Moonglade,RP, Headshrinkers trenger medlemmer og jeg er tilfeldigvis lederen Endret 27. november 2005 av Xeenon_ Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 yay 60 endelig, har bare 225g i lomma men kommer nok til å skaffes mer seinere Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Trodde det skulle bli enklere å skaffe seg gruppe for det man trenger når man dinga 60, men neida... Like vanskelig. Klin umulig å finne ei gruppe som vil gjøre Spawn of Hakkar-tingen i Sunken Temple. I alle gruppene jeg har vært i til nå, har folk "back off, we're NOT going in here!" og løpt og tatt alle de andre bossene i stedet. Jævlig irriterende :| Får bare håpe guildet klarelr å samle opp nok folk... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg var heldig nok til å finne en gruppe som gjorde både pre-questen og den i samme slengen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Urk.. jeg hater at folk på Sylvanas er så lite kjøpesterke. 134 auksjoner, og rundt 10 av dem solgte. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Lærte meg endelig wallwalking i dag, har feiret med å utforske - første tingen er hytta over Red Rocks i Mulgore (flightpathen går rett under den) Edit: Moonglade,RP, Headshrinkers trenger medlemmer og jeg er tilfeldigvis lederen 5213584[/snapback] Forsåvidt bra tidspunkt å lære wallwalking ja, tror blizzard nerfer det i neste patch. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Har vært litt sløv med forsøk på å anskaffe Ace of Elementals, men har du sett, droppet på første forsøk i går kveld Hadde faktisk aldri drept Incendius solo heller, så må vel anse meg som ganske så heldig med drop. Man øker jo riktignok droprate på Ace neste patch, men greit å ha det unnagjort. En kjapp runde på AH og i trade-channel, og vips mangler bare jeg Seven/Eight of Elementals - og Darkmoon Faire selvfølgelig. Tid brukt: ca. 15 minutter. Anskaffet: Ace til Six of Elementals Pris: Ca. 30 gull Endret 27. november 2005 av Gnurk Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Fant ut at jeg hadde glemt å plassere det siste talentpoenget mitt på roguen, har nå 31/5/14 (MoD + Camo + 4/5 Initiative). Lurer på om Ghostly strike er noe å samle på, eller om jeg bare skal putte det siste poenget i Initiative også. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Har vært litt sløv med forsøk på å anskaffe Ace of Elementals, men har du sett, droppet på første forsøk i går kveld Hadde faktisk aldri drept Incendius solo heller, så må vel anse meg som ganske så heldig med drop. Man øker jo riktignok droprate på Ace neste patch, men greit å ha det unnagjort. En kjapp runde på AH og i trade-channel, og vips mangler bare jeg Seven/Eight of Elementals - og Darkmoon Faire selvfølgelig. Tid brukt: ca. 15 minutter. Anskaffet: Ace til Six of Elementals Pris: Ca. 30 gull 5215076[/snapback] Ace of elements for under 30g han fyren som solgte det var ikke serlig smart... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 MoFFaSSa£: Kan du lese? Den _droppet_ på første forsøk står det... Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Fikk 400g på den^^ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Grattis =) entotrefirfem Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Hva er de der "Ace of Elementals" som folk snaker om hele tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå