Adversary Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 OI DA, en av de få på serveren min som har Sulfras, Hand of Ragnaros hadde vist skaffa seg Thunderfury også. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 hva har skjedd med warriors?!?!?! 5195461[/snapback] Jeg gråter med deg 5197199[/snapback] Hva er det som er nerfen? Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Enrage - The talent will now grant 5/10/15/20/25% extra damage when enraged, instead of 8/16/24/33/40%. Derfor blir warrior nerfa... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ja, det er trist at warriors blir nerfa. Jeg har også funnet ut at warriors er mye morsommere å spille enn paladins, og jeg gjør VELDIG god damage på level 42 at the moment. Rekker vel såvidt å nå level 50 før nerfen trår til regner jeg med :/ Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Totalt unødvendig av blizzard dette.. Men warriors har jo vert "nerf bufferen" til blizzard siden release nå. Blir en klasse buffet, så nerfer de warrior for at "nerf/buff" balansen skal gå opp Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Ah, level 60. At long last. Etter 3-4 timers grinding av yetier i Winterspring, rundet jeg 60. 15 dager og 1 time played, hvorav skrekkelig mye er i AB. Plukket også opp 1stk Julie's dagger og 1stk Assassins's blade (men den klarte jeg å ikke få med meg, pga null plass i inventory). I tillegg ble det 1stk Arcane crystal + Huge emerald i samme vein, samt vendortrash til ca. 30g. Gjesp. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Gratulerer, psilo. Det er nå spillet begynner. Har du tenkt å begynne å gjøre MC osv? Eller satser du mest på PvP? Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Må nesten bare poste her, siden post greia ikke teller. Men traff denne karen uten for IF i dag. Ikke hver dag man treffer en hunter med thunderfury. Merk også "Can you make me some water please" Serveren er Deathing. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Omg! Drepte nettopp Onyxia, og gjett hva som droppet? Vis'Kag the Bloodletter! Har spart opp DKP til dette våpenet helt siden jeg fikk Brutality Blade, og endelig droppet det Nå skal jeg begynne å skaffe meg Nightslayer ^_^ Er sååå glad nå Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Gratulerer, psilo. Det er nå spillet begynner. Har du tenkt å begynne å gjøre MC osv? Eller satser du mest på PvP? 5199398[/snapback] Naah, tror det blir mest PvP og assorterte instancer til å begynne med. Menmen, godnyheter, sendte ticket om at jeg ikke fikk plukket opp Assassin's blade, og fikk jammenmeg et tilsendt i posten. Også har jeg blakket meg, og endelig fått Ace of Warlords, så nå er jeg på vei til Elwynn for å få Heroism-trinket. Må si det var litt pussig å stå opp i morges og logge inn med roguen.. sjekke mailen og så.. ja, hva nå? Logget på med priesten og grindet et halvt level. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Juppers, prøvde oss på Onyxia idag , første gang, etter 5-6 whipes greide vi endelig å få henne ned til 3% og alt så bra ut, hadde nok folk oppe til å gjøre kål de siste prosentene, menne så var det en som hadde blitt basha opp på veggen eller lignende, og så fikk plutselig Onyxia 41% helse igjen pga evade, GREAT! men men, hun stryker med neste gang Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 2 arcanes på samme vein..WOHO nn ppl. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Nerfen var ikke så ille som den kunne ha blitt. De kunne ha funnet på å bytte imp. slam og Enrage, slik at Mortal Strike + Enrage ikke hadde vært en mulighet. Når det er sagt, er det bittert at de 2 lvl60-charene jeg har blir nerfa, tur etter tur. Rogues er et sorgens kapittel, og warrior blir dårligere. -15% dmg i pvp kommer til å svi. Det er kanskje ikke de store tallene, men det blir slutt på de skikkelig fete critsa. I pve spiller det egentlig ikke så stor rolle. Surt at Thunderfury blir dårligere, og at sword spec ikke lengre kan trigge sword spec (jeg forstod det iallfall slik). Får respecce daggers når det dropper noe brukbart. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Gratulerer, psilo. Det er nå spillet begynner. Har du tenkt å begynne å gjøre MC osv? Eller satser du mest på PvP? 5199398[/snapback] Må si det var litt pussig å stå opp i morges og logge inn med roguen.. sjekke mailen og så.. ja, hva nå? Logget på med priesten og grindet et halvt level. 5203475[/snapback] Hvis man har et guild så er det absolutt på 60 spillet begynner. Mye moro i ZG/MC/BWL/Onyx (og snart to instancer til). Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Joda, men 2.5t før jobb, som jeg tidligere har brukt på å grinde.. ikke mye guildaktiviteter på den tiden av døgnet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Lurer på om jeg får obsidian idag. Lenke til kommentar
N* Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Noen som vet når The Faire kommer til Goldshire eller Mulgore? For jeg kan prate med de som er i Mulgore selv om jeg spiller alliance ikke sant? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Da har jeg NS boots, belt, bracers, gloves og head. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Noen som vet når The Faire kommer til Goldshire eller Mulgore? For jeg kan prate med de som er i Mulgore selv om jeg spiller alliance ikke sant? 5205679[/snapback] Om to uker, sies det. Gjett om jeg var grinete når jeg skulle levere inn Warlords-decket mitt og det ikke var faire verken i Elwynn eller Mulgore. /cry Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Da har endelig migration kommet til Silvermoon og. Håper vi blir kvitt noen ekle alliance tryner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå