Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gå i Alterac Valley. Du får HOnor points for alle drap de andre på teamet ditt gjør, i tillegg er det flere objectives som å drepe spesielle Elite-NPC'r, holde bunkere i en viss tid osv som også gir "gratis" honor. Trenger egentlig ikke kunne noe særlig om PVP i det hele tatt. Men å bare stå stille ved graveyard og vente er lite populært. Bare å følge strømmen, følg etter de andre som springer avgårde så lærer du etterhvert.

 

AV er den battleground som er lettest å få honor points i fordi det er så mange objectives som ikke innebærer PVP'ing, og du får points når det er slutt uansett om du har drept noen eller ikke.

Jeg får gj.snittlig 3-400 HP hver gang jeg tar AV, og en runde varer stort sett 15-20 minutter.

Det er ikke så ofte man må gå one-on-one med motstandere, oftest er det bare en stor klynge der du kan stå i utkanten og skyte/nuke på folk og kanskje få en tellende kill eller to. Det er 40 stk på hver side så om du ikke vet hva du skal gjøre, vet alltids noen andre det så man bare følger etter de.

 

Få en kompis som kjenner forskjellige BG's til å guide deg. Alle har forskjellige ting å gjøre og forskjellige victory conditions. Enten å holde punkter en viss tid, få flagget til fienden inn i deres egen base 3 ganger og slikt.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du gjør world-pvp. Løper rundt omkring hele Outlands i jakt på random spillere fra motsatt faksjon...

 

 

Neida, du går vel BG's da.

På helgene er det forskjellige "BG weekends" som f.eks denne helga var/er det Eye of the Storm, det vil si.. du får mer honor fra hver EotS enn vanlig. Neste helg er det AV, om jeg ikke har misforstått helt.

Undersøk litt og ellers kø deg til BG's oftest mulig.

 

PS: Vinne en BG > HK-farm. :)

Lenke til kommentar
AV er den battleground som er lettest å få honor points i fordi det er så mange objectives som ikke innebærer PVP'ing, og du får points når det er slutt uansett om du har drept noen eller ikke.

Jeg får gj.snittlig 3-400 HP hver gang jeg tar AV, og en runde varer stort sett 15-20 minutter.

Det er ikke så ofte man må gå one-on-one med motstandere, oftest er det bare en stor klynge der du kan stå i utkanten og skyte/nuke på folk og kanskje få en tellende kill eller to.

8982615[/snapback]

 

Kommer HELT ann på. Plustselig varer en AV i 2 timer, og /AFK'er du ut av den, mister all bonus honor, som vil si ALL honor du har fått fra å drepe NPC's/minibosser.

 

AV er vel også den BG'en allianse er best på, og vinner ofte. Men ikke regn med at alle er ferdig på en 15-20 minutter.

Må bare legge til at køene til AV ofte ligger på rundt 1t -1t30m på min server.

Lenke til kommentar

På min server er det bare 1-2 minutter kø i AV, og horde og alliance ser ut til å vinne 50/50. Alliance har det endel enklere med å fullføre hoved-objective, siden Horde-siden må drepe en drøss elite-npc'r for å komme til Vandarr-bossen, mens Alliance nesten bare kan valse rett inn i basen og drepe Drek'thar.

 

Og min erfaring etter 20-30 kamper er nettopp at det tar cirka en halvtime. Folk er kanskje ikke så opptatt med å drepe hverandre, men å ta objectivene for å vinne, vet ikke jeg.

Det er stort sett sånn her det foregår: (Horde)

 

Alle stormer ut av starten, rett opp og dreper dama i den store bunkeren med kanon på toppen. Så en Lieutenant Lonadin. Så slåss litt her og der på veien mot icewing bunker, tar den og holder den (evt. kommer en rogue og backstabber og sap'er og man dør). Diverse graveyards flagges samtidig. Vi kommer oss oppover til SP gy (den nærmest alli-basen), får den og kan begynne å slåss med alle NPC'ene inne i alliance-basen, for så å ta Vandarr til slutt. Alliance har gjort det samme og det går mest på tid om hvem som dreper bossen først.

 

Eye of the Storm tar enda kortere tid siden det bare er snakk om å holde noen punkter mens poengene teller opp til 2000.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Du får HOnor points for alle drap de andre på teamet ditt gjør

8982615[/snapback]

:hmm: Så hvis jeg er ved Aid Station i AV og en som jeg er i party med dreper en ved Relief Hut, får jeg honor da? :S Får du ikke honor uansett party eller ikke bare du er innenfor 50 yards eller noe sånt?

Lenke til kommentar

Mente ikke party men alle drap andre på ditt lag. Altså det de 39 andre måtte gjøre. Det flasher jo opp PVP-tittelen på de som dør uansett hvor du er på kartet nesten. Er ingen ekspert på AV så jeg vil ikke uttale meg bastant.

 

Blir vant med å dø MYE, det degrader ikke armor som vanlig slåssing gjør, og du resurrecter med full HP/Mana igjen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Mente ikke party men alle drap andre på ditt lag. Altså det de 39 andre måtte gjøre. Det flasher jo opp PVP-tittelen på de som dør uansett hvor du er på kartet nesten. Er ingen ekspert på AV så jeg vil ikke uttale meg bastant.

8982674[/snapback]

Okei, skjønner. Men tror det er de innenfor 40-60 yards som får poeng.

Lenke til kommentar
Uansett, AV er plassen for å få HP fortest pga alle sideobjektivene som gir ekstra honor for hele laget enten de vinner kampen eller ikke.

8982754[/snapback]

Nei, raskeste måte å få HP på er å kjøre premade i AB/WSG/EOTS. Er man i en god gruppe vinner man alt. Møter man et raid som er jevngod kan det bli en utrolig morsom og interesant runde.

Og Alliance har vel som regel 50+ min kø for AV....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...