Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Lager ny main der snart jeg også, så snart jeg kommer meg hjem fra hytta og bestemt meg for hvilken klasse jeg skal velge. :p (Vanskelig valg..) Står mellom Rogue, Warrior og Hunter nå. Er litt bekymret for at Hunter vil bli litt kjedelig på 70 da. Er det det, eller er de like gode i BG da som i lavere levler? Er jo det klart raskeste å levle av de 3 klassene, og hvis de er gode i 70 også, blir det nok Hunter jeg ender opp med.

 

Rogue er vel OK til å levle med, men hva med Warrior? Går det raskere eller tregere enn Rogue? Eller er det omtrent det samme?

8975693[/snapback]

Vil tro Warrior og Rogue er omtrent det samme. Rogue går vel litt raskere i starten av siden de har 5% mer hit allerede på lvl 20, mens warriors må vente til lvl 44 og da få 3%.

 

Men etter det så går mobs fort ned på warriorn min :) lvl 47.

 

Selv hadde jeg ikke orka hunter, syns det er kjedelig å spille (hvertfall på lav lvl som min er). Det er bra ja, men ikke noe moro imo. Så gå for rogue eller warrior imo.

8975735[/snapback]

Takk for synspukter. Da blir det nok en Tauren Warrior på meg. Gir deg eller en av dere et whisper når jeg får startet. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for synspukter. Da blir det nok en Tauren Warrior på meg. Gir deg eller en av dere et whisper når jeg får startet. ;)

8975849[/snapback]

Bare hyggelig :) Forresten: Selv foretrekker jeg Undead Warriors :p Angrer på at jeg ikke valgte UD når jeg lagde min (som er tauren). Cannibalize, WotF og ser bedre ut (imo) gjør UD til ett bedre valg enn Tauren. Hvertfall slik jeg ser det. Men om du foretrekker utseendet på Tauren: Gogo Tauren seff. (Taurens har best vitser og forresten)

 

Edit: fjernet lang quote.

Endret av Tullut
Lenke til kommentar

Takk for det! :) Dog, den blir ikke påbegynt før i morgen, da jeg ikke er hjemme.

 

Husker jeg ikke feil var det du som gratulerte meg når jeg startet på en Gnome Rogue, som egentlig skulle bli mitt nye levle-prosjekt? Ble dessverre ikke noe av den da, siden vennene mine skifta server, og serveren jeg begynte på egentlig er noe dritt. :p

Lenke til kommentar

Töft, Inxs kommer og. Vi er noen i Dröm (Xeenon_, MrRexor, Imastard, Kuldesjokk, Tullut og meg), Psilocybe er i sin egen. Jeg kommer hjem pa tirsdag, kan fikse litt smatt da.

 

Imastard: Syntes at listen ble litt kort.

 

Sikkert fordi du bare er skopusser.

 

Edit2: Takk for hjelpen @ Timbermaw Hold. :D

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Guild og guild, er heller en samleplass. Vi operer gjennom "Dröm", skrevet pa norsk naturligvis (Drittastatur, Estland ftw). Mest for a ha et fellesrom med chat-kanal, og for a slippe a friendliste alle alter. For det sosiale, evt. grupper etterhvert. Og for a mase pa meg om builds og instances (Tullut -.-) :)

8976701[/snapback]

 

Samleplassen er ein channel, eller korleis blir dette gjennomført? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...