Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, level 60. At long last. :)

 

Etter 3-4 timers grinding av yetier i Winterspring, rundet jeg 60. 15 dager og 1 time played, hvorav skrekkelig mye er i AB. Plukket også opp 1stk Julie's dagger og 1stk Assassins's blade (men den klarte jeg å ikke få med meg, pga null plass i inventory). I tillegg ble det 1stk Arcane crystal + Huge emerald i samme vein, samt vendortrash til ca. 30g.

 

Gjesp.

Lenke til kommentar
Gratulerer, psilo. Det er nå spillet begynner. Har du tenkt å begynne å gjøre MC osv? Eller satser du mest på PvP?

5199398[/snapback]

 

Naah, tror det blir mest PvP og assorterte instancer til å begynne med.

 

Menmen, godnyheter, sendte ticket om at jeg ikke fikk plukket opp Assassin's blade, og fikk jammenmeg et tilsendt i posten. Også har jeg blakket meg, og endelig fått Ace of Warlords, så nå er jeg på vei til Elwynn for å få Heroism-trinket. :)

 

Må si det var litt pussig å stå opp i morges og logge inn med roguen.. sjekke mailen og så.. ja, hva nå? Logget på med priesten og grindet et halvt level.

Lenke til kommentar

Juppers, prøvde oss på Onyxia idag , første gang, etter 5-6 whipes greide vi endelig å få henne ned til 3% og alt så bra ut, hadde nok folk oppe til å gjøre kål de siste prosentene, menne så var det en som hadde blitt basha opp på veggen eller lignende, og så fikk plutselig Onyxia 41% helse igjen pga evade, GREAT!

 

men men, hun stryker med neste gang :)

Lenke til kommentar

Nerfen var ikke så ille som den kunne ha blitt. De kunne ha funnet på å bytte imp. slam og Enrage, slik at Mortal Strike + Enrage ikke hadde vært en mulighet. Når det er sagt, er det bittert at de 2 lvl60-charene jeg har blir nerfa, tur etter tur. Rogues er et sorgens kapittel, og warrior blir dårligere. -15% dmg i pvp kommer til å svi. Det er kanskje ikke de store tallene, men det blir slutt på de skikkelig fete critsa. I pve spiller det egentlig ikke så stor rolle. Surt at Thunderfury blir dårligere, og at sword spec ikke lengre kan trigge sword spec (jeg forstod det iallfall slik). Får respecce daggers når det dropper noe brukbart.

Lenke til kommentar
Gratulerer, psilo. Det er nå spillet begynner. Har du tenkt å begynne å gjøre MC osv? Eller satser du mest på PvP?

5199398[/snapback]

 

 

 

Må si det var litt pussig å stå opp i morges og logge inn med roguen.. sjekke mailen og så.. ja, hva nå? Logget på med priesten og grindet et halvt level.

5203475[/snapback]

 

Hvis man har et guild så er det absolutt på 60 spillet begynner. Mye moro i ZG/MC/BWL/Onyx (og snart to instancer til).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...