Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gratulerer! Men var ikke 2 måneder fryktelig lenge?

8976508[/snapback]

Takk :)

Jo, tok veldig lang tid dette her!.

Jeg skal aldri bli hacket igjen :p

Den første criten jeg fikk etter jeg fikk igjen gearet var 1337 faktisk! :D

 

Edit: Når jeg først får den igjen, da bestemmer jeg meg så klart for og emigrate til Outland, der jeg kjenner et par folk som jeg skal raide med.

Tar mange dager dette også, uff uff :mad::tease:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig jeg tar feil. Synes bare å huske du sa at du ville startet Gnome selv eller noe sånt, men det er ikke så viktig. :)

Edit: Ja, det var deg. Hehe. Side 702.

8976433[/snapback]

 

Der ja! Stemmer det ja, jeg har vel fortrengt det kraftig i det siste fordi jeg får slike impulser inniblandt. fikk sabla lyst på en gnome warrior her om dagen mens jeg stod og malte et hus, en kompis måtte smekke meg og fortelle meg at det blir 4rde gangen jeg hadde rerollet warrior da, og det blir bare for mye. 60 old main alliance, 70 main horde, 39 twink UD warrior (lekte med tanken på å levle denne til 70 og gjøre til ny main, samme server som orcen :O da fikk jeg kjeft også^_^ ) også denne planlagte gnomen, men det er altså forkastet nå :S kanskje..

Lenke til kommentar

Character Transfer Failed

 

The transfer operation could not be completed. Your transfer request has NOT been lost, but this transfer cannot be moved at this time.

 

An error occurred when trying to finalize your transfer transaction. We apologize for the inconvenience. Please contact Billing & Account Services for further assistance.

 

Wtf!? :ohmy:

 

Edit: er på det siste punktet..

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Skjedde med meg og, sendte en mail til Blizzard. Dem sa at flyttingen ikke kunne gjennomføres fordi det var unormal aktivitet på kredittkortet.

Edit: Ellers så er det fordi du ikke gjør det mellom 15:00-20:00.

8977521[/snapback]

Okay.. damn, brukte 3 forsøk, fikk beskjed om at de sperrer accounten for betaling i 72 timer, hvis jeg prøver en gang til innen 24 timer.. så om 24 timer er jo klokken 21.15 igjen, og da må jeg vente til kl 15 på mandag da!? :mad:

 

Edit: fikk mail av blizz om at jeg kunne fullføre flyttingen for 15 min siden :hmm:

rart at jeg ikke har fått noe info om at jeg må ta det i mellom 15.00 og 20.00

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Bah, WoW-Europe forumene er deprimerende. Leste litt rundt på Warrior forumet der og de whiner konstant om at Warrior DPS er ødelagt osv., og det fikk meg til å revurdere å starte på en selv. Virker som om de er VELDIG gear avhengig, og hit-rating plate virker som om stort sett er umulig å skaffe før 70.

 

Det hele endte med at jeg forkastet idéen om ny Warrior, og bestemte meg for Rogue istedet. Tror jeg holder meg unna Rogue forumet på en stund ihvertfall, hvis ikke ender jeg nok til slutt opp med å gi opp hele greia. :p

 

Selv om det kanskje ikke er så gale som de sier der, så ble det nå slik likevel. Har ihvertfall funnet ut at disse forumene er mye hyggeligere å lese, da de ikke får deg i så dårlig humør. ;)

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Bare tull og si at warrior er så jævla gear dependent.

Da jeg blei hacket gikk jeg først wc, skaffet litt gear der, trur det var en chest, kjøpte ræva skuldre, og en ny chest på ah.

Hadde heldigvis en druid med litt penger på, så jeg brukte rundt 20g på skuldre, chest, skjold og mace.

Gikk sm og fikk Belte fra sm, og hands, fikk også en eller ana leather hjelm trur jeg.

Mangla ringer, bukser, sko, bracers, trinkets og "kjede".

 

Hadde da 5700hp og rundt 5k armor 97,5 dps.

Gikk fint og ta lvl 65-66 quests.

Tanka også ramparts kjempe lett, og til og med underbog gikk greit, klarte første boss, men ikke mer, på grunn av en healer som dps`a :ermm:

Jeg var selv i lvl 66.

Så slutt og whine ;)

 

Men, så fort jeg fikk igjen gearet, gikk alt som en drøm i forhold.

Men, det er fult mulig og lvl`e med rævva gear

 

Edit: Jeg er arms\fury.

Så hadde vell gått enda lettere om jeg var prot :p

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Gidder noen å fikse et ordentlig prot specc til meg? Jeg får bare 8/5/43, med 5 til overs. :(

 

Edit: Det jeg har hittil:

 

post-60103-1183242504_thumb.png

 

Funker dette?

8978557[/snapback]

 

Men hva gjør du mann, Defiance er jo must-have talent hvis du skal være prot.

Ville også tatt 2 poeng ut av imp shield bash.

Jeg bruker ikke imp revenge, men hvis du vil ha det ville jeg tatt noe slikt; 8/5/48

Lenke til kommentar
Bah, WoW-Europe forumene er deprimerende. Leste litt rundt på Warrior forumet der og de whiner konstant om at Warrior DPS er ødelagt osv., og det fikk meg til å revurdere å starte på en selv. Virker som om de er VELDIG gear avhengig, og hit-rating plate virker som om stort sett er umulig å skaffe før 70.

 

Det hele endte med at jeg forkastet idéen om ny Warrior, og bestemte meg for Rogue istedet. Tror jeg holder meg unna Rogue forumet på en stund ihvertfall, hvis ikke ender jeg nok til slutt opp med å gi opp hele greia. :p

 

Selv om det kanskje ikke er så gale som de sier der, så ble det nå slik likevel. Har ihvertfall funnet ut at disse forumene er mye hyggeligere å lese, da de ikke får deg i så dårlig humør. ;)

8978440[/snapback]

Bare tull, har tenkt det samme flere ganger selv.. Warlocks whiner som et helvete de og. Need I say more?

Lenke til kommentar

Nå lurer jeg nesten på om jeg skal kjøpe meg World of Warcraft + The Burning Crusade og lage en horde på Sylvanas også. Virker skikkelig koselig der. :)

Eller er det teit? Har jo venner på alliansesiden, så det er ikke bare å slette karakterene der heller. Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...