Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

er jo bare 100% outgearing -.-

8970064[/snapback]

 

1650 ap, 12k hp, 20 resilience, 23% crit unbuffed.

 

Han har riktignok imba proc på macen, 350 armor penetration, og 69 permanent haste, men er alt i alt ikke akkurat så utrolige stats til PvP, er det vel?

8970743[/snapback]

Ganske crap stats for PvP. 20 resilience = lololol.

8972183[/snapback]

 

snipp

8972395[/snapback]

Enig med deg der DeadbeaT! :)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
legger til at beltet han bruker for tiden er dårligere enn en god del, alikevel snakker vi om 1600 AP ubuffet, det er gjerne 2,1k buffet (legg så til trinkets). ved siden av det har han nesten 10k armor som gjør han gaaaanske solid mot all fysisk skade, pluss 12k HP,

 

men alikevel er dette god gammeldags outgearing med pve gear for pvp. og for dere som fnyser og sier 20 resilience = lolol, forklar meg da hvordan laget hans klarer seg? -.- navleskuere.

 

 

En Gladiator-geared warrior har omtrent 10 k armor, 11,3-12k hp, og 1600 ap unbuffed, samtidig med over 300 resilience og rundt 26-30% crit uten axespec.

 

Det jeg ser er en warrior med gjennomsnittlige stats, ekstremt lav resilience og et godt våpen fra Fathom Lord i SSC, en av de første instancene man begynner med etter Gruul/Magtheridon.

 

Hvorfor de klarer seg? Det er et bra lag, i tillegg fokuseres det ofte ikke på warrior i tidlige assist-calls. Mange warriors har prøvd PvE/Damage-gear med relativt stort hell, selv om man kan gå på en smell dersom motstanderlaget har veldig samkjørt burst.

 

Jeg tror det heller er det at folk oppdager at å være PvE "carebear" faktisk krever mer disiplin og trening enn å PvPe hele tida. Folk har alltid sagt at PvE-spillere ikke har peiling på PvP, men det har de tydeligvis når de kan gå inn, spamme games og komme på toppen i ranking rimelig fort.

 

Og dette kommer fra en som ikke er Nihilum-fanboy, snakker på generelt grunnlag.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
En Gladiator-geared warrior har omtrent 10 k armor, 11,3-12k hp, og 1600 ap unbuffed, samtidig med over 300 resilience og rundt 26-30% crit uten axespec.

 

Det jeg ser er en warrior med gjennomsnittlige stats, ekstremt lav resilience og et godt våpen fra Fathom Lord i SSC, en av de første instancene man begynner med etter Gruul/Magtheridon.

 

Hvorfor de klarer seg? Det er et bra lag, i tillegg fokuseres det ofte ikke på warrior i tidlige assist-calls. Mange warriors har prøvd PvE/Damage-gear med relativt stort hell, selv om man kan gå på en smell dersom motstanderlaget har veldig samkjørt burst.

 

Jeg tror det heller er det at folk oppdager at å være PvE "carebear" faktisk krever mer disiplin og trening enn å PvPe hele tida. Folk har alltid sagt at PvE-spillere ikke har peiling på PvP, men det har de tydeligvis når de kan gå inn, spamme games og komme på toppen i ranking rimelig fort.

 

Og dette kommer fra en som ikke er Nihilum-fanboy, snakker på generelt grunnlag.

8973930[/snapback]

 

Og jeg er 100% enig i at kungens gear er like godt/litt underlegent som en 4/5 gladiator, engi googles pluss merciless gladiator våpen spiller, som f.eks summy fra s&q inc.

 

jeg sitter alikevel her og sier at han outgearer og vinner på det. hvorfor? fordi jeg med full lvl 70 blue pvp gear og 300 resilience hadde stupt jævlig raskt mot han, fordi folk med 4/5 gladiator's og thunder, hadde stupt jævlig raskt mot han. fordi alle med 100-200 resilience og mixed gear hadde stup jævlig raskt mot han, fordi alle med karazhan loot hadde stupt jævlig raskt mot han. fordi med tailoring crafted ep0x hadde gått i dørken også.

 

du nevner også noe interessant:

Folk har alltid sagt at PvE-spillere ikke har peiling på PvP, men det har de tydeligvis når de kan gå inn, spamme games og komme på toppen i ranking rimelig fort.

 

så la meg omformulere: outgearing og outplaying, de spiller _mer_ og kan da tape flere og vinne flere og klatre høyere. fornøyd? jeg gir meg ikke på denne, han vinner arenas fordi han har clearet hyjal, BT alt under, ikke fordi han nødvendigvis er en jævlig god warrior, dog det kan han godt også være såvidt jeg vet, det er forsovet veldig mange andre warriors også, men de har ikke gearet og blir da bare outgeared i arenas.

 

edit: combobreaking typoo

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Gnomish eller Goblin Engineering? Eneste forskjellen er vel Rocket Launcher og Poultryizer. :hmm:

8969685[/snapback]

Eller er det mye BoP stuff?

8970831[/snapback]

Lenke til kommentar

"Greetings,

 

Thank you for your mail. We have concluded the investigation on your account, and have determined you are eligible for item reimbursements for the following characters:

 

Lucrist

 

In order to receive your reimbursement, please contact a Game Master. You can do so by clicking on the question mark on the bottom of your in-game World of Warcraft screen, and inform them you are have a reimburse waiting for you. The Game Master will be able to help you from there.

