Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Good deal? :)

8979157[/snapback]

Tja, helt grei. :hmm: Ligger vel på 150-300g vanligvis. Kunne kanskje fått mer :p

8979247[/snapback]

 

Oijda:P Så at de fleste(opp til 5) låg på 60-70g, men ace låg 320. Men jaja, trengte litt kjappe cash etter jeg kjøpte Leggings of Beastmaster.

Lenke til kommentar
Bare tull og si at warrior er så jævla gear dependent.

Da jeg blei hacket gikk jeg først wc, skaffet litt gear der, trur det var en chest, kjøpte ræva skuldre, og en ny chest på ah.

Hadde heldigvis en druid med litt penger på, så jeg brukte rundt 20g på skuldre, chest, skjold og mace.

Gikk sm og fikk Belte fra sm, og hands, fikk også en eller ana leather hjelm trur jeg.

Mangla ringer, bukser, sko, bracers, trinkets og "kjede".

 

Hadde da 5700hp og rundt 5k armor 97,5 dps.

Gikk fint og ta lvl 65-66 quests.

Tanka også ramparts kjempe lett, og til og med underbog gikk greit, klarte første boss, men ikke mer, på grunn av en healer som dps`a :ermm:

Jeg var selv i lvl 66.

Så slutt og whine ;)

 

Men, så fort jeg fikk igjen gearet, gikk alt som en drøm i forhold.

Men, det er fult mulig og lvl`e med rævva gear

 

Edit: Jeg er arms\fury.

Så hadde vell gått enda lettere om jeg var prot :p

8978541[/snapback]

ofc trenger man ikke så godt gear når man outlevler instancene, level 66 i ramparts og underbog er jo altfor høyt for at det skal være moro.

 

vi var 5stk fra guildet som levla alts samtidig og levla 80% i instancer, alle kunne spille osv, så vi var alltid "for lav" levle for instancene. på level 66 var vi vel i sethekk halls, på 67 testa vi shadowlab, ingen med level 60 epics. black morass var et helvete på level 67 :<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...