Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere som rerollet på Sylvanas (og dere som spilte der fra før også forsåvidt); dere har tenkt å bli der, og ikke slutte igjen med en gang? Lurer på om jeg kanskje hiver meg på.

 

Vennene mine er blitt utrolig "ustabile" når det gjelder server-valg, og hopper frem og tilbake, så jeg vil heller finne andre og spille med. :)

 

Hadde jo egentlig tenkt å spille opp Roguen min på Darksorrow (som nevnt i signaturen), men fant fort ut hvorfor jeg hadde sluttet der til å begynne med. Makan til dritt server skal du lete lenge etter, og det er alltid en "swe?" whisper luskende rundt hvert et hjørne. Pugs er umulige å få til også, da det alltid er en liten drittunge med som må spise (ja, ALLTID! :p ).

 

Så hvis det er plass til flere i guilden deres, så vil jeg gjerne joine dere. Ender sannsyligvis opp med enten Rogue (siden det er det morsomste imo) eller Hunter/Lock.

 

Og enda en ting til; er Rogue noe å grinde med i høyere level? (Har aldri levlet Rogue over 19. Prøvd noen i 70, men har liksom ikke fått prøvd grinding)

8959466[/snapback]

 

Spiller selv på Sylvanas. Fin server det, kan anbefales.

Char'en min heter Teeg forresten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Vennene mine er blitt utrolig "ustabile" når det gjelder server-valg, og hopper frem og tilbake, så jeg vil heller finne andre og spille med.

8959466[/snapback]

Samme her. :( Fryktelig irriterende da de er litt kjappere enn meg (spiller ikke så mye som de)

 

Har skaffet meg alle nye PvP-items og begynner å få litt arena poeng og så skifter de server igjen. :cry: Nå gidder jeg ikke å følge etter, men er kjedelig å ikke kjenne noen på serveren. (Trollbane)

Lenke til kommentar
Vennene mine er blitt utrolig "ustabile" når det gjelder server-valg, og hopper frem og tilbake, så jeg vil heller finne andre og spille med.

8959466[/snapback]

Samme her. :( Fryktelig irriterende da de er litt kjappere enn meg (spiller ikke så mye som de)

 

Har skaffet meg alle nye PvP-items og begynner å få litt arena poeng og så skifter de server igjen. :cry: Nå gidder jeg ikke å følge etter, men er kjedelig å ikke kjenne noen på serveren. (Trollbane)

8960808[/snapback]

Jepp, akkurat som en god Paladin kompis jeg kjente. En dag logget jeg på og så stod det "Couldn't find the name." eller noe lignende. Ble forholdsvis trist. Lagde en lvl 1 char på alle serverene og fant han til slutt. Men så flytta han igjen! Jævla dansker :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...