Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Driver blizz på med en goldbuyer kampanje nå? Utenom det vanlige?

8965454[/snapback]

Skal du kjøpe og lurer på om det er risikabelt? :p

 

(Ja, de banner 90% av alle som kjøper gold for tiden)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Driver blizz på med en goldbuyer kampanje nå? Utenom det vanlige?

8965454[/snapback]

Hva sikter du til?

8965545[/snapback]

Det var en kis som spurte meg om jeg hadde kjøpt gull, og sa at: "We in Blizzard Entertainment Europe have a campaign where we will find the guys who buy gold." Jeg vet det ikke var en blizz employee, men ja, så korttenkt som jeg er, svarte jeg ja. Litt bekymret.

 

Og forressten: Hvor lenge vil det ta før de får mail, svarer på mail og suspenderer accounten min for "investigation?"

 

Edit: Jeg har kjøpt gull for veeeeeldig lenge siden, om dere lurte.

Endret av Okstad
Lenke til kommentar

Er i et rimelig laid-back guild.. men i kveld tok vi endelig Moroes (3-4 forsøket vi gjør vel)... Endelig :) Så nå kan vi gå videre til Opera, antar jeg.. har hørt at det er en ganske morsom encounter.

 

Ikke noe drop for min healing pally, men jeg fikk kjøpt meg et par Blessed Bracers fra AH for 1000g i dag i hvert fall.

Lenke til kommentar
Er i et rimelig laid-back guild.. men i kveld tok vi endelig Moroes (3-4 forsøket vi gjør vel)... Endelig :) Så nå kan vi gå videre til Opera, antar jeg.. har hørt at det er en ganske morsom encounter.

 

Ikke noe drop for min healing pally, men jeg fikk kjøpt meg et par Blessed Bracers fra AH for 1000g i dag i hvert fall.

8966368[/snapback]

1k gull for bracers? Sykt, sykt...

Lenke til kommentar
http://files.wowace.com/

 

- Det har bedre design (når du blir vant til det, de fleste har brukt KTM i lang, lang stund, så uvant å kvitte seg med det).

- Det blir oppdatert oftere

- Det krever mindre systemressurser

- Den tracker aggrolistene til alle mobs, ikke bare en, og lista forandres etter hvilket mål du har targetta, samt andre options og konfigurasjoner.

8964157[/snapback]

Oi, å det bruker wowace... Sånt liker vi. :)

 

Må testes....

Lenke til kommentar
Syns jeg også. :p

Litt dårligere til PVE, men tar bare et par dager å få tak i de: http://www.wowhead.com/?item=32989

8967701[/snapback]

 

Heh.. Jeg driver ikke noe med PVP... pluss.. noe skal man jo bruke gull til... :)

Og, stacks med adamantium bars seller såpass bra og er lett å grinde med crusader aura og epic flying mount så..

 

 

Edit: Kanskje jeg burde gjøre litt PVP dog... kunne godt tenkt meg disse. Hvor mye tid må man regne for noe slikt?....

Endret av pax1
Lenke til kommentar
Er i et rimelig laid-back guild.. men i kveld tok vi endelig Moroes (3-4 forsøket vi gjør vel)... Endelig :) Så nå kan vi gå videre til Opera, antar jeg.. har hørt at det er en ganske morsom encounter.

 

Ikke noe drop for min healing pally, men jeg fikk kjøpt meg et par Blessed Bracers fra AH for 1000g i dag i hvert fall.

8966368[/snapback]

1k gull for bracers? Sykt, sykt...

8967645[/snapback]

 

Hmm... På Allakhazam står median AH på 1222g... vet ikke hvor pålitelig det er men...

Lenke til kommentar
Syns jeg også. :p

Litt dårligere til PVE, men tar bare et par dager å få tak i de: http://www.wowhead.com/?item=32989

8967701[/snapback]

 

Heh.. Jeg driver ikke noe med PVP... pluss.. noe skal man jo bruke gull til... :)

Og, stacks med adamantium bars seller såpass bra og er lett å grinde med crusader aura og epic flying mount så..

8968224[/snapback]

 

Du skulle heller venta på bracerne fra første i kara :S

Lenke til kommentar
Du skulle heller venta på bracerne fra første i kara :S

8968252[/snapback]

Hvilke?.. Mail-bracerne fra attumen?

 

Vi har vel gjort attumen 5-6 ganger nå... Jeg fikk vel paladin-gauntlets 2. gang vi var der, men aldri sett disse droppe...

 

For øvrig.. det argumentet kan man jo alltid bruke.. bedre å vente på at noe dropper enn å kjøpe det.. men som sagt, noe skal man jo bruke penger på ;)

Lenke til kommentar
Ble en dyr primal nether for deg i forhold til mats men men :D

Er sikkert verdt det i forhold til å slite med å finne crafter med ledig nether osv osv..

8968335[/snapback]

Heh.. ja kanskje det...

 

Har bare sett de på AH en gang tidligere.. lå på 1500g da.. :ohmy:

 

Mats ligger vel på (dette er min følelse.. kanskje billigere/dyrere for andre)

hardened adamantite: 90g

primal might: 220g

primal water: 450 kanskje.. ("dyrt" på min server i hvert fall)

 

så den netheren kosta vel kanskje 300g eller noe sånt... Jaja.. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Edit: Kanskje jeg burde gjøre litt PVP dog... kunne godt tenkt meg disse. Hvor mye tid må man regne for noe slikt?....

8968224[/snapback]

Neste helg er det AV weekend, og da kan du få 10 000 honor per dagen uten noe særlig problem hvis du spiller noen timer du vinner for det meste.

 

 

 

Btw, premade er ganske sykt. Renner inn med honor når f.eks det er 30-60 sekund kø for AB og vi vinner på noen få minutt med 5 baser. :green:

Lenke til kommentar
Edit: Kanskje jeg burde gjøre litt PVP dog... kunne godt tenkt meg disse. Hvor mye tid må man regne for noe slikt?....

8968224[/snapback]

Neste helg er det AV weekend, og da kan du få 10 000 honor per dagen uten noe særlig problem hvis du spiller noen timer du vinner for det meste.

 

 

 

Btw, premade er ganske sykt. Renner inn med honor når f.eks det er 30-60 sekund kø for AB og vi vinner på noen få minutt med 5 baser. :green:

8968496[/snapback]

 

Takk for tipset.. :thumbup:

 

Neste helg.. altså ikke den som starter i dag?...

I så fall passer det bra.. blank helg om en uke... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...