 

Please note that the reimbursement may not include all your lost items. While we strive to reimburse as much as possible, only the items we were able to identify through our investigation will be returned to you. "

 

Denne mailen fikk jeg av Blizzard for 4 dager siden, og på ticketten min står det fortsatt "your ticket has been escalated"

Uff, det tar tid!.

Hvis dere blir hacket, og itemene blir stålet, så gjør dere klarer for over en mnd med venting.

Og mye mer en det, hvis du har blandet Cd key med broren din, noe jeg gjorde.. :ermm:

De trodde ikke noe på at det var jeg som eide accounten, måtte sende in bilde av Offentlig legitimasjon og sånn :p

 

Booooring :thumbdown:

Lenke til kommentar
"Greetings,

 

Thank you for your mail. We have concluded the investigation on your account, and have determined you are eligible for item reimbursements for the following characters:

 

Lucrist

 

In order to receive your reimbursement, please contact a Game Master. You can do so by clicking on the question mark on the bottom of your in-game World of Warcraft screen, and inform them you are have a reimburse waiting for you. The Game Master will be able to help you from there.

 

Please note that the reimbursement may not include all your lost items. While we strive to reimburse as much as possible, only the items we were able to identify through our investigation will be returned to you. "

 

Denne mailen fikk jeg av Blizzard for 4 dager siden, og på ticketten min står det fortsatt  "your ticket has been escalated"

Uff, det tar tid!.

Hvis dere blir hacket, og itemene blir stålet, så gjør dere klarer for over en mnd med venting.

Og mye mer en det, hvis du har blandet Cd key med broren din, noe jeg gjorde..  :ermm:

De trodde ikke noe på at det var jeg som eide accounten, måtte sende in bilde av Offentlig legitimasjon og sånn :p

 

Booooring :thumbdown:

8975418[/snapback]

Venta 3dager jeg så var jeg fullt equipa igjen.
Lenke til kommentar
Er det Sylvanas at den stor del av forumet ser ut til å spille på?

8971541[/snapback]

Spiller jo overalt ja, men noen har rerollet Sylvanas i det siste. Jeg har en 30 rogue der. Kuldesjokk og Xeenon_ har characters der og. Lycantrophe og. Psilocybe spiller der, så det ser vel ut til at "en stor del av forumet" spiller der. Sylvanas i rampelyset <3

8972832[/snapback]

Lager ny main der snart jeg også, så snart jeg kommer meg hjem fra hytta og bestemt meg for hvilken klasse jeg skal velge. :p (Vanskelig valg..) Står mellom Rogue, Warrior og Hunter nå. Er litt bekymret for at Hunter vil bli litt kjedelig på 70 da. Er det det, eller er de like gode i BG da som i lavere levler? Er jo det klart raskeste å levle av de 3 klassene, og hvis de er gode i 70 også, blir det nok Hunter jeg ender opp med.

 

Rogue er vel OK til å levle med, men hva med Warrior? Går det raskere eller tregere enn Rogue? Eller er det omtrent det samme?

 

Føler slike spørsmål blir spurt hele tiden, men nok en gang kommer jeg med det og håper jeg får noen fornuftige svar. :)

Endret av Inxs
Lenke til kommentar
Er det Sylvanas at den stor del av forumet ser ut til å spille på?

8971541[/snapback]

Spiller jo overalt ja, men noen har rerollet Sylvanas i det siste. Jeg har en 30 rogue der. Kuldesjokk og Xeenon_ har characters der og. Lycantrophe og. Psilocybe spiller der, så det ser vel ut til at "en stor del av forumet" spiller der. Sylvanas i rampelyset <3

8972832[/snapback]

Lager ny main der snart jeg også, så snart jeg kommer meg hjem fra hytta og bestemt meg for hvilken klasse jeg skal velge. :p (Vanskelig valg..) Står mellom Rogue, Warrior og Hunter nå. Er litt bekymret for at Hunter vil bli litt kjedelig på 70 da. Er det det, eller er de like gode i BG da som i lavere levler? Er jo det klart raskeste å levle av de 3 klassene, og hvis de er gode i 70 også, blir det nok Hunter jeg ender opp med.

 

Rogue er vel OK til å levle med, men hva med Warrior? Går det raskere eller tregere enn Rogue? Eller er det omtrent det samme?

8975693[/snapback]

Vil tro Warrior og Rogue er omtrent det samme. Rogue går vel litt raskere i starten av siden de har 5% mer hit allerede på lvl 20, mens warriors må vente til lvl 44 og da få 3%.

 

Men etter det så går mobs fort ned på warriorn min :) lvl 47.

 

Selv hadde jeg ikke orka hunter, syns det er kjedelig å spille (hvertfall på lav lvl som min er). Det er bra ja, men ikke noe moro imo. Så gå for rogue eller warrior imo.

Lenke til kommentar
Lettest å spille og levle, mage, shadow priest eller warlock?

8975740[/snapback]

lettest å spille = mage

moroest å spille, shadowpriest eller warlock, imo

 

jeg har en prest jeg har spillt i noen år nå, storkoser meg. Men testa warlocken til en kompis nå noen dager, og det er noe helt annet i pve og pvp, om jeg hadde hatt gidd til å levle en warlock nå, hadde jeg gjort det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...