Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uhm...Installerte WoW på nytt pga kjipe greier. Så at "interface" med undermappe "add ons" var lagt til igjen, og der var det noen egne mapper som hadde noe blizz greier.

 

Jaja. SÅ kjørte jeg inn en mengde addons som jeg egentlig ikke skulle ha, så kjørte å slette alle de mappene igjen unntat blizz-greiene, men de var endra med et eller annet, sp kjørte jeg inn CT-mod-samlinga, men mangler en del, og masse greier der får errors og sånn.

 

 

Så....slette disse igjen, laste ned nye og sånn? Skulle det ha noe å si at de blizz-mappene er endra? Er litt hypp på spille "onkli'" igjen.

Lenke til kommentar

Ah, var nettopp i Sunken Temple!

Vi greide oss utrolig bra til å være en 50 Elemental specced shaman til healer(tro meg, han hadde ALT for lite mana!), 51 Warlock, 48 Warrior(meg), 52 warrior og 53 hunter. Vi tok alle sjefen utenom Shade of Eranikus, han fikk vi ned til ca. 50% :p

 

Jeg fikk en fin drop, og: http://thottbot.com/?i=11085 :D

 

Rett etter å ha drept "et-eller-annet"-Jammar, så stormet vi ut til det store rommet, og der var jaggu meg Weaver og Dreamscythe!

 

Utrolignok fikk vi has på dem ganske enkelt! De kom jo helt uventet!

Ingen av oss hadde fullt mana eller fullt liv heller. :D

Lenke til kommentar

Huff, hater Sunken Temple. Forholdsvis dårlig loot (noen få godbiter bare), tar sinnsykt lang tid, mange "oops"-øyeblikk (oi, der var det et helt rom fullt av drager ja, oi, der ble jeg feara inni to klynger med fiender, oi, der var det to drager som poppa rett foran trynet på oss etter at vi har drept en vanskelig boss) og generelt et ufyselig sted.

 

Leit at dere ikke fikk drept Shade of Eranikus, er vel den eneste fienden som dropper noe særlig, bortsett fra Jammal'An.

Lenke til kommentar

Trodde det skulle bli enklere å skaffe seg gruppe for det man trenger når man dinga 60, men neida...

 

Like vanskelig.

Klin umulig å finne ei gruppe som vil gjøre Spawn of Hakkar-tingen i Sunken Temple.

 

I alle gruppene jeg har vært i til nå, har folk "back off, we're NOT going in here!" og løpt og tatt alle de andre bossene i stedet.

Jævlig irriterende :|

 

 

Får bare håpe guildet klarelr å samle opp nok folk...

Lenke til kommentar
Lærte meg endelig wallwalking i dag, har feiret med å utforske - første tingen er hytta over Red Rocks i Mulgore (flightpathen går rett under den)

 

Edit: Moonglade,RP, Headshrinkers trenger medlemmer  ;) og jeg er tilfeldigvis lederen

 

hutinmulgoremts2rx.th.jpg

5213584[/snapback]

 

Forsåvidt bra tidspunkt å lære wallwalking ja, tror blizzard nerfer det i neste patch.

Lenke til kommentar

Har vært litt sløv med forsøk på å anskaffe Ace of Elementals, men har du sett, droppet på første forsøk i går kveld :) Hadde faktisk aldri drept Incendius solo heller, så må vel anse meg som ganske så heldig med drop. Man øker jo riktignok droprate på Ace neste patch, men greit å ha det unnagjort.

 

En kjapp runde på AH og i trade-channel, og vips mangler bare jeg Seven/Eight of Elementals - og Darkmoon Faire selvfølgelig.

 

Tid brukt: ca. 15 minutter.

Anskaffet: Ace til Six of Elementals

Pris: Ca. 30 gull

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Har vært litt sløv med forsøk på å anskaffe Ace of Elementals, men har du sett, droppet på første forsøk i går kveld :) Hadde faktisk aldri drept Incendius solo heller, så må vel anse meg som ganske så heldig med drop. Man øker jo riktignok droprate på Ace neste patch, men greit å ha det unnagjort.

 

En kjapp runde på AH og i trade-channel, og vips mangler bare jeg Seven/Eight of Elementals - og Darkmoon Faire selvfølgelig.

 

Tid brukt: ca. 15 minutter.

Anskaffet: Ace til Six of Elementals

Pris: Ca. 30 gull

5215076[/snapback]

 

 

Ace of elements for under 30g :dribble: han fyren som solgte det var ikke serlig smart...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...