Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Tanks i TBC gjør så mye skade at jeg ikke har opplevd at aggro er et særlig problem. Kommentaren var også litt spøkete, men samtidig: Hunterne og roguen som lå under på damagemeters hadde ingen annen rolle enn DPS. Hva ville du sagt om prestasjonen deres?

 

Frost gjør grei skade i 5mans fordi mobs kan fryses, noe som gir en heftig critbonus. I raid gjør mangelen på dette fire til et overlegent spec.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg logga huntern min i dag oppdaget jeg noe svært rart. Peten min var ikke der lenger, den var erstattet med en 59 hvit katt.

 

Legg merke til at peten blir forandret fra den jeg har.

 

Her blir den forandret tilbake da jeg tar den ut av stable igjen.

 

Jeg relogger, men katta er der fortsatt. Tar abandon på den, og relogger.

Da jeg plyster på peten kommer enda en katt. Forskjellen var at den her hadde ikke fått mat og var grinete. Ny Abandon, og ny relogg. Da jeg plyster på peten kommer en bjørn frem..

 

Her er den andre katta.

 

 

Jeg tar abandon på den også og relogger. Når jeg plyster på peten kommer den jeg hadde frem igjen. Har aldri opplevd noe slikt før hehe.

Tenkte litt over det, og dem dyra som kom fram er pets som jeg temmet i Winterspring for å få tak i skills. Dyr som jeg tok abandon på før jeg temmet en Pride Watcher. Rapporterte dette til en GM og fikk dette svaret.

 

Selv om det er en macro tyder det på at Blizzard kjenner til bugen.

Etter jeg tok abandon pet på den bjørnen, kom min gamle gode pet frem igjen.

post-85621-1182634896_thumb.jpg

 

Rimelig spesielt at slikt kan skje. :ermm:

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Trenger et lite tips på hvordan man får bort den healthbaren som dukker opp over mobs/critters... Jeg vet fra gammelt av at denne "tjenesten" ble lagt til hurtigtast V fra Blizzard sin side. Dette fungerer selvfølgelig ikke lenger.

 

Problemet dukket opp for en par dager siden uten at jeg vet helt hvorfor. Regner med at den kan toggles av/på via key bindings meny. Men hvor?

 

:)

Endret av Kransen
Lenke til kommentar

tror det heter Name plates, så du kan jo enten lete etter det i Keybindings, eller så kan du laste ned Aloft hvis du ikke får til. Aloft er en name plate mod, og da kan du vel bare disable den og du slipper de tenker jeg. Den erstatter Blizzard sine name plates selvfølgelig.

 

(Kan laste ned flere layouts til den og; AloftPresets)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Du kan bytte fra gnomish til goblin eller omvendt ja, men om skillen holder seg på 375 er jeg ikke sikker på... Ville tro den holdt seg der.

Men da kan du ikke lenger lage Gnomish/Goblin ting og må lære alt fra en ny Goblin/Gnomish trener.

8932274[/snapback]

Det var det jeg lurte på da, om den holder seg på 375. :p

 

Hadde vært kjekt, så kunne jeg laget et par ting som du kun kan med f.eks goblin, og så bytte til gnomish.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Men jeg tror du må ha goblin for å bruke goblin ting.

8932302[/snapback]

Jeg snakker om de tingene som kun krever "350 engineering" og kan brukes av begge.

 

F.eks Goblin Jumper Cables.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...