Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

er jo bare 100% outgearing -.-

8970064[/snapback]

 

1650 ap, 12k hp, 20 resilience, 23% crit unbuffed.

 

Han har riktignok imba proc på macen, 350 armor penetration, og 69 permanent haste, men er alt i alt ikke akkurat så utrolige stats til PvP, er det vel?

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Gnomish eller Goblin Engineering? Eneste forskjellen er vel Rocket Launcher og Poultryizer. :hmm:

8969685[/snapback]

Eller er det mye BoP stuff?

Lenke til kommentar
Er det Sylvanas at den stor del av forumet ser ut til å spille på?

8971541[/snapback]

Du skriver i kukmål. Vennligst ta deg sammen.

 

Sylvanas er vel egentlig bare den serveren som blir mest nevnt? Vi spiller jo overalt, egentlig.

8971711[/snapback]

 

Du whiner for a?

Lenke til kommentar
er jo bare 100% outgearing -.-

8970064[/snapback]

 

1650 ap, 12k hp, 20 resilience, 23% crit unbuffed.

 

Han har riktignok imba proc på macen, 350 armor penetration, og 69 permanent haste, men er alt i alt ikke akkurat så utrolige stats til PvP, er det vel?

8970743[/snapback]

Ganske crap stats for PvP. 20 resilience = lololol.

Lenke til kommentar
er jo bare 100% outgearing -.-

8970064[/snapback]

 

1650 ap, 12k hp, 20 resilience, 23% crit unbuffed.

 

Han har riktignok imba proc på macen, 350 armor penetration, og 69 permanent haste, men er alt i alt ikke akkurat så utrolige stats til PvP, er det vel?

8970743[/snapback]

Ganske crap stats for PvP. 20 resilience = lololol.

8972183[/snapback]

Vel han har så mye Health at det ikke akkurat gjør noe om noen critter han litt. Værtfall ikke med de healerene han har med.
Lenke til kommentar
er jo bare 100% outgearing -.-

8970064[/snapback]

 

1650 ap, 12k hp, 20 resilience, 23% crit unbuffed.

 

Han har riktignok imba proc på macen, 350 armor penetration, og 69 permanent haste, men er alt i alt ikke akkurat så utrolige stats til PvP, er det vel?

8970743[/snapback]

Ganske crap stats for PvP. 20 resilience = lololol.

8972183[/snapback]

 

legger til at beltet han bruker for tiden er dårligere enn en god del, alikevel snakker vi om 1600 AP ubuffet, det er gjerne 2,1k buffet (legg så til trinkets). ved siden av det har han nesten 10k armor som gjør han gaaaanske solid mot all fysisk skade, pluss 12k HP, gitt en dårlig crit rating egentlig, så skal man merke seg proc'en på våpenet hans, som egentlig er en mini-recklessness proc på 40,77% crit chance, hvor procen sies å ligge på mellom 5% og20% , altså er gjennomsnittlig crit chancen hans helt i skyene samtidig som han kan legge på mace spec. jeg gir dere at han har grusom resilience, dårlig belte og cloak, men alikevel er dette god gammeldags outgearing med pve gear for pvp. og for dere som fnyser og sier 20 resilience = lolol, forklar meg da hvordan laget hans klarer seg? -.- navleskuere.

Lenke til kommentar
Er det Sylvanas at den stor del av forumet ser ut til å spille på?

8971541[/snapback]

Spiller jo overalt ja, men noen har rerollet Sylvanas i det siste. Jeg har en 30 rogue der. Kuldesjokk og Xeenon_ har characters der og. Lycantrophe og. Psilocybe spiller der, så det ser vel ut til at "en stor del av forumet" spiller der. Sylvanas i rampelyset <3

Lenke til kommentar
Er det Sylvanas at den stor del av forumet ser ut til å spille på?

8971541[/snapback]

Spiller jo overalt ja, men noen har rerollet Sylvanas i det siste. Jeg har en 30 rogue der. Kuldesjokk og Xeenon_ har characters der og. Lycantrophe og. Psilocybe spiller der, så det ser vel ut til at "en stor del av forumet" spiller der. Sylvanas i rampelyset <3

8972832[/snapback]

Jeg spiller jo også der, men på feil side. Human ftl.

Lenke til kommentar
Er det Sylvanas at den stor del av forumet ser ut til å spille på?

8971541[/snapback]

Spiller jo overalt ja, men noen har rerollet Sylvanas i det siste. Jeg har en 30 rogue der. Kuldesjokk og Xeenon_ har characters der og. Lycantrophe og. Psilocybe spiller der, så det ser vel ut til at "en stor del av forumet" spiller der. Sylvanas i rampelyset <3

8972832[/snapback]

 

Glemmer ikkje meg gjør du vell =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...