Loeve Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Jeg hadde ikke det allikevel, tydeligvis Men gearet er ikke så utrolig gimpa. Bør riktignok merkes at dette er den eneste karakteren jeg har på Sylvanas lenger, etter at warrioren min ble sletta. Derfor lider gearet litt av at jeg brukte masse penger på mount og skills. Endret 11. august 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg startet meg en Night elf rogue på dunemaul for ikke lenge siden. første dagen jeg spilte med den tjente jeg 12g det var artig det! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg startet meg en Night elf rogue på dunemaul for ikke lenge siden. første dagen jeg spilte med den tjente jeg 12g det var artig det! nesten som woad Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg startet meg en Night elf rogue på dunemaul for ikke lenge siden. første dagen jeg spilte med den tjente jeg 12g det var artig det! nesten som woad hehe. bare at jeg fant denne Recipe: Swiftness potion som jeg fikk høre av en veldig hyggelig paladin (Som viste seg å være kazaa på forumet) at solgte for 10g+. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg startet meg en Night elf rogue på dunemaul for ikke lenge siden. første dagen jeg spilte med den tjente jeg 12g det var artig det! nesten som woad hehe. bare at jeg fant denne Recipe: Swiftness potion som jeg fikk høre av en veldig hyggelig paladin (Som viste seg å være kazaa på forumet) at solgte for 10g+. hihi, husker når servern jeg spiller på var ny, lå alltid 5-6 savory delight oppskrifter ute, og gjett hvem som kjøpte alle de for 5-10 S stykk?`riktig... meg . venta en måned og solgte en og en for 1-2 G stykk Lenke til kommentar
.V. Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg startet meg en Night elf rogue på dunemaul for ikke lenge siden. første dagen jeg spilte med den tjente jeg 12g det var artig det! nesten som woad hehe. bare at jeg fant denne Recipe: Swiftness potion som jeg fikk høre av en veldig hyggelig paladin (Som viste seg å være kazaa på forumet) at solgte for 10g+. hihi, husker når servern jeg spiller på var ny, lå alltid 5-6 savory delight oppskrifter ute, og gjett hvem som kjøpte alle de for 5-10 S stykk?`riktig... meg . venta en måned og solgte en og en for 1-2 G stykk De går for 50g+ på min server. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 hva er det enklest å være som nybegynner? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg startet meg en Night elf rogue på dunemaul for ikke lenge siden. første dagen jeg spilte med den tjente jeg 12g det var artig det! nesten som woad hehe. bare at jeg fant denne Recipe: Swiftness potion som jeg fikk høre av en veldig hyggelig paladin (Som viste seg å være kazaa på forumet) at solgte for 10g+. hihi, husker når servern jeg spiller på var ny, lå alltid 5-6 savory delight oppskrifter ute, og gjett hvem som kjøpte alle de for 5-10 S stykk?`riktig... meg . venta en måned og solgte en og en for 1-2 G stykk De går for 50g+ på min server. ligger på 3g på the maelstorm. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 hva er det enklest å være som nybegynner? paladin eller rogue mener jeg. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hunter og warrior er også lett å være. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Jeg startet meg en Night elf rogue på dunemaul for ikke lenge siden. første dagen jeg spilte med den tjente jeg 12g det var artig det! nesten som woad hehe. bare at jeg fant denne Recipe: Swiftness potion som jeg fikk høre av en veldig hyggelig paladin (Som viste seg å være kazaa på forumet) at solgte for 10g+. hihi, husker når servern jeg spiller på var ny, lå alltid 5-6 savory delight oppskrifter ute, og gjett hvem som kjøpte alle de for 5-10 S stykk?`riktig... meg . venta en måned og solgte en og en for 1-2 G stykk De går for 50g+ på min server. Jeg kjøpte den nettopp for 40g på silvermoon Lenke til kommentar
-jH Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Latterlig overprisning på AH idag... Så på AH i Orgrimmar at denne her, Pattern: Rich Purple Silk Shirt var ute... Kult, en blå shirt! Men prisen??? å herregud... sist jeg sjekket lå den på nesten 60g.. Farme sjøl!!! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 hva er det enklest å være som nybegynner? Alle melee-klassene er relativt lette å komme i gang med. Warrior vil nok jeg si er lettest, da du tåler en del, skader en del og har generelt ganske liten downtime. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Men det er ikke så veldig mange som er krigere for dèt. Hva er grunnen til det? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Men det er ikke så veldig mange som er krigere for dèt. Hva er grunnen til det? Warriors er blant de det er mest av i WOW....så den var på trynet... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Chokke: Spiller du på The Maelstrom? Noen andre óg, for den saks skyld? Lenke til kommentar
Osc4r Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Rogue, Hunter og Warrior topper listen over mest spillte klasser. Nederst finner vi Warlock og Shaman (Nei, alle horde spiller ikke shaman) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Rogue, Hunter og Warrior topper listen over mest spillte klasser. Nederst finner vi Warlock og Shaman (Nei, alle horde spiller ikke shaman) Shamans er blant de det er flest av på horde... Merkelig at Hunter ligger i toppen... Lenke til kommentar
.V. Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Når jeg skal ha gruppe til en instance (horde) kryr det av prester, warriors og huntere... Finner nesten aldri rogues/shamans merkelig nok. Endret 12. august 2005 av E-Ton Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg har dog ikke gjort SM med denne karakteren (50 +- runs) uten shaman tank enda. Er utrolig mye shamans som har strømmet til i det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå