Chrynarx Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hvordan kan jeg keybinde de barene som er over actionbar? De som du legger til selv? Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Dere som rerollet på Sylvanas (og dere som spilte der fra før også forsåvidt); dere har tenkt å bli der, og ikke slutte igjen med en gang? Lurer på om jeg kanskje hiver meg på. Vennene mine er blitt utrolig "ustabile" når det gjelder server-valg, og hopper frem og tilbake, så jeg vil heller finne andre og spille med. Hadde jo egentlig tenkt å spille opp Roguen min på Darksorrow (som nevnt i signaturen), men fant fort ut hvorfor jeg hadde sluttet der til å begynne med. Makan til dritt server skal du lete lenge etter, og det er alltid en "swe?" whisper luskende rundt hvert et hjørne. Pugs er umulige å få til også, da det alltid er en liten drittunge med som må spise (ja, ALLTID! ). Så hvis det er plass til flere i guilden deres, så vil jeg gjerne joine dere. Ender sannsyligvis opp med enten Rogue (siden det er det morsomste imo) eller Hunter/Lock. Og enda en ting til; er Rogue noe å grinde med i høyere level? (Har aldri levlet Rogue over 19. Prøvd noen i 70, men har liksom ikke fått prøvd grinding) 8959466[/snapback] Spiller selv på Sylvanas. Fin server det, kan anbefales. Char'en min heter Teeg forresten. Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hvordan kan jeg keybinde de barene som er over actionbar? De som du legger til selv? 8960278[/snapback] "Esc" og så Keybindings. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Vennene mine er blitt utrolig "ustabile" når det gjelder server-valg, og hopper frem og tilbake, så jeg vil heller finne andre og spille med. 8959466[/snapback] Samme her. Fryktelig irriterende da de er litt kjappere enn meg (spiller ikke så mye som de) Har skaffet meg alle nye PvP-items og begynner å få litt arena poeng og så skifter de server igjen. Nå gidder jeg ikke å følge etter, men er kjedelig å ikke kjenne noen på serveren. (Trollbane) Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Vennene mine er blitt utrolig "ustabile" når det gjelder server-valg, og hopper frem og tilbake, så jeg vil heller finne andre og spille med. 8959466[/snapback] Samme her. Fryktelig irriterende da de er litt kjappere enn meg (spiller ikke så mye som de) Har skaffet meg alle nye PvP-items og begynner å få litt arena poeng og så skifter de server igjen. Nå gidder jeg ikke å følge etter, men er kjedelig å ikke kjenne noen på serveren. (Trollbane) 8960808[/snapback] Jepp, akkurat som en god Paladin kompis jeg kjente. En dag logget jeg på og så stod det "Couldn't find the name." eller noe lignende. Ble forholdsvis trist. Lagde en lvl 1 char på alle serverene og fant han til slutt. Men så flytta han igjen! Jævla dansker Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Får lage en char på Frostmane da, for derfra rører ikke jeg meg! Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Får lage en char på Frostmane da, for derfra rører ikke jeg meg! 8961265[/snapback] Klasse, rase osv? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Alliance.. Har en NE druid, NE prest og Human lock Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 da er vi jo i samme battlegroup da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Ja, det er vi faktisk Du er horde eller alli? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Tar ikke mange sekundene å sjekke linken i signaturen hans. Horde forresten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Tar ikke mange sekundene å sjekke linken i signaturen hans. Horde forresten. 8961816[/snapback] Så langt gadd ikke jeg og tenke Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hehe, hva kaller du deg forresten? Jeg har lyst til å drepe deg i BG. :> Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Jeg går vel nesten aldri bg.. Craitar er mainen min på 70, lock. Nightwatcher er alt på 67, druid. EDIT: Det vil nok bli en god del arena/bg på druiden Endret 28. juni 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Noen andre som får "Unable to connect"? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Jeg får unable to connect EDIT: Ser ut som om alle serverene er nede. Link Endret 28. juni 2007 av Vorpal Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Sitter å spiller uten problemer på bloodfeather jeg, og har gjort det siden kl8. Endret 28. juni 2007 av TomFu Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Har ikke hatt noen problemer jeg heller. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg spiller og spiller jeg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå